Tøybleier er gøy! Og fint! Og bra for miljøet! Og veldig, veldig billigHva skal du med så mange? Hihi
Jeg vil også ha tøybleier, men skjønner ikke greien.someone please forklar!
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tøybleier er gøy! Og fint! Og bra for miljøet! Og veldig, veldig billigHva skal du med så mange? Hihi
Jeg vil også ha tøybleier, men skjønner ikke greien.someone please forklar!
Men man må jo ha innlegg, er det bare å bytte det. Eller er det ny bleie hver gang ?Tøybleier er gøy! Og fint! Og bra for miljøet! Og veldig, veldig billigResten er som vanlige bleier bare man putter dem i vaskemaskin i stedet for i søpla
![]()
Ny bleie hver gang. Hvis man bruker lommebleier er det greit å ha de ferdig stuffet i en skuff, da tar det ikke lengre tid enn å bytte en papirbleie.Men man må jo ha innlegg, er det bare å bytte det. Eller er det ny bleie hver gang ?
Det er jo egentlig litt koselig at han er babysyk igjen."Nå kan vi jo bare få en til nå da!" - mannen her om dagen
Eeeeehh? Nei! hadde vært bra med betalt permisjon for en gangs skyld så her får en knipe igjen tim studiene er ferdige. Ørk. Måtte bare si. Blir litt oppfogitt, men det er jo også litt koselig tema å tenke på
Våren 2015... Leeenge tilDet er jo egentlig litt koselig at han er babysyk igjen.![]()
Når er studiene ferdig?
Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
Men nå er vi jo snart i 2014, og da blir jo 2015 til neste år. Da høres det ikke så lenge ut.Våren 2015... Leeenge til
Det var nå skjønt sagt."Nå kan vi jo bare få en til nå da!" - mannen her om dagen
Eeeeehh? Nei! hadde vært bra med betalt permisjon for en gangs skyld så her får en knipe igjen tim studiene er ferdige. Ørk. Måtte bare si. Blir litt oppfogitt, men det er jo også litt koselig tema å tenke på
Tror egentlig ikke du vil bytte med meg...Årrrh.. vil noen bytte bekken? Vær så snill?![]()

Ja enig, kunne handla meg til stor gjeld der inne lett! Men begrensninger må en ha ;P tror mannen var glad jeg foreslo kåpe som julegave, så det ikke blir en ekstra utgift uansettSå fin! Zara har mye pent jentetøy.![]()
De sier vel at de kan starte å smake på melk nå, her smakte lillegull en skje grøt på lørdagKan de små få risengrynsgrøt? Vi skal ha det til middag i dag og lurer på om Em kan få smake litt?
*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*
Jupp!De sier vel at de kan starte å smake på melk nå, her smakte lillegull en skje grøt på lørdagjeg er av oppfatningen at enhver mor vet best når ting passer for sitt barn.
Pupp funker mot det meste, den.I dag har lillegull så tett nese at eneste sovemedisinen er puppsøte lille!
Ja den gjør jo detPupp funker mot det meste, den.
Ja, det er veldig kjekt. Plutselig vil de ikke ha den lengre. Da blir de brått veldig store. De blir litt ekstra baby når de ligger på puppen.Ja den gjør jo detanser meg som heldig som enda har melk, og nyter hvert sekund med lillegull koblet på matestasjonen sin... Tenk at vi snart er ferdige med denne epoken av livet hennes!