Skravletråd

Hehe, skjønner hva du mener! Lillemor har sovet tre timer i vogga i kveld! Blir jo helt sjokkert! Glemmer nesten å slappe av vet du, tror jo hun våkner hvert øyeblikk :p vi får håpe de sparer litt til i natt å da :)
Hehe, er sånn det har vært her også. :p nå sover han søren meg igjen! Våkna for mat og pysj! I alle dager! :p
 
Så deilig, da:) Satser på det fortsetter;-)

Huff.. Måtte gi opp både pumpa og puppen dette måltidet.. Kjenner jeg gleder meg til å dra til legen og hs på mandag.. Håper jeg kan få litt skikkelig hjelp nå.. Må få det forbanna såret til å gro og få økt melkemengden snart.. Er det ikke i orden til påsken vet jeg ikke om jeg orker mer.. Greit nok at vi kan amme i et år om vi først får det til, men Ååååå...
Huff, håper de har noen gode idéer! Skjønner ikke hvordan du holder ut!
 
Huff, håper de har noen gode idéer! Skjønner ikke hvordan du holder ut!
Er så styr med flasker når man skal ut av huset.. Mye greiere å ta med puppen;-) Og jeg gidder ikke å sitte inne med ho i 6 mnd:p Så lenge jeg ser at det er muligheter bare småtterier blir fikset så skal jeg greie det;-) Knoppene er jo herdet nå.. Må bare få sårene til å gro og skaffe litt mer melk;-)
 
Er så styr med flasker når man skal ut av huset.. Mye greiere å ta med puppen;-) Og jeg gidder ikke å sitte inne med ho i 6 mnd:p Så lenge jeg ser at det er muligheter bare småtterier blir fikset så skal jeg greie det;-) Knoppene er jo herdet nå.. Må bare få sårene til å gro og skaffe litt mer melk;-)
Du må være det staeste og mest standhaftige lille vesen på jorda.:p
Satser på at legen har en vidunderkur på mandag!:)
 
Er så styr med flasker når man skal ut av huset.. Mye greiere å ta med puppen;-) Og jeg gidder ikke å sitte inne med ho i 6 mnd:p Så lenge jeg ser at det er muligheter bare småtterier blir fikset så skal jeg greie det;-) Knoppene er jo herdet nå.. Må bare få sårene til å gro og skaffe litt mer melk;-)

Skjønner problemstillinga.. Igjen, bøyer meg i støvet!
 
De er snedige disse små! Lille har begynt med kveld/nattrutinen sin, pupping og dupping om hverandre :)
Var ikke lange luren før han ville ha pupp igjen, gitt. Mer likt ham.:p blir spennende å se når han sovner nå da.. vanligvis begynner han med dette før klokka 6, og da sovner han rundt midnatt..
 
Fy flate... Er så tørr og sår på hendene for tiden.. Kald luft kombinert med hyppig vask pga amming og baby.. Vanlig håndkrem har ikke funket så nå smurte jeg med lanolin og skal sove med det i natt i håp om at det blir bedre.. Temmelig desp:p

Og baby sover i vogga si for andre natt på rad:):):)
 
Fy flate... Er så tørr og sår på hendene for tiden.. Kald luft kombinert med hyppig vask pga amming og baby.. Vanlig håndkrem har ikke funket så nå smurte jeg med lanolin og skal sove med det i natt i håp om at det blir bedre.. Temmelig desp:p

Og baby sover i vogga si for andre natt på rad:):):)
Jeg har en god håndkrem fra aco som funker helt supert på tørre hender. Prøv den.:)
 
Back
Topp