Hehe, er sånn det har vært her også.Hehe, skjønner hva du mener! Lillemor har sovet tre timer i vogga i kveld! Blir jo helt sjokkert! Glemmer nesten å slappe av vet du, tror jo hun våkner hvert øyeblikkvi får håpe de sparer litt til i natt å da
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, er sånn det har vært her også.Hehe, skjønner hva du mener! Lillemor har sovet tre timer i vogga i kveld! Blir jo helt sjokkert! Glemmer nesten å slappe av vet du, tror jo hun våkner hvert øyeblikkvi får håpe de sparer litt til i natt å da
![]()
Huff, håper de har noen gode idéer! Skjønner ikke hvordan du holder ut!Så deilig, daSatser på det fortsetter;-)
Huff.. Måtte gi opp både pumpa og puppen dette måltidet.. Kjenner jeg gleder meg til å dra til legen og hs på mandag.. Håper jeg kan få litt skikkelig hjelp nå.. Må få det forbanna såret til å gro og få økt melkemengden snart.. Er det ikke i orden til påsken vet jeg ikke om jeg orker mer.. Greit nok at vi kan amme i et år om vi først får det til, men Ååååå...
Er så styr med flasker når man skal ut av huset.. Mye greiere å ta med puppen;-) Og jeg gidder ikke å sitte inne med ho i 6 mndHuff, håper de har noen gode idéer! Skjønner ikke hvordan du holder ut!
Du må være det staeste og mest standhaftige lille vesen på jorda.Er så styr med flasker når man skal ut av huset.. Mye greiere å ta med puppen;-) Og jeg gidder ikke å sitte inne med ho i 6 mndSå lenge jeg ser at det er muligheter bare småtterier blir fikset så skal jeg greie det;-) Knoppene er jo herdet nå.. Må bare få sårene til å gro og skaffe litt mer melk;-)
Er så styr med flasker når man skal ut av huset.. Mye greiere å ta med puppen;-) Og jeg gidder ikke å sitte inne med ho i 6 mndSå lenge jeg ser at det er muligheter bare småtterier blir fikset så skal jeg greie det;-) Knoppene er jo herdet nå.. Må bare få sårene til å gro og skaffe litt mer melk;-)
Hehe, er sånn det har vært her også.nå sover han søren meg igjen! Våkna for mat og pysj! I alle dager!
![]()
Var ikke lange luren før han ville ha pupp igjen, gitt. Mer likt ham.De er snedige disse små! Lille har begynt med kveld/nattrutinen sin, pupping og dupping om hverandre![]()
Jeg har en god håndkrem fra aco som funker helt supert på tørre hender. Prøv den.Fy flate... Er så tørr og sår på hendene for tiden.. Kald luft kombinert med hyppig vask pga amming og baby.. Vanlig håndkrem har ikke funket så nå smurte jeg med lanolin og skal sove med det i natt i håp om at det blir bedre.. Temmelig desp
Og baby sover i vogga si for andre natt på rad![]()
Takk for tips! Lanolin fungerte veldig bra også, selv om det var litt klissete å sove medJeg har en god håndkrem fra aco som funker helt supert på tørre hender. Prøv den.![]()