Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hatt en fin dag i det fine været med familien min, søsteren min og min niese. Nydelig sommervær og tulla har kost seg i vogna si, i kun en sommerkjole. Håper været holder!! sommeren er utvilsomt min favorittårstid
Mye som skjer den uka her! I dag skal flere av oss klippes, jeg og gubben skal være hårmodeller til en prøvesvenneprøve i morgen, jeg skal til gyn på onsdag og på fredag er det 6ukers kontroll på frøkna! Kjenner jeg blir litt svett...
JA! Lillemann sovnet av seg selv i babyredet i sofaen nå! Han ynka litt, men jeg måtte på do, og når jeg kom tilbake sov han MEN...det stinka også...så han har nok bæsja... hmm.. what to do? Er det greit at han ligger med bæsjebleie i over en time? Vet jo ikke hvor lenge han sover. Men vil jo ikke vekke han egentlig. Et bleieskift kommer garantert til å vekke han...
Å så deilig!Håper Elvira også klarer å sovne av seg selv snart...føler noen ganger at dagen går til å planlegge hvordan jeg skal få henne til å ligge litt alene og hvordan få henne til å sove.Jeg hadde forøvrig latt han ligge
Han sov ikke så lenge dessverre. Men da fikk jeg jo skifta bleia da
Dette er en av de få gangene han har klart det. Klart det noen flere ganger i vogna ute enn inne i stua, men det er sånt drittvær at jeg vil egentlig ikke ut å trille