Skravletråd

Jeg har heller ikke sovna enda :) vi har hatt en runde med gulping i senga i kveld, så ble litt improvisert helskift! Er jo ikke hjemme, så hadde ikke alt vi trengte! Nå sover lille med et dynetrekk som laken og i body og strømpebukse :) hun våkna veldig av alt styret så tok laaaang tid før hun sovna igjen!
Skal prøve å snike med til litt søvn nå!
God natt jenter :)

Det aller beste hadde vært om de bare ble født med alle tenna. Kunne dog vært litt risikabelt..

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
Haha tenk så morsomt det hadde sett ut. :p

Hvorfor står det en baby i sengen og ser på meg og hikker???

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har heller ikke sovna enda :) vi har hatt en runde med gulping i senga i kveld, så ble litt improvisert helskift! Er jo ikke hjemme, så hadde ikke alt vi trengte! Nå sover lille med et dynetrekk som laken og i body og strømpebukse :) hun våkna veldig av alt styret så tok laaaang tid før hun sovna igjen!
Skal prøve å snike med til litt søvn nå!
God natt jenter :)
Man tager hva man haver. :) håper du får en god natts søvn :)

Haha tenk så morsomt det hadde sett ut. :p

Hvorfor står det en baby i sengen og ser på meg og hikker???

Hehe, ja, det hadde vært litt snålt!
Men det kan skje! Kanskje ikke med alle tennene, men i hvert fall et par stykker. :p

Årh, ikke sove om natten, ikke sove om dagen. Når skal hun sove da???

Kan dere være med på å krysse fingrene for en rolig natt her? Lille har sovet 1t10min i dag, fordelt på to dupper! En rimelig trøtt frøken som amme nå kan man si!

Kan dere være med på å krysse fingrene for en rolig natt her? Lille har sovet 1t10min i dag, fordelt på to dupper! En rimelig trøtt frøken som amme nå kan man si!
Krysser fingre og tær!

Min lille tass er fryktelig våken, han.. for øyeblikket står han på fanget til faren og synger. Trøtt? Jepp. Sove? Næææ, gidder ikke..

Krysser alt som krysses kan. :)

Krysser fingrene for at dere alle får en god natt:-) W sovnet som en Stein kl 19, håper han sover godt i natt . Vi har vært i Oslo i helgen og tror han var litt skiten.

Krysser fingrer og tær for at dere får en god natt søvn :)

Får ikke sove.. :(
Håper det går bedre når E er ferdig påfylt og han forhåpentligvis sover igjen..

Får ikke sove.. :(
Håper det går bedre når E er ferdig påfylt og han forhåpentligvis sover igjen..

Usj, vondt å ikke få sove!! W har hatt noen netter nå han har sovet frem til 0530-0600, det er såå deilig!! W begynte å sove bedre når vi sluttet med pupp og han kom på eget rom. Dette er garantert forskjellig fra barn til barn og jeg skal jo ha en til så derfor vi tok det når han ble 8 mnd. Er ikke sikkert jeg hadde gjordt det hvis jeg ikke var gravid. Lite søvn er fryktelig over lang tid!! Håper det bedrer seg ned søvnen søte deg:-)

Usj, vondt å ikke få sove!! W har hatt noen netter nå han har sovet frem til 0530-0600, det er såå deilig!! W begynte å sove bedre når vi sluttet med pupp og han kom på eget rom. Dette er garantert forskjellig fra barn til barn og jeg skal jo ha en til så derfor vi tok det når han ble 8 mnd. Er ikke sikkert jeg hadde gjordt det hvis jeg ikke var gravid. Lite søvn er fryktelig over lang tid!! Håper det bedrer seg ned søvnen søte deg:-)

Og her ligger C og sover enda. Sender deg masse sovestøv så vi kan rekke barnehagen fremover;)

E sov egentlig ganske bra i natt til ham å være. Sovnet rundt 9, våkna for pupp 02 og la seg fint i egen seng etterpå. Han endte opp i min seng igjen på et tidspunkt, men tror han bare våkna 2 ganger hele natten. Det er ny rekord, det.
Da er det typisk at man ikke får sove selv... Men men!

Back
Topp