Skravletråd

Shadow skrev:

MaryLou skrev:

Shadow skrev:

MaryLou skrev:

Det var snø i lufta på bursdagen min i år også her i Trondheim - og nevnte jeg at bursdagen min er 2. juni! Trodde jeg sku dævve når jeg så det!!

hehe varmt er det ihvertfall til tider men ikke alltid, men 2 juni, den var veldig kjip!!! I valdres var det faktisk ikke så ille da, men det hjelper vel ikke deg antar jeg

Jeg kommer jo egentlig fra Østfold og er vant til å være på stranda på bursdagen min, så det var litt nedtur, men det var heldigvis så lite at det ikke rakk å legge seg i det hele tatt eller noe sånt.
Men det hjelper ikke asså! Den var for drøy uansett!

Veldig drøyt syns jeg :D

Også blir det liksom litt sånn ekstra "slap in the face" når jeg i utgangspunktet ikke er noe gla i snø.
 Da vet man liksom ikke om man skal begynne å le eller grine!

MaryLou skrev:

Shadow skrev:

MaryLou skrev:

Veldig drøyt syns jeg :D

Også blir det liksom litt sånn ekstra "slap in the face" når jeg i utgangspunktet ikke er noe gla i snø.
 Da vet man liksom ikke om man skal begynne å le eller grine!

Skjønner den, burde nesten hvert forbudt med snø så sent selv om det bare er i lufta!

Jeg skulle ønske jeg kunne hatt snø frie bursdager! men tror nok 29 desember er og blir en snø dag :(

Shadow skrev:

Skjønner den, burde nesten hvert forbudt med snø så sent selv om det bare er i lufta!

Jeg skulle ønske jeg kunne hatt snø frie bursdager! men tror nok 29 desember er og blir en snø dag :(

Ikke i Egypt vel???

MaryLou skrev:

Shadow skrev:

Ikke i Egypt vel???

Nei sant nok det, slipper snøen her ihvertfall :D

Oi men dette blir første bursdagen jeg feirer med mannen min! :O

Shadow skrev:

MaryLou skrev:

Shadow skrev:

Ikke i Egypt vel???

Så artig!!!
Nyt det! Viktig å ta vare på sånne "første gang"-ere!

MaryLou skrev:

Shadow skrev:

MaryLou skrev:

Shadow skrev:

Ikke i Egypt vel???

Så artig!!!
Nyt det! Viktig å ta vare på sånne "første gang"-ere!

Har planer om å nyte det :D 
Er mye som blir nytt nå egentlig, for vi har jo ikke hatt muligheten til å være så mye sammen + at vi nå har Amina :D
Og forhåpentligvis får han være med opp til norge i jula! 
Hehe alt er jo nytt ;)

Minnelli skrev:
God morgen jenter!! Her snør det som bare pokker! Hvordan er været hos dere i dag?

Har ikke orket å sett ut men garantert som vanlig :-) en blå himmel med noen skyer og en sol man ikke ser ifra vinduet :-)

God morgen. Her er det 20cm snø. Må vel stå opp og ordne ei som skal i bhg. Finne fram vinterdressen og spa fram bilen. Håpe mannen satte i motorvarmeren så bilen er varm.

jente09 + jente12 skrev:
God morgen. Her er det 20cm snø. Må vel stå opp og ordne ei som skal i bhg. Finne fram vinterdressen og spa fram bilen. Håpe mannen satte i motorvarmeren så bilen er varm.

20 cm var ikke lite det da! Ble plutselig veldig glad for at jeg sitter fast her nede

God morgen! Her er det kommet ca 15 cm i natt, og gubben er spent på om bilen vi kjøpte i august er egna til det føre her ;) Det snør litt enda og jeg håper det ligger litt. Verste som fins er når det blir mildvær oppå det her ...

Mystiqe skrev:
God morgen! Her er det kommet ca 15 cm i natt, og gubben er spent på om bilen vi kjøpte i august er egna til det føre her ;) Det snør litt enda og jeg håper det ligger litt. Verste som fins er når det blir mildvær oppå det her ...

Hmmm litt for spennende det egentlig. På sånt føre skulle man vel egentlig ha jeep.

Shadow skrev:

Mystiqe skrev:

Hmmm litt for spennende det egentlig. På sånt føre skulle man vel egentlig ha jeep.

Gikk overraskende bra! Var ikke brøyta enda heller og han kom seg rett opp. Er en litt kort, men bratt bakke rett fra innkjørselen så er like spennende hver vinter det her ;)

Har dere satt dere mål for dagen? Ser at jeg har ca 200 innlegg igjen for å bli seniormedlem. Tror jeg skal prøve meg på det i dag. Dobbelt då mange som i går, men satt jo kun et par timer på kvelden da...

Mystiqe skrev:
Har dere satt dere mål for dagen? Ser at jeg har ca 200 innlegg igjen for å bli seniormedlem. Tror jeg skal prøve meg på det i dag. Dobbelt då mange som i går, men satt jo kun et par timer på kvelden da...

hvis bv skal være som igår så skal jeg være fornøyd med 5150 og jeg har da nå 5000 (de siste 30 dager)

Mystiqe skrev:

Jeg ser jeg har 225 innlegg igjen til supermedlem, men det er nok litt for mye på en dag. Men jeg kan jo lage meg det målet over to dager! :) Det  bør jeg jo klare! 

Mitt mål er 100 innlegg i dag, men har ei sjuk snuppe og noen ærender så spørs om det går. Skal beholde topp 20 plassen min.

Da har jeg vært ute og testa vogna på snø... Funker sikkert bra hvis det blir brøyta, for er ille når du må dytte vogna i nedoverbakke. Heldigvis slokna han med en gang ute :)

Kanskje jeg også skal ta meg en trilletur idag... er jo så fint ver!
Litt oppvarming til skritt-telle konkurransen neste mnd :)

her er det ca 20 cm ny snø, og konstatert at de piggfrie vinterdekka rett og slett ikke er brukbare lenger.... men dom får holde til den andre bilen kjem om 1,5 uke..... ser på langtidsvarselet at det skal bli mildere og regn så da er det lov å håpe........ 

Back
Topp