Skravletråd

MTDC

Forumet er livet
VIP
Burde vi ha hatt en skravle om alt mellom himmel og jord - tråd?
 
Ikke så dumt det nei :) hvordan har dere damer og gullene deres sovet i natt? Thea har satt ny rekord og sovet i over fire timer! ( helt greit siden ho, etter å ha sovna klokka ett flere kvelder, ikke sovna før etter halv tre i natt...
 
Ja det burde vi :) nå har vi det! Jippi :)
... men hva skal det skravles om? Regner ikke med at noen er oppe og skravler nå, klokken 07.00 på en lørdag..!
 
Ja det burde vi :) nå har vi det! Jippi :)
... men hva skal det skravles om? Regner ikke med at noen er oppe og skravler nå, klokken 07.00 på en lørdag..!
å jo da! Her er vi våkne :) amming på gang :)
 
Ikke så dumt det nei :) hvordan har dere damer og gullene deres sovet i natt? Thea har satt ny rekord og sovet i over fire timer! ( helt greit siden ho, etter å ha sovna klokka ett flere kvelder, ikke sovna før etter halv tre i natt...
Lille fikk flaske til kvelds siden jeg akkurat hadde smurt på dedinfiserende salve og sov i 6,5 time før hun fikk ny flaske av pappaen.. Sov til halv ti jeg:p La oss kl 1.. Deilig!!!
 
Ja det burde vi :) nå har vi det! Jippi :)
... men hva skal det skravles om? Regner ikke med at noen er oppe og skravler nå, klokken 07.00 på en lørdag..!
Woop woop! Lille og pappaen var oppe kl 7, skulle gitt flaska selv, så hadde jeg kunnet skravle med dere da:p
 
Her har vi, som vanlig, vært våken så ofte for mat at jeg ikke giddet se på klokka.:p skjønner ikke at han ikke sprekker, han spiser jo lenge om gangen også. :p
 
Her har vi, som vanlig, vært våken så ofte for mat at jeg ikke giddet se på klokka.:p skjønner ikke at han ikke sprekker, han spiser jo lenge om gangen også. :p
Hihi:) Også legger han vel på seg deretter;-) Skulle ønske mi også var sånn så jeg hadde sluppet å bekymre meg for at hun får i seg for lite:p
 
Hihi:) Også legger han vel på seg deretter;-) Skulle ønske mi også var sånn så jeg hadde sluppet å bekymre meg for at hun får i seg for lite:p
Ja, han begynner å bli god og rund. :p
Men er nok mest for å kose han vil ha den ofte. Pumpet ut en liten slurk til å blande d-dråper i, og av de 50ml kom ca 20 opp igjen, minst.

Bare vent, når du er ferdig med naziregimet ditt våkner du sikkert med en spreng ut av en annen verden! :)
 
Ja, han begynner å bli god og rund. :p
Men er nok mest for å kose han vil ha den ofte. Pumpet ut en liten slurk til å blande d-dråper i, og av de 50ml kom ca 20 opp igjen, minst.

Bare vent, når du er ferdig med naziregimet ditt våkner du sikkert med en spreng ut av en annen verden! :)
Blir kanskje bedre når han får begynt med smokk nå, da:)

Håper på spreng snart nå:) Savner Dolly Parton-puppene mine:p Greit nok at det var bittelitt vondt, men de var både fine og fulle av god melk til snuppa ;-) De slappfiskene jeg har nå er bare fæle:p
 
Hvor lenge bør jeg pumpe? 15 min? Har dobbel pumpe:p
 
Var vel 20 min de sa på sykehuset. :)
20 min fordelt på begge da? Står 15-30 til sammen på puppene på ammehjelpen.. Satt i 15-20 min.. 40 ml:p Blæh.. Må opp på minst 150.. Hun våknet rett etterpå, så da la jeg henne til for å få ut eventuelt rester, så fikk hun de 40 og 100 ml mme:p
 
20 min fordelt på begge da? Står 15-30 til sammen på puppene på ammehjelpen.. Satt i 15-20 min.. 40 ml:p Blæh.. Må opp på minst 150.. Hun våknet rett etterpå, så da la jeg henne til for å få ut eventuelt rester, så fikk hun de 40 og 100 ml mme:p
Var det ikke 20 på hver de sa, tro? Husken er litt dårlig om dagen :p
 
Var det ikke 20 på hver de sa, tro? Husken er litt dårlig om dagen :p
Må være 20 min til sammen:p Pumpet nettopp og etter 10-15 min kom det ikke mer ut:p Må nok pumpe annenhver time i natt også.. Mannen kan heldigvis gi flaske i natt så jeg kan konse helt på pumping..
 
Må være 20 min til sammen:p Pumpet nettopp og etter 10-15 min kom det ikke mer ut:p Må nok pumpe annenhver time i natt også.. Mannen kan heldigvis gi flaske i natt så jeg kan konse helt på pumping..
Det er mye mulig, altså. :p
Du får ta et par lurer sammen med vesla sånn at du er klar for natten. :)
 
Det er mye mulig, altså. :p
Du får ta et par lurer sammen med vesla sånn at du er klar for natten. :)
Ja, bør nok det;-) Men blir nok ikke før D legger seg, greier ikke sove når ho er våken:p Bråkebøtte;-)
 
Back
Topp