Skravletråd

Hva skal du med så mange? Hihi

Jeg vil også ha tøybleier, men skjønner ikke greien. :p someone please forklar!

Sent from my iPhone using BV Forum
Tøybleier er gøy! Og fint! Og bra for miljøet! Og veldig, veldig billig:) Resten er som vanlige bleier bare man putter dem i vaskemaskin i stedet for i søpla:)

Tøybleier er gøy! Og fint! Og bra for miljøet! Og veldig, veldig billig:) Resten er som vanlige bleier bare man putter dem i vaskemaskin i stedet for i søpla:)
Men man må jo ha innlegg, er det bare å bytte det. Eller er det ny bleie hver gang ? :p

Men man må jo ha innlegg, er det bare å bytte det. Eller er det ny bleie hver gang ? :p

Ny bleie hver gang. Hvis man bruker lommebleier er det greit å ha de ferdig stuffet i en skuff, da tar det ikke lengre tid enn å bytte en papirbleie. :)

"Nå kan vi jo bare få en til nå da!" - mannen her om dagen

Eeeeehh? Nei! hadde vært bra med betalt permisjon for en gangs skyld så her får en knipe igjen tim studiene er ferdige. Ørk. Måtte bare si. Blir litt oppfogitt, men det er jo også litt koselig tema å tenke på :)

Eeeeehh? Nei! hadde vært bra med betalt permisjon for en gangs skyld så her får en knipe igjen tim studiene er ferdige. Ørk. Måtte bare si. Blir litt oppfogitt, men det er jo også litt koselig tema å tenke på :)

Det er jo egentlig litt koselig at han er babysyk igjen. :)
Når er studiene ferdig?

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app

Det er jo egentlig litt koselig at han er babysyk igjen. :)
Når er studiene ferdig?

Våren 2015... Leeenge til

Det var nå skjønt sagt. :) er ikke så lenge til. Tiden flyr jo avgårde. :)

Søte dere :) blir ikke baby før tidligst begynnelsen av 2016! Må jo jobbe 6mnd før permisjon. Jaja :)

Nå har vi bestilt julegave til lillegull! Ååh er så fornøyd :) hun har så masse leker at i år blir det fornuftige julegaver. Tanter og onkler gir diverse turutstyr og barnehagestart-ting og så har vi bestilt denne vakre kåpa til henne :) hadde ikke fått meg til å kjøpe en så dyr penkåpe midt i året så passer fint å gi den i julegave syns jeg! Også bestilte jeg med et skjerf med dusker på, syns det var så søtt!
ImageUploadedByBV Forum1385490941.722959.jpg
Http://www.zara.com/no/en/kids/baby...t-with-concealed-buttons-c269276p1609016.html

Så fin! Zara har mye pent jentetøy. :)

Ja enig, kunne handla meg til stor gjeld der inne lett! Men begrensninger må en ha ;P tror mannen var glad jeg foreslo kåpe som julegave, så det ikke blir en ekstra utgift uansett

Kan de små få risengrynsgrøt? Vi skal ha det til middag i dag og lurer på om Em kan få smake litt?

*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*

Kan de små få risengrynsgrøt? Vi skal ha det til middag i dag og lurer på om Em kan få smake litt?

*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*
De sier vel at de kan starte å smake på melk nå, her smakte lillegull en skje grøt på lørdag ;) jeg er av oppfatningen at enhver mor vet best når ting passer for sitt barn.

I dag har lillegull så tett nese at eneste sovemedisinen er pupp :) søte lille!

Pupp funker mot det meste, den. :)

Ja den gjør jo det :) anser meg som heldig som enda har melk, og nyter hvert sekund med lillegull koblet på matestasjonen sin... Tenk at vi snart er ferdige med denne epoken av livet hennes!

Ja den gjør jo det :) anser meg som heldig som enda har melk, og nyter hvert sekund med lillegull koblet på matestasjonen sin... Tenk at vi snart er ferdige med denne epoken av livet hennes!

Ja, det er veldig kjekt. Plutselig vil de ikke ha den lengre. Da blir de brått veldig store. De blir litt ekstra baby når de ligger på puppen. :)

Back
Topp