Gratulerer med dagen til storebror.Nå er klokka over 12, noe som betyr at i dag er verdens beste storebror allerede 5 år! Gud hjelpe meg som tida flyr!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer med dagen til storebror.Nå er klokka over 12, noe som betyr at i dag er verdens beste storebror allerede 5 år! Gud hjelpe meg som tida flyr!
Nå er klokka over 12, noe som betyr at i dag er verdens beste storebror allerede 5 år! Gud hjelpe meg som tida flyr!
GratulererNå er klokka over 12, noe som betyr at i dag er verdens beste storebror allerede 5 år! Gud hjelpe meg som tida flyr!
Det var ballonger og gaver bak gratulerer , men kom ikke opp ! Sender da et smil i stedetGratulerer
god bedring til lille! Håper du tørka opp igjen også!Lille er forkjølet og har fått øyebetennelse... Sutrekoppen. Nå sover hun og jeg er klissvåt og kald etter tur med vogn og hund og ikke-fungerende-regntøy... i <3 regn lzm
God bedring til lille frøken!Lille er forkjølet og har fått øyebetennelse... Sutrekoppen. Nå sover hun og jeg er klissvåt og kald etter tur med vogn og hund og ikke-fungerende-regntøy... i <3 regn lzm
Å nei!! Det er så fryktelig typisk at alt skal skje samtidig!En ulykke kommer sjelden alene!!! Først gikk kameraet til en viss plass og så tok telefonen til fruen kvelden, og som om ikke det var nok, så streika vaskemaskina også!!og alt det på den måneden vi skifta ytterdør!
Og når jeg kom inn for å ta ut vasken i dag var det vann over hele gulvet på vaskerommet! Håper det bare er sluket som er tett! Var livredd for å sette på oppvaskmaskina i dag! Nå kan ikke noe mer gå galt altså!
Æsj, typisk!En ulykke kommer sjelden alene!!! Først gikk kameraet til en viss plass og så tok telefonen til fruen kvelden, og som om ikke det var nok, så streika vaskemaskina også!!og alt det på den måneden vi skifta ytterdør!
Og når jeg kom inn for å ta ut vasken i dag var det vann over hele gulvet på vaskerommet! Håper det bare er sluket som er tett! Var livredd for å sette på oppvaskmaskina i dag! Nå kan ikke noe mer gå galt altså!
Haha.. Uff, det er så sykt vondt!! Håper du blir fort bra og at du ikke får et nytt et;-)Mysteriet vond pupp oppklart! De siste ukene har det gjort syyyykt vondt å amme på den ene sida, var hos legen forrige uke og han trodde det var betennelse eller sopp, så skulle prøve salve, har gjort det uten bedring! Når lille hadde spist i dag måtte jeg le, for nå veg jeg hvorfor det gjør så sykt vondt! Et skikkelig dypt tannmerke i nippelen! Skikkelig dypt! Så det er fortanna oppe som lager trøbbel! Huff og huff!
Hørtes løøøøvli ut!!! Kan jeg bli med i kofferten?Sitter å ser på sydenturer i romjulen... Hadde vært deilig![]()
Uff, det er vooondt! Håper dine får grodd, E bare biter opp igjen hver gang det har grodd. :/Mysteriet vond pupp oppklart! De siste ukene har det gjort syyyykt vondt å amme på den ene sida, var hos legen forrige uke og han trodde det var betennelse eller sopp, så skulle prøve salve, har gjort det uten bedring! Når lille hadde spist i dag måtte jeg le, for nå veg jeg hvorfor det gjør så sykt vondt! Et skikkelig dypt tannmerke i nippelen! Skikkelig dypt! Så det er fortanna oppe som lager trøbbel! Huff og huff!
Hørtes løøøøvli ut!!! Kan jeg bli med i kofferten?![]()
*fnis*Ja, men ikke spis så mye i julen! Gidd ikke betale overvekt...![]()