Skravletråd:)

Jippi!!! Da var vogn bestilt og mannebeinet var med på den endelige beslutningen. Har vurdert simo og brio, men vendte tilbake til emnaljunga etter å ha vurdert at de er like tunge alle sammen. (Av de jeg likte)

Og mannen bestemte at det ble en leatherette, men grå eller brun (ikke hvit/krem, det nekter han å trille). Da ble det grå!
Mannen bestemte også at det måtte være lufthjul, men måtte føye seg ifht vekt og vi endte opp med chrome understell.
Og så syns han ABSOLUTT at vi måtte ha matchende stelleveske!

Dette med mannens innblanding i vognhandelen var gjenkjennbart for min del. ;) Jeg syntes det var så morsomt da vi skulle kjøpe vogn. For det første har han sagt at han ikke bryr seg noe om hvilken vogn det blir, meeen når det først kommer til stykket, så gjør han jo det! Og det virket som om fargen var det viktigste :p Vi endte opp med en svart vogn, noe han var nokså gira på og jeg syns bare det skulle mangle siden jeg tross alt hadde valgt ut type vogn og alt :-)

Jeg har så lyst på spekeskinke! Kunne spist meg ihjel på det nå om jeg hadde kunnet :p
Skal ha spekeskinke klar i kjøleskapet hjemme til når jeg kommer hjem etter fødselen haha! :p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Så bra - og jeg skal ha VOSSAFÅR! Gleder meg!:happy093

Dette med mannens innblanding i vognhandelen var gjenkjennbart for min del. ;) Jeg syntes det var så morsomt da vi skulle kjøpe vogn. For det første har han sagt at han ikke bryr seg noe om hvilken vogn det blir, meeen når det først kommer til stykket, så gjør han jo det! Og det virket som om fargen var det viktigste :p Vi endte opp med en svart vogn, noe han var nokså gira på og jeg syns bare det skulle mangle siden jeg tross alt hadde valgt ut type vogn og alt :-)
Samme her :) Først sier han at han ikke bryr seg, men når vogna kommer i hus så får jeg ikke røre den før den er montert ferdig og han har fått testa den ;) Kjøpte brukt søskenvogn før jul og han var den som var mest ivrig når vi så på den :p

Jeg har såååå lyst på kjeks (sjokoladekjeks) med iskald melk til!! Butikken åpner om 20 min og jeg vurderer å dra meg bort dit :p

Jeg dro på butikken :D
Holdt bare på å kaste opp på hele hjemturen, da -.-
Er ikke lange biten jeg får gått før jeg blir dårlig.
MEN nå sitter jeg med melk og kjeks, så det er heeelt verdt det :D

Uff da :/ Jeg kjenner faktisk i dag at jeg begynner å bli litt uvel selv, håper ikke det er 1. trimester symptomene som kommer tilbake, har jo lest at flere har fått det. Godt at jeg bare har 6 dager igjen på jobb.

Kos deg videre med melk og kjeks! Det hørtes himmelsk ut :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Uff da :/ Jeg kjenner faktisk i dag at jeg begynner å bli litt uvel selv, håper ikke det er 1. trimester symptomene som kommer tilbake, har jo lest at flere har fått det. Godt at jeg bare har 6 dager igjen på jobb.

Får virkelig håpe at du ikke blir mer uvel.
Du får glede deg til permisjonen starter

Takk, det smakte himmelsk også :D

Det er helt uvirkelig at det er så kort tid igjen til permisjonsstart! Det er ikke lenge til jeg heller går ut i permisjon nå, for å si det slik!

Hilsen meg som har slept beina rundt på Ikea etter jobb i dag, og som hadde lyst til å sette seg ned i allslags senger/stoler nærmest konstant;-)

Ja, her er det med kroppen som innsats! Men godt fordelene veide opp for ulempene :) Kos deg :)

Normalt å få "sukkerkick" siste ukene før fødsel?? Har ikke hatt noe "sukkerbehov" under hele svangerskapet men nå.,,. Nå altså... Sliter med å kontrollere inntak av søtsaker plutselig. Snakk om test av disiplinen :-P

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Normalt å få "sukkerkick" siste ukene før fødsel?? Har ikke hatt noe "sukkerbehov" under hele svangerskapet men nå.,,. Nå altså... Sliter med å kontrollere inntak av søtsaker plutselig. Snakk om test av disiplinen :-P

Er der jeg også!
Trodde jeg skulle slippe billig unna siden jeg nesten ikke orket spise i første trimester, men det har tatt seg opp, gitt! :p

Godt å høre det er fler xD
Noen tips til å slukke behovet for denne sukkerkickgreia? :-P

Bah syns jeg har hatt sukkerkick de siste 35ukene :-/ et under jeg ikke har gått opp 30kg

Blir ikke noe særlig sugen på å føde NÅ med engang, når du ligger på føden og hører babyer skriker og mammaer som strutter overalt!

I natt drømte jeg at babyen ikke ville komme ut av seg selv, så en eller annen lege (i think) fikk tak i navlestrengen og dro hardt fra utsiden til babyen kom ut :o
Det var vondt og ikke en veldig koselig drøm. Gla det ikke er sånn praksisen er :p

Back
Topp