Skravletråd

Sitter ikke i mine vanskapte ører;-) Men sov godt og lenge i natt, så jeg er egentlig ikke trøtt.. Greier meg godt til i kveld;-)
Det høres bra ut!

Hihihi, det er jammen moro å se folk slå seg. :D ser på wipeout, de faller jo som fluer. :p
 
Det høres bra ut!

Hihihi, det er jammen moro å se folk slå seg. :D ser på wipeout, de faller jo som fluer. :p
Hahaha!!! Trodde først du så på samme som meg - VM i slopestyle (eller noe sånt) hopp og sprett og tjo og hei på ski i allefall.. Der er det ikke så gøy å se at folk slår seg;-)
 
Hahaha!!! Trodde først du så på samme som meg - VM i slopestyle (eller noe sånt) hopp og sprett og tjo og hei på ski i allefall.. Der er det ikke så gøy å se at folk slår seg;-)
Er du tullete, jeg vil ikke meg selv så vondt at jeg ser på sånt, altså. :p det er kjeeedelig. :p
 
Er du tullete, jeg vil ikke meg selv så vondt at jeg ser på sånt, altså. :p det er kjeeedelig. :p
Hihi;-) Gøy med mennene, men jentene er ikke så spektakulære at det gjør noe:p

Si fra om det går noe bra på en annen kanal;-) Takler ikke kommentetingen på wipeout, så det gidder jeg ikke å se på:p
 
Synes det er gøy å se på snowboard jeg å! Og vinteridrett er best på tv uansett :p idrett generelt er best på tv enn i virkeligheten :p
 
Synes det er gøy å se på snowboard jeg å! Og vinteridrett er best på tv uansett :p idrett generelt er best på tv enn i virkeligheten :p
Helt klart;-) Ble litt redd for at jeg ikke fikk med meg skiskyting her nå:p
 
Helt klart;-) Ble litt redd for at jeg ikke fikk med meg skiskyting her nå:p
Ble litt stressa når vi skrudde på tvn og det var skøyter og ikke skiskyting ja... Skøyter er ikke så gøy synes jeg... Tar så lang tid og de går jo bare rundt og rundt :p
 
Ble litt stressa når vi skrudde på tvn og det var skøyter og ikke skiskyting ja... Skøyter er ikke så gøy synes jeg... Tar så lang tid og de går jo bare rundt og rundt :p
Det er gøy når Håvard går og han går bra da;-) Han er jo fra nabobygda;-)
 
Ja, når norske går er det greit, men så må jo alle de andre gå også da :p
Oooo.. Fellesstart på skøyter!!! Det kunne vært skikkelig gøy! Mye action og knall og fall;-)
 
Kanskje jeg også hadde syntes det var gøy da :p det må være en ide å lansere før neste ol :p
Helt klart;-) De har jo pratet lenge om at skøytesporten trenger fornyelse for å beholde publikum..
 
Må bare be om hjelp på denne, jeg:p
 

Vedlegg

  • 1362843931325.jpg
    1362843931325.jpg
    52,3 KB · Visninger: 4
Back
Topp