Skravletråd

Åååå, smelt! Bitteliten nyklekka bebis på Fem!
Babysjuk!! :eek::confused:

- på app'n -

Puh! Dette har vært en lang dag,stakar lille har vært trøtt og sliten i hele dag, sovet 3x30 min... Humøret har vært deretter da! Nå sover hun, lille vennen var så sliten at hun gråt seg i søvn! :(
Nå sitter jeg og håper at besøket snart skal dra hjem så jeg kan krype opp i sofaen og slappe av! Så ufattelig sliten!!
Stakkars lille& mamma. :( håper dere får en stille og rolig natt hvor dere kan lade batteriene. :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har faktisk aldri opplevd det før at de har rota bort kun deler av en søknad. Fatter ikke at det er mulig en gang.. det lå jo i samme forbaskede konvolutt, til og med. Godt vi har et par uker på oss i tilfelle de roter det bort igjen.

- på app'n -
Det burde jo ikke være mulig...

Stakkars lille& mamma. :( håper dere får en stille og rolig natt hvor dere kan lade batteriene. :-)

håper på det :) har lagt meg nå, og lille spiser nå så da skal det være muligheter for litt søvn :)

Var det nå vi skulle dra igang en nattasang? Eller var det best å la vær? Hihi

har dere sluttet å synge :O det forklarer jo saken! :P ta en i kveld da, for nå har vi hatt natt nummer to uten særlig søvn! Trøøøøøtt!!!

Jubler forresten IKKE over at det snør igjen i dag! Fysj a meg.. godt det ikke blir liggende så lenge.

- på app'n -

Jubler forresten IKKE over at det snør igjen i dag! Fysj a meg.. godt det ikke blir liggende så lenge.

- på app'n -
Her øspøser det ned. Måtte ut i huset i natt og feste presenning over vinduene som vi har skiftet i samme slengen som vi ikle bor hjemme. Sur much?

Årh. Hvorfor får ikke jeg laget ny tråd???

Da tar jeg det her;

Hvor lang tid bruker babyen på et måltid? Her bruker vi fryktelig lang tid for det er så mye annet gøy å se på og å sitte snu seg bakover i stolen er det gøyeste!

Årh. Hvorfor får ikke jeg laget ny tråd???

Da tar jeg det her;

Hvor lang tid bruker babyen på et måltid? Her bruker vi fryktelig lang tid for det er så mye annet gøy å se på og å sitte snu seg bakover i stolen er det gøyeste!

Ting tar tid her også! Har funnet ut at det går lettere om han har noe å fikle med. :)

- på app'n -

Bruker uendelig lang tid her og, skal se på alt annet og tulle litt. Men har funnet ut at om vi sitter å spiser sammen så går det mye fortere! Så må nok gjøre det oftere :)

*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*

Bruker uendelig lang tid her og, skal se på alt annet og tulle litt. Men har funnet ut at om vi sitter å spiser sammen så går det mye fortere! Så må nok gjøre det oftere :)

*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*
Ja, spiser alltid sammen med henne. Nå er det veldig festlig å slippe all maten ned til hunden og le

Her bruker vi også lang tid. Hun vil helst stå i stolen, og sitte feil vei. Men hun er veldi flink til å gape, og sier aldri neitakk til mat, så sånnsett er vi heldige :) Blir litt mating mens hun sitter på fanget eller står inntil stolen, det er det gøyeste sier lille M :)

Vi bruker også lang tid. Må ha noe å fikle med. Vil helst opp av stolen :p

Maten rekker å bli kald for å si det sånn :P så lenge hun får sitte å knote og gomle litt selv går det greit å få putta inn lit mat i tillegg! Men brød er bare å glemme, kommer rett ut igjen! Hvis hun er veldig trøtt når hun skal spise grøt hjelper det å sette på litt musikk(helst DDE (skal tidlig krøkes:P)).Da sitter hun å digger og grøten glir rett ned!

Maten rekker å bli kald for å si det sånn :P så lenge hun får sitte å knote og gomle litt selv går det greit å få putta inn lit mat i tillegg! Men brød er bare å glemme, kommer rett ut igjen! Hvis hun er veldig trøtt når hun skal spise grøt hjelper det å sette på litt musikk(helst DDE (skal tidlig krøkes:P)).Da sitter hun å digger og grøten glir rett ned!
Hihi. Det må prøves ut. :-)

Bah! Da har endelig lille sovnet etter å ha vært våken i 1,5 time... Nå ligger hun urolig og gråter litt innimellom i søvne.. Jeg er stup trøtt, men får ikke sove! Fruen sover som en sten, litt irriterende! Zzzz
Nattens frustrasjon!

Bah! Da har endelig lille sovnet etter å ha vært våken i 1,5 time... Nå ligger hun urolig og gråter litt innimellom i søvne.. Jeg er stup trøtt, men får ikke sove! Fruen sover som en sten, litt irriterende! Zzzz
Nattens frustrasjon!
Uff, hjalp ikke trollmor i natt? :(
Hvis det er noe trøst har ikke vi heller sovet noe særlig. :/

- på app'n -

Back
Topp