Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lurer på om det på noen måte kan gå an å rette opp i denne produksjonsfeilen...Da må det nesten være en universell produksjonsfeil!
A smeller også med dørene, så det gjelder tydeligvis både små og store. Vurderer å pakke dørene inn med skumgummi!
- på app'n -
I doubt it. Er rett og slett for mange feil. Er bedre å kondemnere hele greia!Lurer på om det på noen måte kan gå an å rette opp i denne produksjonsfeilen...
Sent from my iPhone using BV Forum
Funker som bare det... Har litt lesing å ta igjenFunket det?![]()
- på app'n -
Hihi! Lykke til!Funker som bare det... Har litt lesing å ta igjen...og sikkert kommentarer på hauggamle tråder 8)
Vi har hatt en fin dagDa var vi stappet og trøtt hele gjengen. Litt for mye kake og god mat.
Har dere hatt en fin farsdag?
Åh, kan tenke meg det ble god lukt og julestemning i huset da.Har hatt fin dag. Startet med tur med familien. Har laget sjokoladekake til far i huset og så har vi, kremt, begynt på julebaksten. Eeelsker pepperkaker.
Haha. Du får sette opp skiltFnis! Plutselig dukket det opp en kvisete liten fyr i en svær taxi utenfor hos oss. Jeg sa at det kanskje er de bak bhg, for de har bestilt før. Han drar, tar en svingom på parkeringsplassen til bhg og så kommer'n tilbake!
Vanskelig å se veien, tror jeg![]()
- på app'n -
Han fant frem til sluttHaha. Du får sette opp skilt
For en koselig dag! Det er slike dager som gjør livet helt fantastisk. Jo flere som hyler, jo bedre!Sutre, sutre, skrik og skrål, hyl og vræl!
Det går begge unga etter i dag. Øra mine faller snart av!
- på app'n -
Hele forumet har/har hatt problemer, kom knapt inn via pc heller.. liker ikke!Ble grepet av panikken her ett øyeblikk. Problemer med appen er IKKE bra!
Sent from my HTC One V using BV Forum mobile app