Skravletråd:)

Jeg har så lyst på spekeskinke! Kunne spist meg ihjel på det nå om jeg hadde kunnet :p
Skal ha spekeskinke klar i kjøleskapet hjemme til når jeg kommer hjem etter fødselen haha! :p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Fikk for en gangs skyld sove, og så våknet jeg av så utrolig vondt i magen. Håper det går over!

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Samme her!!! Blir gal av å lengte etter spekemat! :p
Samme her, men jeg har laget det på pizza etpar ganger, både serranoskinke og chorizo, så nå er jeg litt mett på det ;)

Samme her, men jeg har laget det på pizza etpar ganger, både serranoskinke og chorizo, så nå er jeg litt mett på det ;)

Mmm høres godt ut! :)

Er noe spes med det at en matvare er forbudt. Da blir det plutselig enda mere fristende :p
Skal til Fuerteventura neste uke og har lest at de har en god lokal ost der som ikke er trygg for gravide. Hadde jeg ikke vært gravid, hadde jeg vel ikke brydd meg om den osten.
Men nå føles det som jeg går glipp av noe :p

Her sitter man sliten og slapp og tom for energi på tross av ca 4 "cowboystrekker" iløpet av dagen. Tar meg ofte i å lure på hvor energien tok veien....noen andre som er energitappa?

Mye kynnere i dag, så i dag tar jeg det helt med ro! Ligger på sofan å leser "fifty shades of grey", enda en gang:P
Men håper det blir mindre kynnere snart, for begynner å bli slitsomt det her.

Her går det i OL om dagen. Vært syk med omgangssyke siden mandag, og har sykt med halsbrann og sure oppstøt. Kjenner at det er veldig lenge til termin nå. ..

Er så trøtt at jeg knapt vet hva jeg heter.
Gleder meg til sabeltann er ferdig slik at jeg får lagt guttungen.
Zzzzzzzzznork

Laget foccacia i dag :-D mmm
Og bestilt barnebursdag til storebror på lekeland 14dager før termin :-P kan bli spennende ;-)

Laget foccacia i dag :-D mmm
Og bestilt barnebursdag til storebror på lekeland 14dager før termin :p kan bli spennende ;-)
Kan bli veldig spennende. Får håpe du ikke må dra midt i selskapet.

Denne lå langt nede ;) I dag har vi baka fastelavensboller og minstemann kosa seg skikkelig med kremen :) Flere som har fått bakt i dag?

Har ikke bakt idag. Tjuvstarta litt ved å ete boller på fredagen ❤️ <3

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Har fått servert boller med krem i bursdag :-D

Har hatt familieselskap for sønnen min som blir 6 år i morgen. I går var vi på hoppeloppeland med 10 venner. Veldig glad for at vi endelig er ferdig med feiringen, kjenner jeg er pompa, men godt også :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp