Skravletråd

nr 1 Nes H skrev:
det har kommet 20 til 25 cm her tror je..... men satse nå iherdig på mildværet dom lover på onsdag je da..... koselig med snø..... men de piggfrie dekka mine var litt mere slitne enn je trodde...... grrr

Dette merket jeg i dag også..... 

nr 1 Nes H skrev:

Mystiqe skrev:
Tenkte at hvis snøen holder til i morra skal jeg ta med Tristan ut :) Storesøster har snowracer så tenkte hun skulle tå ha han på fanget også skal jeg dra de bort etter gårdsplassen her :) Han var stor i øynene når alt var hvitt ute i dag, så blir spennende å se om han liker litt aking :)

Lurer litt på om je skal ta med vesla ut å vise a snøen oxo.... en her i huset(katta) som absolutt ikke liv dette hvite iallefall.... blir vel inne pus til våren kjem han nå 

Kattene mine er som regel også sånn med første snøen med de kommer seg fort ettersom de ikke liker å gå på toalettet inne :)

jente09 + jente12 skrev:
Kunne tenkt meg å ta bildene til årets julekort ute i snøen med begge ungene. men eldste vil ikke bli tatt bilde av i det hele tatt.

Så kjedelig da, tror det hadde hvert et kjempe fint julekort :)

Shadow skrev:

nr 1 Nes H skrev:

Mystiqe skrev:
Tenkte at hvis snøen holder til i morra skal jeg ta med Tristan ut :) Storesøster har snowracer så tenkte hun skulle tå ha han på fanget også skal jeg dra de bort etter gårdsplassen her :) Han var stor i øynene når alt var hvitt ute i dag, så blir spennende å se om han liker litt aking :)

Lurer litt på om je skal ta med vesla ut å vise a snøen oxo.... en her i huset(katta) som absolutt ikke liv dette hvite iallefall.... blir vel inne pus til våren kjem han nå 

Kattene mine er som regel også sånn med første snøen med de kommer seg fort ettersom de ikke liker å gå på toalettet inne :)

Gamlemor her vil heller ikke ut. Nå holder hn seg hele dagen og går kun ut når hun absolutt må ;)

Jenter jeg vet vi er flinkere til å skravle enn som så :)
Håper BV er bedre imorgen og at jeg får beholdt nettet mitt for det datt ut på slutten idag, men uansett får jeg hvert her for min mann har ordnet USB modemet sitt :D hihi

Nå må vi skravle i vei nå i sluttspurten! 

Shadow skrev:
Håper BV er bedre imorgen og at jeg får beholdt nettet mitt for det datt ut på slutten idag, men uansett får jeg hvert her for min mann har ordnet USB modemet sitt :D hihi

I går strakk tiden rett og slett ikke til! Men jeg håper på å få til en innsats i dag :) 
Lillegutt har funnet ut at å sove på dagen ikke er så gale likevell! :D 

Shadow skrev:

I går strakk tiden rett og slett ikke til! Men jeg håper på å få til en innsats i dag :) 
Lillegutt har funnet ut at å sove på dagen ikke er så gale likevell! :D 

Nå dag - nye muligheter jenter!! 

Hva skal dere i dag?

Jeg skal sove :p Også skal jeg prøve å få gjort litt mer hjemme her. Også selvfølgelig skravle med dere!! :D 

I dag blir det å ta med lillegutt på sin første aketur. Tror jeg gleder meg mest av alle ;) Ellers så blir det klesvasking og strikking på meg :) Og selvfølgelig skal jeg sitte her når jeg kan ;)

Shadow skrev:

Var helt dødt når jeg satt her i går, men var kanskje fordi klokka var ett på natta ;) Er veldig spent på opptellingen i dag :)

I dag må jeg bare en liten tur på butikken,men ellesr ingen planer :) Hadde en plan om å få deltatt litt her mens lillemann sover i dag da :)

Her kom det snø i natt, og jeg venter på nye vinterdekk, så trodde jeg var stuck hjemme idag. Gått til bhg og levert storesøster, og så er samboeren hjemme idag, så da setter jeg bare bilsetet i hans bil så vi kommer oss ut. Tenkte igrunn å besøke jobben en tur, og har noen småærender så jeg blir ferdig med julekalenderne!

Da har jeg tatt morgen duppen, så nå er jeg klar for dagen :p Alt for tidlig når snuppa tror det er morgen kl 05!

Mystiqe skrev:

Shadow skrev:

Var helt dødt når jeg satt her i går, men var kanskje fordi klokka var ett på natta ;) Er veldig spent på opptellingen i dag :)

jeg var her inne rett etter deg typisk nok.

Minnelli skrev:
Da har jeg tatt morgen duppen, så nå er jeg klar for dagen :p Alt for tidlig når snuppa tror det er morgen kl 05!

huff, selvsagt håper jeg du har mulighet til å sitte her litt og hadde hvert kjempe morsomt å ha 3juni jenter på topp men vis jenta de tuller så mye må du også tenke på deg selv :-)

I dag har vi vært på helsestasjonen, noen ærender på butikken. Nå ligger frøkna å sover, mens jeg sitter her;-) har endatil får vasket gulvene, å det trengtes kan man si:P
Skal bare være hjemme å slappe av resten av dagen, lite på tapetet.

AnneMy skrev:
I dag har vi vært på helsestasjonen, noen ærender på butikken. Nå ligger frøkna å sover, mens jeg sitter her;-) har endatil får vasket gulvene, å det trengtes kan man si:P
Skal bare være hjemme å slappe av resten av dagen, lite på tapetet.

så effektiv du har hvert idag :-) jeg har ikke orket å kke skikkelig på meg engang.

Sandbakk skrev:
Nå synest jeg virkelig dem kan publisere den opptellingen som vart lovet! :P

det syns jeg også... Venter spent på den

Back
Topp