Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får lønn den 15. jeg også, er så lenge å venteVil ha lønn!! NÅ!! Argh. Alt for mange svære utgifter siden oktoberlønnen, og jeg er syyyyk etter å shoppe noe til lille jenten inni magen
Sukk...
Men ingen lønn før NESTE fredag!! Buuuuu
Vi fikk 5000,- for vår mondial duo combi i leatherette. 2010 mod, godt brukt i litt over 2 år men like fin! Emmaljunga selger bra også på bruktmarked.Ser at 2010 modeller mondial leatherete vogner ligger ute for 4000. Hadde aldri betalt 4000 kr for en brukt vogn som var over 3 år gammel! Det er jo faktisk spinnvillt.
Men det er vel markedet som bestemmer prisen
Forresten... Syns jeg ser en strek på magen fra navlen og nedover. Er ikke det vel tidlig?!
Er borte i dag. Kanskje lyset på badet som spilte meg et puss...Jeg var ikke mange ukene på vei når jeg begynte å få den streken.
Forresten... Syns jeg ser en strek på magen fra navlen og nedover. Er ikke det vel tidlig?!
Dette har jeg og tenkt å prøve på, når formen bedrer seg litt kan tenke meg lillegutt ville likt litt barnehage, så lenge mamma er i nærhetenI morgen tenkte jeg å ta turen til en åpen barnehage med snuppa, så hun kan få litt riktig stimulering! Stakkars jenta mi kjeder seg hjemme med en mamma som ikke orker å løpe etter! Ihvertfall ikke like mye som før! Tenkte å gjøre istand matboks og div, ikveld, slik at vi ikke trenger å bruke så lang tid hjemme! Også skal jeg prøve å stå opp før 10-11