Skravletråd:)

Opp:)

Sent from my LT18i using BV Forum mobile app

Hatt en fin dag i det fine været med familien min, søsteren min og min niese. Nydelig sommervær og tulla har kost seg i vogna si, i kun en sommerkjole. Håper været holder!! :) sommeren er utvilsomt min favorittårstid :)

Prins 03.03.08 og prinsesse 14.04.14 <3

Sent from my iPhone using BV Forum

Mye som skjer den uka her! I dag skal flere av oss klippes, jeg og gubben skal være hårmodeller til en prøvesvenneprøve i morgen, jeg skal til gyn på onsdag og på fredag er det 6ukers kontroll på frøkna! Kjenner jeg blir litt svett...

JA! Lillemann sovnet av seg selv i babyredet i sofaen nå! Han ynka litt, men jeg måtte på do, og når jeg kom tilbake sov han :) MEN...det stinka også...så han har nok bæsja... hmm.. what to do? Er det greit at han ligger med bæsjebleie i over en time? Vet jo ikke hvor lenge han sover. Men vil jo ikke vekke han egentlig. Et bleieskift kommer garantert til å vekke han...

Å så deilig!Håper Elvira også klarer å sovne av seg selv snart...føler noen ganger at dagen går til å planlegge hvordan jeg skal få henne til å ligge litt alene og hvordan få henne til å sove.Jeg hadde forøvrig latt han ligge

Sent from my iPhone using BV Forum

Han sov ikke så lenge dessverre. Men da fikk jeg jo skifta bleia da ;)

Dette er en av de få gangene han har klart det. Klart det noen flere ganger i vogna ute enn inne i stua, men det er sånt drittvær at jeg vil egentlig ikke ut å trille :P

Back
Topp