Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilken farge?Har bestillt vogn i dag, emmaljunga edge duo får den i februar/mars
Hvilken farge?
Sent from my iPhone using BV Forum
Hvis du kjøper ny kan du jo selge den som brukt når du er ferdig med denÅh jeg også vil! Men må vente på lønn. Får 5000 sponset til vogn, det hjelper veldig på har mest lyst på nyyyyy emmaljunga, ikke brukt men får se hva samvittigheten tåler..
Gode argumenter for å kjøpe ny vogn?
Hjelper nok lite å gi deg et argument Mot ny vogn hvis du har sett deg ut en du liker...men skal prøveÅh jeg også vil! Men må vente på lønn. Får 5000 sponset til vogn, det hjelper veldig på har mest lyst på nyyyyy emmaljunga, ikke brukt men får se hva samvittigheten tåler..
Gode argumenter for å kjøpe ny vogn?
Hjelper nok lite å gi deg et argument Mot ny vogn hvis du har sett deg ut en du liker...men skal prøve
Dette er mitt andre barn og andre gang jeg kjøper en "ny"-bruktvogn, da simo. Sist brukte jeg kun babyvogna ca 3.mnd før jeg kjøpte en ny mindre og lettere vogn, da en emmaljunga scooter som jeg va kjempefornøyd med. Den har jeg tatt vare på og kommer nok til å ta den i bruk like tidlig som sist
Simo vognen ble allikavel brukt til soving innimellom,men funka helt perfekt med en brukt vogn til kun kr 1500,- og den så nesten ikke brukt ut! Masse å finne på finn og posten tar ikke mye for levering om den må sendes lykke til i vogn jungelen!
Sent from my iPhone using BV Forum
Jepp... Var det jeg sa om brudekjolen min også. Ooops!Hvis du kjøper ny kan du jo selge den som brukt når du er ferdig med den
Blir jo mye dyrere om du må kjøpe en bruktvogn per unge, for hvem vet om de holder?? min brudekjole henger også i skapet enda, hehe... Til trange tider, sier jeg til mannen minJepp... Var det jeg sa om brudekjolen min også. Ooops!
Kjøper jeg ny blir den nok brukt både til nr. 1 og evt nr 2 og 3. Deretter er den vel lite verdt da den blir veldig gammel. Men det er jo i seg selv et argument FOR ny mondial duo combi - den er fantastisk slitesterk. Går og går og går. Har jeg hørt