Skifter 4-5 drittbleier til dagen her. Å, har liksom bare økt på i antall bleier den siste uken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I dag er det min tur til å ligge strekk utvond hals vondt i hodet, feber og brekninger. Fysj! Og selvsagt nå når jeg har masse skolearbeid som må gjøres, og mannen er borte... Uff
Uff! Masse god bedring!I dag er det min tur til å ligge strekk utvond hals vondt i hodet, feber og brekninger. Fysj! Og selvsagt nå når jeg har masse skolearbeid som må gjøres, og mannen er borte... Uff
I dag er det min tur til å ligge strekk utvond hals vondt i hodet, feber og brekninger. Fysj! Og selvsagt nå når jeg har masse skolearbeid som må gjøres, og mannen er borte... Uff
Tung i fua i dag, tydeligvis! Har to tusen ting p gjøre, og nå sover mini. Hva gjør jeg? Jo, jeg sitter her med kaffekoppen.. får raska på litt, så kanskje jeg rekker å strikke litt også før han våkner..
Godt å høre at jeg ikke er den eneste! Fikk gjort litt, men den klesvasken har fortsatt ikke blitt hengt opp.. uff.. og vi som har bursdag her til søndagen.. jaja, alt ordner seg vel!Hehe,sånn er det her og, huset ser bomba ut mens når han kvile setter jeg meg ned ved dataen.offff..
Uff! Håper måneden går kjempefort!!JEG BLIR GAL! Kan ikke bo hjemme på en mnd![]()
JAA, og håper de holder det til den ene mnd! Nå bor vi hos svigers... "Skal dere ha middag idag?", "Hva vil dere ha til middag", "Planer i dag?", "Når kommer dere hjem?" GAAAAAAAAAAAAAAAD!
Joda, hvis hjelpen er å sitte på dataen og spille candy crush og vinke til mini. Eller å sitte å pimpe rødvin...