Skravletråd

Da har vi vært på kontroll på helsestasjonen... straks åtte måneder, 6,8 kg og 64,5 cm.. lille mini begynner å bli bittelitt større :) Men helsesøsteren var fornøyd hun, så slipper unna ekstra vektkontroll :)

I dag er det min tur til å ligge strekk ut :( vond hals vondt i hodet, feber og brekninger. Fysj! Og selvsagt nå når jeg har masse skolearbeid som må gjøres, og mannen er borte... Uff

I dag er det min tur til å ligge strekk ut :( vond hals vondt i hodet, feber og brekninger. Fysj! Og selvsagt nå når jeg har masse skolearbeid som må gjøres, og mannen er borte... Uff

Nei og nei, håper du ikke må springe og kaste opp da siden du har brekninger.
Å masse go bedring:)

Uff! Masse god bedring!

Tung i fua i dag, tydeligvis! Har to tusen ting p gjøre, og nå sover mini. Hva gjør jeg? Jo, jeg sitter her med kaffekoppen.. får raska på litt, så kanskje jeg rekker å strikke litt også før han våkner..

Huff, masse god bedring! Og håper du blir fort frisk! :)

*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*

Takk for all omtanken :) fikk summa meg nok til å ta med baby ut og ned på butikken så fikk tak i loff og ibux. Det hjalp endel! Fått ned feberen og klarer være en fungerende mor :) stakars Lillegull om jeg bare skulle ligge på gulvet og hakke tenner hele dagen, hun klarer seg jo ikke akkurat selv!

Hehe,sånn er det her og, huset ser bomba ut mens når han kvile setter jeg meg ned ved dataen.offff..
Godt å høre at jeg ikke er den eneste! Fikk gjort litt, men den klesvasken har fortsatt ikke blitt hengt opp.. uff.. og vi som har bursdag her til søndagen.. jaja, alt ordner seg vel! :p

JAA, og håper de holder det til den ene mnd! Nå bor vi hos svigers... "Skal dere ha middag idag?", "Hva vil dere ha til middag", "Planer i dag?", "Når kommer dere hjem?" GAAAAAAAAAAAAAAAD!

Jeg blir gal for noe helt annet!! Fått oss kattunge, så mjauer og mjauer og mjauer så jeg blir gaaaal i hode, dette angret jeg på at jeg ble med på(å få katt)

Joda, hvis hjelpen er å sitte på dataen og spille candy crush og vinke til mini. Eller å sitte å pimpe rødvin...

Nå sitter jeg og trøstespiser sjokolade. Sambo er heldig og er på kurs denne helgen. Får bo på hotell, mens jeg må sitte her og synes synd i meg selv! Og så regner det kattunger, og hunden må på tur! ÆSJ BÆSJ

Back
Topp