Skravletråd

Ja, det er så.. så.. sprøtt! :p jeg hadde dævva hvis jeg hadde fått huet inni en boks med edderkopper!

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
Haha i sted trøkket de en svær blekkulf i trynet på en. Hehehe. Blekksprut heter det visst... OG en "bæsje"bleie. Deilig! :D

Haha i sted trøkket de en svær blekkulf i trynet på en. Hehehe. Blekksprut heter det visst... OG en "bæsje"bleie. Deilig! :D
Ææææsj!! Vi ser på Senkveld, så har ikke sett i dag. :P
Blekkulfer er gufne. :p

Har alle som ville blitt lagt til nå? :)

Jeg ser ikke på det, syns det virker så dødt :p Ser på ylvis og brille da!

Jeg er trøtt...
Fikk ikke sove før sånn fire i natt. Heldigvis er mini flink til å sove, hun våknet ikke før halv ni. :)

Jeg har blitt lagt til! Har vært inne på og sett, men det er jo litt rart. Føler jeg kjenner dere her inne, men på fb har jeg jo ikke peiling på hvem noen er :)
Akkurat sånn jeg føler det.. Er noen av de som er på fb her inne? Eller er vi to delte feb grupper?:-)

Akkurat sånn jeg føler det.. Er noen av de som er på fb her inne? Eller er vi to delte feb grupper?:-)
Jeg er her og der, og mtdc. Mamma13 (eller 2013? Jeg går i surr!) Også. Har vel vært noen innom og snust, men ingen flere "faste", tror jeg?

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app

Jeg har blitt lagt til! Har vært inne på og sett, men det er jo litt rart. Føler jeg kjenner dere her inne, men på fb har jeg jo ikke peiling på hvem noen er :)
Det rare er at mange av de som skriver oftest der, opprinnelig kom herfra. De flyttet over etter omleggingen til nytt oppsett her. :)

Sånn jeg og føler ;) Hehe! Får vell bare henge seg på der vell :)

❤25/2-13❤

Jeg vil også være her og der! Ææææææææ

Back
Topp