Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
nr 1 Nes H skrev:
Tenkte at hvis snøen holder til i morra skal jeg ta med Tristan ut :) Storesøster har snowracer så tenkte hun skulle tå ha han på fanget også skal jeg dra de bort etter gårdsplassen her :) Han var stor i øynene når alt var hvitt ute i dag, så blir spennende å se om han liker litt aking :)Mystiqe skrev:
Lurer litt på om je skal ta med vesla ut å vise a snøen oxo.... en her i huset(katta) som absolutt ikke liv dette hvite iallefall.... blir vel inne pus til våren kjem han nå
Shadow skrev:
nr 1 Nes H skrev:
Tenkte at hvis snøen holder til i morra skal jeg ta med Tristan ut :) Storesøster har snowracer så tenkte hun skulle tå ha han på fanget også skal jeg dra de bort etter gårdsplassen her :) Han var stor i øynene når alt var hvitt ute i dag, så blir spennende å se om han liker litt aking :)Mystiqe skrev:
Lurer litt på om je skal ta med vesla ut å vise a snøen oxo.... en her i huset(katta) som absolutt ikke liv dette hvite iallefall.... blir vel inne pus til våren kjem han nå
Kattene mine er som regel også sånn med første snøen med de kommer seg fort ettersom de ikke liker å gå på toalettet inne :)
Jenter jeg vet vi er flinkere til å skravle enn som så :)Shadow skrev:
Håper BV er bedre imorgen og at jeg får beholdt nettet mitt for det datt ut på slutten idag, men uansett får jeg hvert her for min mann har ordnet USB modemet sitt :D hihi
Nå må vi skravle i vei nå i sluttspurten!
Håper BV er bedre imorgen og at jeg får beholdt nettet mitt for det datt ut på slutten idag, men uansett får jeg hvert her for min mann har ordnet USB modemet sitt :D hihi
Mystiqe skrev:Jenter jeg vet vi er flinkere til å skravle enn som så :)Shadow skrev:
Var helt dødt når jeg satt her i går, men var kanskje fordi klokka var ett på natta ;) Er veldig spent på opptellingen i dag :)
Da har jeg tatt morgen duppen, så nå er jeg klar for dagen :p Alt for tidlig når snuppa tror det er morgen kl 05!Minnelli skrev:
I dag har vi vært på helsestasjonen, noen ærender på butikken. Nå ligger frøkna å sover, mens jeg sitter her;-) har endatil får vasket gulvene, å det trengtes kan man si:PAnneMy skrev:
Skal bare være hjemme å slappe av resten av dagen, lite på tapetet.