Skravletråd:)

secret ;)

Forumet er livet
*MIA*
Marsboerne2017
Husker ikke om det er laget en tidligere, og orker ikke lete:P
Her kan vi skravle om alt og ingenting;)

Akkurat nå sitter jeg på jobb, og kjenner den lille i magen sparker som bare det:) <3

Jeg ligger på sofaen mens mannen smører kveldsmat til meg, bekkenet har nemlig låst seg så kommer ikke ut av sofaen, haha.. blir moro når jeg må legge meg senere ;) har heldigvis krykkene fra sist svangerskap!

Sitter i sofa'n og glaner på tv :-P
sambo kommer hjem fra 14 dager jobb i kveld, men usikker på om jeg gidder sitte oppe og vente :-P

Har lyst å gå og legge meg nå jeg. Jeg som pleide å ha lakenskrekk før jeg ble gravid...

Har fri fra jobb i dag og skal sette siste b12 sprøyta etterpå:) Jordmor time i morra, det blir spennende:)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Nå skal vesla og jeg sove litt vi før det er opp for å lage middag! Tipper det blir noe med kjøttdeig i dag da, mulig kylling :P

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg og frøkna ser på nysgjerrige Nils etter jeg har henta i bhg :) Helt greit å ligger rett ut på sofaen nå. Flere som fortsatt har mangel på energi?

Har bestillt vogn i dag, emmaljunga edge duo:) får den i februar/mars:)

Åh jeg også vil! Men må vente på lønn. Får 5000 sponset til vogn, det hjelper veldig på :) har mest lyst på nyyyyy emmaljunga, ikke brukt :( men får se hva samvittigheten tåler..

Gode argumenter for å kjøpe ny vogn?

Åh jeg også vil! Men må vente på lønn. Får 5000 sponset til vogn, det hjelper veldig på :) har mest lyst på nyyyyy emmaljunga, ikke brukt :( men får se hva samvittigheten tåler..

Hvis du kjøper ny kan du jo selge den som brukt når du er ferdig med den ;)

Hjelper nok lite å gi deg et argument Mot ny vogn hvis du har sett deg ut en du liker...men skal prøve :)
Dette er mitt andre barn og andre gang jeg kjøper en "ny"-bruktvogn, da simo. Sist brukte jeg kun babyvogna ca 3.mnd før jeg kjøpte en ny mindre og lettere vogn, da en emmaljunga scooter som jeg va kjempefornøyd med. Den har jeg tatt vare på og kommer nok til å ta den i bruk like tidlig som sist :)
Simo vognen ble allikavel brukt til soving innimellom,men funka helt perfekt med en brukt vogn til kun kr 1500,- og den så nesten ikke brukt ut! Masse å finne på finn og posten tar ikke mye for levering om den må sendes :D lykke til i vogn jungelen! :)

Hjelper nok lite å gi deg et argument Mot ny vogn hvis du har sett deg ut en du liker...men skal prøve :)
Dette er mitt andre barn og andre gang jeg kjøper en "ny"-bruktvogn, da simo. Sist brukte jeg kun babyvogna ca 3.mnd før jeg kjøpte en ny mindre og lettere vogn, da en emmaljunga scooter som jeg va kjempefornøyd med. Den har jeg tatt vare på og kommer nok til å ta den i bruk like tidlig som sist :)
Simo vognen ble allikavel brukt til soving innimellom,men funka helt perfekt med en brukt vogn til kun kr 1500,- og den så nesten ikke brukt ut! Masse å finne på finn og posten tar ikke mye for levering om den må sendes :D lykke til i vogn jungelen! :)

Æsj, Haha. Vil ha argument FOR ny ikke MOT!! Hihi. Har maaaange gode argumenter mot å kjøpe ny vogn til 8-9 tusen.. men jeg tror nok ikke fornuften seirer i denne saken. Ikke kan jeg snuse, ikke kose meg med rødvin heller. Så om jeg VIL ha det, så blir det nok slik :)

Hvis du kjøper ny kan du jo selge den som brukt når du er ferdig med den ;)
Jepp... Var det jeg sa om brudekjolen min også. Ooops!

Kjøper jeg ny blir den nok brukt både til nr. 1 og evt nr 2 og 3. Deretter er den vel lite verdt da den blir veldig gammel. Men det er jo i seg selv et argument FOR ny mondial duo combi - den er fantastisk slitesterk. Går og går og går. Har jeg hørt :P

Jepp... Var det jeg sa om brudekjolen min også. Ooops!

Kjøper jeg ny blir den nok brukt både til nr. 1 og evt nr 2 og 3. Deretter er den vel lite verdt da den blir veldig gammel. Men det er jo i seg selv et argument FOR ny mondial duo combi - den er fantastisk slitesterk. Går og går og går. Har jeg hørt :P
Blir jo mye dyrere om du må kjøpe en bruktvogn per unge, for hvem vet om de holder?? :D min brudekjole henger også i skapet enda, hehe... Til trange tider, sier jeg til mannen min ;)

Ser at 2010 modeller mondial leatherete vogner ligger ute for 4000. Hadde aldri betalt 4000 kr for en brukt vogn som var over 3 år gammel! Det er jo faktisk spinnvillt.

Men det er vel markedet som bestemmer prisen

Hehe skjønte det du :D
Men som du sier at skal du ha flere barn e d jo bare en engangsinvestering og du vil da bruke den i mange år! Også kan du jo bruke vogna så lenge barnet trenger vogn,ca 3-4år. Kjøp ny vogn du, da har du også garanti ;)
Min brudekjole ble aldri brukt fordi vi plutselig giftet oss en tirsdag, hemmelig. Meeeen kan jo ikke selge den,vet jo aldri ;)

Jordmortime i dag, og er litt spent på den. Hun jeg gikk til sist har slutta, og hun likte jeg så utrolig godt. Skal på jobb etter det, og håper det er en rolig dag for ryggen er litt vrang om dagen.

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Back
Topp