føler med dere!Uff, hjalp ikke trollmor i natt?![]()
Hvis det er noe trøst har ikke vi heller sovet noe særlig. :/
- på app'n -
Nei, huff, vet ikke helt hva hun styrer med om natta for tida jeg altså...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
føler med dere!Uff, hjalp ikke trollmor i natt?![]()
Hvis det er noe trøst har ikke vi heller sovet noe særlig. :/
- på app'n -
Uff.. Det finnes ingenting som er så irriterende som å ligge å høre på sin bedre halvdel sove som en Stein når en selv ikke får sove:-/Bah! Da har endelig lille sovnet etter å ha vært våken i 1,5 time... Nå ligger hun urolig og gråter litt innimellom i søvne.. Jeg er stup trøtt, men får ikke sove! Fruen sover som en sten, litt irriterende! Zzzz
Nattens frustrasjon!
Huff, stakkars.Bah! Da har endelig lille sovnet etter å ha vært våken i 1,5 time... Nå ligger hun urolig og gråter litt innimellom i søvne.. Jeg er stup trøtt, men får ikke sove! Fruen sover som en sten, litt irriterende! Zzzz
Nattens frustrasjon!
Håper dere har fått sovet litt på dagen i dag.Bah! Da har endelig lille sovnet etter å ha vært våken i 1,5 time... Nå ligger hun urolig og gråter litt innimellom i søvne.. Jeg er stup trøtt, men får ikke sove! Fruen sover som en sten, litt irriterende! Zzzz
Nattens frustrasjon!
Har vel litt søvn å ta igjen daNå har mini sin andre lur vart veldig lenge i forhold til vanlig. Hvis ikke jeg husker feil la han seg kl 13, og han sov i over en time tidligere også.
Og to ganger har jeg hørt ham skravle på babycallen, og dermed vært på vei opp, og så har det blitt stille igjen. Ordentlig liten luring i dag!
- på app'n -
Ja, gårsdagen var nok slitsom. Mye inntrykk.Har vel litt søvn å ta igjen daJeg og venter på at hun skal våkne. Sovnet halv to. pleier å sove rundt en time..
søt du er! Lille har sovet to dupper, en halvtime den ene gangen og 55min den andre.. Så hun er bittelitt trøtt nå kan man si! Skulle gjerne sovet utpå i morgen, men vi får besøk i kveld som skal være her i helga! En av mine beste venninner med familie. Gleder meg! I morgen skal jeg og hun ut og kose oss alene, det skal bli godt med venninnetid! Verdt å stå opp forHåper dere har fått sovet litt på dagen i dag.(og at din frue står opp med vesla i morra sånn at du får sovet litt ekstra)
- på app'n -
Det høres veldig koselig ut. Er greit å stå opp tidlig da, ja.søt du er! Lille har sovet to dupper, en halvtime den ene gangen og 55min den andre.. Så hun er bittelitt trøtt nå kan man si! Skulle gjerne sovet utpå i morgen, men vi får besøk i kveld som skal være her i helga! En av mine beste venninner med familie. Gleder meg! I morgen skal jeg og hun ut og kose oss alene, det skal bli godt med venninnetid! Verdt å stå opp for![]()
Det er da snart jul!hagegnomen har blitt til julenisse...hihihi......
JuhoooDet er da snart jul!![]()
- på app'n -
Årh, så irriterende.Jeg kaldkveler snart gubben.. nå han la seg kl 12 smalt han med døren sånn at mini våkna. Og gjett hva, han er fortsatt våken nå 0140! Trøøøtt!
- på app'n -
Han lever fortsattÅrh, så irriterende.![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Kanskje jeg skal finne et bilde av et ekorn med nisselue, sånn at det matcher.Juhooo![]()
Ja, nissenøtteKanskje jeg skal finne et bilde av et ekorn med nisselue, sånn at det matcher.![]()
- på app'n -
Da må det nesten være en universell produksjonsfeil!Ja, nissenøtte![]()
Mannen her vekker alltid A om morgenen. Årh!!! Smeller med dørene når han skal på do...hun sover lenge når han ikke er hjemme...vi vil sove lenge!!!
Øverst her, sammen med "dagbøker" og de der. Har du feb på favoritter? I så fall må du unsubscribe, gå omveien gjennom hele forumet, og så legge til fav på nytt. Det funka når den falt ut her, i hvert fall.Hvor finner jeg den skjulte gruppen?? Får opp tråder fra den på "latest", men finner ikke selve gruppen...