Skravletråd:)

Noen som har prøvd Teutonia BeYou eller S3 Sprit vognene? Har litt lyst på en av dem :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vil ha lønn!! NÅ!! Argh. Alt for mange svære utgifter siden oktoberlønnen, og jeg er syyyyk etter å shoppe noe til lille jenten inni magen :):)

Sukk...

Men ingen lønn før NESTE fredag!! Buuuuu :(:(

Vil ha lønn!! NÅ!! Argh. Alt for mange svære utgifter siden oktoberlønnen, og jeg er syyyyk etter å shoppe noe til lille jenten inni magen :):)

Sukk...

Men ingen lønn før NESTE fredag!! Buuuuu :(:(
Får lønn den 15. jeg også, er så lenge å vente:p
Vi får drn heldigvis den 10.i neste mnd, og jeg gleder meg til halv skatt :)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Endelig fikk jeg ordna opp med nav, så nå får jeg endelig lønn neste uke jeg også :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ser at 2010 modeller mondial leatherete vogner ligger ute for 4000. Hadde aldri betalt 4000 kr for en brukt vogn som var over 3 år gammel! Det er jo faktisk spinnvillt.

Men det er vel markedet som bestemmer prisen
Vi fikk 5000,- for vår mondial duo combi i leatherette. 2010 mod, godt brukt i litt over 2 år men like fin! Emmaljunga selger bra også på bruktmarked. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg hadde nok aldri betalt så mye for en brukt vogn, men skjønner at de er on demand. Jeg får kjøpe ny og behandle den pent, så får vi kanskjenoen tusen igjen.

Vi kjøper også ny, men denne gangen city cross. For oss vil den være mer praktisk.

Vi blir å kjøpe ei ny søskenvogn, blir en Beemoo LA. Kjøpte ny til lillegutt i november i fjor og bagen er nesten ikke brukt.

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Jobbet i hele dag (vasket ned kjøkkenet i gamle kåken), laget taco pizza og sitter nå foran deilige peisen min med god ved som min kjære mann har skaffet :):) åååååhh livet er visst ikke det verste man har ;)

Sliten utgave av meg som ramlet ned i sofaen her.
I need a life outside work... Phu... Måtte bare få det ut!

Nå er mannen ute og skifter dekk. Kom på at neste gang han gjør det så går vi og venter rastløst hele gjengen her...

Forresten... Syns jeg ser en strek på magen fra navlen og nedover. Er ikke det vel tidlig?!

Forresten... Syns jeg ser en strek på magen fra navlen og nedover. Er ikke det vel tidlig?!

Jeg var ikke mange ukene på vei når jeg begynte å få den streken.

I morgen tenkte jeg å ta turen til en åpen barnehage med snuppa, så hun kan få litt riktig stimulering! Stakkars jenta mi kjeder seg hjemme med en mamma som ikke orker å løpe etter! Ihvertfall ikke like mye som før! Tenkte å gjøre istand matboks og div, ikveld, slik at vi ikke trenger å bruke så lang tid hjemme! :) Også skal jeg prøve å stå opp før 10-11 :P

Fikk ikke sove i natt. Har legetime nå, men kommer meg ikke dit. Er bare kvalm og uopplagt. Typisk å ikke få sove når jeg virkelig trenger det.

I morgen tenkte jeg å ta turen til en åpen barnehage med snuppa, så hun kan få litt riktig stimulering! Stakkars jenta mi kjeder seg hjemme med en mamma som ikke orker å løpe etter! Ihvertfall ikke like mye som før! Tenkte å gjøre istand matboks og div, ikveld, slik at vi ikke trenger å bruke så lang tid hjemme! :) Også skal jeg prøve å stå opp før 10-11 :P
Dette har jeg og tenkt å prøve på, når formen bedrer seg litt :) kan tenke meg lillegutt ville likt litt barnehage, så lenge mamma er i nærheten ;)

Jippi!!! Da var vogn bestilt og mannebeinet var med på den endelige beslutningen. Har vurdert simo og brio, men vendte tilbake til emnaljunga etter å ha vurdert at de er like tunge alle sammen. (Av de jeg likte)

Og mannen bestemte at det ble en leatherette, men grå eller brun (ikke hvit/krem, det nekter han å trille). Da ble det grå!
Mannen bestemte også at det måtte være lufthjul, men måtte føye seg ifht vekt og vi endte opp med chrome understell.
Og så syns han ABSOLUTT at vi måtte ha matchende stelleveske!

Last edited:
Back
Topp