bakt fastelavensboller ja deilig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jippi!!! Da var vogn bestilt og mannebeinet var med på den endelige beslutningen. Har vurdert simo og brio, men vendte tilbake til emnaljunga etter å ha vurdert at de er like tunge alle sammen. (Av de jeg likte)
Og mannen bestemte at det ble en leatherette, men grå eller brun (ikke hvit/krem, det nekter han å trille). Da ble det grå!
Mannen bestemte også at det måtte være lufthjul, men måtte føye seg ifht vekt og vi endte opp med chrome understell.
Og så syns han ABSOLUTT at vi måtte ha matchende stelleveske!
Jeg har så lyst på spekeskinke! Kunne spist meg ihjel på det nå om jeg hadde kunnet
Skal ha spekeskinke klar i kjøleskapet hjemme til når jeg kommer hjem etter fødselen haha!
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Samme her Først sier han at han ikke bryr seg, men når vogna kommer i hus så får jeg ikke røre den før den er montert ferdig og han har fått testa den Kjøpte brukt søskenvogn før jul og han var den som var mest ivrig når vi så på denDette med mannens innblanding i vognhandelen var gjenkjennbart for min del. Jeg syntes det var så morsomt da vi skulle kjøpe vogn. For det første har han sagt at han ikke bryr seg noe om hvilken vogn det blir, meeen når det først kommer til stykket, så gjør han jo det! Og det virket som om fargen var det viktigste Vi endte opp med en svart vogn, noe han var nokså gira på og jeg syns bare det skulle mangle siden jeg tross alt hadde valgt ut type vogn og alt
Jeg dro på butikken
Holdt bare på å kaste opp på hele hjemturen, da -.-
Er ikke lange biten jeg får gått før jeg blir dårlig.
MEN nå sitter jeg med melk og kjeks, så det er heeelt verdt det
Uff da :/ Jeg kjenner faktisk i dag at jeg begynner å bli litt uvel selv, håper ikke det er 1. trimester symptomene som kommer tilbake, har jo lest at flere har fått det. Godt at jeg bare har 6 dager igjen på jobb.
Kos deg videre med melk og kjeks! Det hørtes himmelsk ut
Sent from my iPhone using BV Forum
Hihi, må man ha så må man haJeg har såååå lyst på kjeks (sjokoladekjeks) med iskald melk til!! Butikken åpner om 20 min og jeg vurderer å dra meg bort dit
Uff da :/ Jeg kjenner faktisk i dag at jeg begynner å bli litt uvel selv, håper ikke det er 1. trimester symptomene som kommer tilbake, har jo lest at flere har fått det. Godt at jeg bare har 6 dager igjen på jobb.
Kos deg videre med melk og kjeks! Det hørtes himmelsk ut
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg dro på butikken
Holdt bare på å kaste opp på hele hjemturen, da -.-
Er ikke lange biten jeg får gått før jeg blir dårlig.
MEN nå sitter jeg med melk og kjeks, så det er heeelt verdt det
Normalt å få "sukkerkick" siste ukene før fødsel?? Har ikke hatt noe "sukkerbehov" under hele svangerskapet men nå.,,. Nå altså... Sliter med å kontrollere inntak av søtsaker plutselig. Snakk om test av disiplinen
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app