Skravletråd

8 måneders kontroll overstått. :) Gikk overraskende bra med hu derre "nye" HS også, hu var mer spiselig nå. Lang ferie, kanskje. :p
Anyway; nå er han 8630gr og 72,5cm. :) Vokser fin-fint!
Han flørta, som vanlig, med alt og alle. :P

I mårra skal vi å kjøpe ny bilstol til Emma! Hu trives ikke i babysetet lenger, alt for trangt for henne, også er hun snart for lang. Vi blir nok å kjøpe britax max way! Noen av dere som har byttet sete ennå? Hvilket har dere/skal dere ha? :)

I mårra skal vi å kjøpe ny bilstol til Emma! Hu trives ikke i babysetet lenger, alt for trangt for henne, også er hun snart for lang. Vi blir nok å kjøpe britax max way! Noen av dere som har byttet sete ennå? Hvilket har dere/skal dere ha? :)
Ja, vi bytta for en stund siden. Har Besafe izi plus nå. :)
Skulle egentlig ha maxway, men de hadde det ikke inne.

Vi bytta før helga til besafe ett-eller-annet isofix.. virker som hun trives mye bedre i det. Det er iallefall ikke den voldsomme hylingen hver gang vi skal noe :)

Besafe izi plus her :) Men ikke satt det inn enda... Skal bytte bil, men det taaaar jo sin tid.... ;)

❤25/2-13❤

Åh vi lurer også på å bytte snart, men lillegull er så liten at hun enda har greit med plass i sin maxicosicabriofix... Er så i tvil om hvilket vi skal kjøpe!! Noen som har lest noen gode tester?

Åh vi lurer også på å bytte snart, men lillegull er så liten at hun enda har greit med plass i sin maxicosicabriofix... Er så i tvil om hvilket vi skal kjøpe!! Noen som har lest noen gode tester?
Cybex sirona og.. var det britax kidfix? Vant. De festes med isofix og går derfor bare til 18kg.
Besafe izi plus og britax maxway er to av få seter som har bestått PLUS-testen, den strengeste testen for seter. Sirona er et kombisete og vil derfor aldri klare den. Izi og maxway er rene bakovervendte og går til 25kg. (izi er svært, passer ikke i alle biler)

Men i alle dager....?! For første gang på... vel, i historien?! er det musestille i huset nå kl 17:35.
Storebror slokna på sofaen 10 minutter etter han var hjemme fra barnehagen (burde nok vekke ham, ja..) og minsten sover oppå dyna til storebror nede på gulvet... Dette er uvant. Fornuften sier at de må vekkes, men sovende barn er jo så herlige. :)

Men i alle dager....?! For første gang på... vel, i historien?! er det musestille i huset nå kl 17:35.
Storebror slokna på sofaen 10 minutter etter han var hjemme fra barnehagen (burde nok vekke ham, ja..) og minsten sover oppå dyna til storebror nede på gulvet... Dette er uvant. Fornuften sier at de må vekkes, men sovende barn er jo så herlige. :)
Noen dager er barna faktisk på sitt mest herlige når de sover... ;) som i dag f.eks.. endelig stilt i heimen, om ca fem min skal mini over i sengen sin og jeg skal pakke meg godt under dynen å logge av!
Utrolig slitsomt å kombinere jobb med nattevåk. ZzzZZ

Etter vi var på besøk i bhg der jeg jobber, har lille sittet å klappet i hele dag. Hun syns selv det er veldig morsomt. :D
Nå sover hun søtt, ikke i sin egen seng dessverre :( Det kan ta måneder før de blir ferdig hos oss. =(

Jauda.. Disse to av-og-til-sovedyrene våknet på slaget 18:00. Det var naturlig nok egentlig aaaalt for sent, men gjort er gjort og spist er spist..
Minsten var i storform og sovnet 21:10. Faren kom hjem, og da så han sitt snitt til å bli bært rundt. Det gidder nemlig ikke mamma. :p Storebror ble brått fryktelig sulten og var derfor ikke i seng før 21:40. :p Jaja, i morgen må man eventuelt huske å vekke de tidligere! :p
(kanskje de sover bittelitt lengre i morgen? Lov å håpe! *krysser fingre*)

Jeppjepp, så var det vår tur til å få tenner i hus. Gøy! Men de kunne da komt en om gangen syns jeg... Neidu, her kommer tre stk på en gang! To nede og en oppe har siden i går ligget heeelt kantikant i gommen, den første brøt gjennom i dagtidlig og nå venter vi bare på at de to neste skal følge etter. Stakars lillegull klør så fælt, sikler noe heeelt ekstremt, har tydelig vondt (setter seg midt på gulvet og gråter og tar seg til munnen) og har noen grusomme bleier... Uff! Må dette gå fort!!

Jeppjepp, så var det vår tur til å få tenner i hus. Gøy! Men de kunne da komt en om gangen syns jeg... Neidu, her kommer tre stk på en gang! To nede og en oppe har siden i går ligget heeelt kantikant i gommen, den første brøt gjennom i dagtidlig og nå venter vi bare på at de to neste skal følge etter. Stakars lillegull klør så fælt, sikler noe heeelt ekstremt, har tydelig vondt (setter seg midt på gulvet og gråter og tar seg til munnen) og har noen grusomme bleier... Uff! Må dette gå fort!!
stakar lillegull!! Håper det går fort ja! Tenner er slitsomme greier! Er nok noen på gang her også, lite søvn på natta, skikkelig sikling og helst alle fingrene inn i munnen!

Huff, stakkar liten. Her har vi de to nede på gang. Fine bleier heeele tiden.

Back
Topp