Skravletråd

Shadow

Juni12s aktive
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Oktoberbarna 2021♡
Hvor mye kan vi skravle de siste dagene før konkurransen slutter? :D
 


Mystiqe skrev:
Åh, vi kan skravle masse vi ;) Skal vi prøve å la den her bli veldig lang?


Det var det som var planen ;)
 
nå har vi jo kakla i nesten 3 uker, så jammen skal vi kakle de siste dagene oxo..... 
 


jente09 + jente12 skrev:
Kan skravle så mye jeg får til, uten at det går utover ungene.


Ungene er jo og vil alltid være første prioritet :D
 
Da er jeg virkelig med ;) Ser april har en som er ganske lang, kanskje vi klarer å slå de ?
 
Ja, det syns jeg!

Vi skal ha barnevakt om 2 helger =S
Merker jeg gruer meg litt.. Men er naboen da, også faddern til maria, skal ha en prøve natt før vi skal til kiel..

Noen fler som har hatt barnevakt over natta enda?
 


DinaF skrev:
Ja, det syns jeg!

Vi skal ha barnevakt om 2 helger =S
Merker jeg gruer meg litt.. Men er naboen da, også faddern til maria, skal ha en prøve natt før vi skal til kiel..

Noen fler som har hatt barnevakt over natta enda?



Blir spennende med barnevakt da :) Her har det bare vært en time her og en time der, klarer ikke å la han være lengre borte... Mamma blir nesten sint for at jeg ikke drar noen plasser. Skal på nattpremieren til Twilight og da blir det det lengste jeg blir borte fra han...
det blir sikkert å gå kjempefint med barnevakt :)
 


Mystiqe skrev:
Da er jeg virkelig med ;) Ser april har en som er ganske lang, kanskje vi klarer å slå de ?
Jeg er med ihvertfall :D
 


DinaF skrev:
Ja, det syns jeg!

Vi skal ha barnevakt om 2 helger =S
Merker jeg gruer meg litt.. Men er naboen da, også faddern til maria, skal ha en prøve natt før vi skal til kiel..

Noen fler som har hatt barnevakt over natta enda?


Har ikke hatt barnevakt over natta enda, kun når vi kom hit og svigermor passet Amina litt
mens vi fikk sovet litt etter noen lange dager.

Bra det er naboen da :D Og veldig greit med prøve natt :D
 


nr 1 Nes H skrev:
nå har vi jo kakla i nesten 3 uker, så jammen skal vi kakle de siste dagene oxo..... 


hehe ja og lage en skikkelig lang tråd :D
Er ihvertfall det som er drømmen :D
 


Mystiqe skrev:


DinaF skrev:
Ja, det syns jeg!

Vi skal ha barnevakt om 2 helger =S
Merker jeg gruer meg litt.. Men er naboen da, også faddern til maria, skal ha en prøve natt før vi skal til kiel..

Noen fler som har hatt barnevakt over natta enda?



Blir spennende med barnevakt da :) Her har det bare vært en time her og en time der, klarer ikke å la han være lengre borte... Mamma blir nesten sint for at jeg ikke drar noen plasser. Skal på nattpremieren til Twilight og da blir det det lengste jeg blir borte fra han...
det blir sikkert å gå kjempefint med barnevakt :)


Jeg vil å dit =( men da er jeg på båten desverre =( Får ha maraton hjemme og rett på filmen når vi kommer hjem =)
 
Vi har ikke hatt barnevakt over natten ennå. Tenkte det var best at han sov gjennom først 
 


Shadow skrev:


DinaF skrev:
Ja, det syns jeg!

Vi skal ha barnevakt om 2 helger =S
Merker jeg gruer meg litt.. Men er naboen da, også faddern til maria, skal ha en prøve natt før vi skal til kiel..

Noen fler som har hatt barnevakt over natta enda?


Har ikke hatt barnevakt over natta enda, kun når vi kom hit og svigermor passet Amina litt
mens vi fikk sovet litt etter noen lange dager.

Bra det er naboen da :D Og veldig greit med prøve natt :D


Ja, det er det.. Så da skal vi ut på big horn å spise god mat =) Sikkert litt vin å ;)
 


Sjakkruta skrev:
Vi har ikke hatt barnevakt over natten ennå. Tenkte det var best at han sov gjennom først 



Hu sover sånn nesten igjennom =P hehe.. Men det vet de da =P
 


Klatremus Lillemann skrev:
Jeg er med! Og jeg er sikker på at vi kan slå april sin tråd ;)



Det gjør vi nok helt sikkert ;)
 


DinaF skrev:


Mystiqe skrev:


DinaF skrev:
Ja, det syns jeg!

Vi skal ha barnevakt om 2 helger =S
Merker jeg gruer meg litt.. Men er naboen da, også faddern til maria, skal ha en prøve natt før vi skal til kiel..

Noen fler som har hatt barnevakt over natta enda?



Blir spennende med barnevakt da :) Her har det bare vært en time her og en time der, klarer ikke å la han være lengre borte... Mamma blir nesten sint for at jeg ikke drar noen plasser. Skal på nattpremieren til Twilight og da blir det det lengste jeg blir borte fra han...
det blir sikkert å gå kjempefint med barnevakt :)


Jeg vil å dit =( men da er jeg på båten desverre =( Får ha maraton hjemme og rett på filmen når vi kommer hjem =)



Er heldigvis her i Hønefoss, så slipper en del reising. Hadde vært artig å vært i Oslo, men orka ikke to dager i kø... Skal bruke dagene før på å se alle filmene ;)
 


DinaF skrev:
Ja, det syns jeg!

Vi skal ha barnevakt om 2 helger =S
Merker jeg gruer meg litt.. Men er naboen da, også faddern til maria, skal ha en prøve natt før vi skal til kiel..

Noen fler som har hatt barnevakt over natta enda?

Vi har ikke hatt barnevakt for noen av ungene over natta vi faktisk. Og iallefall ikke når de var babyer. Men det går nok helt sikkert bra!

Men ammer du? Skal du pumpe på turen? Husk at alkohol kan ødelegge for produksjonen sånn brått. Kjenner noen som smertelig fikk erfare at mye alkohol og amming virkelig ikke er å anbefale. Hun pumpet på tur, men når hun kom hjem var det praktisk talt nesten tomt. Fikk heldigvis opp produksjonen igjen, men det kosta mye, og mange tørre bleier på babyen.

Så jeg ville nok vært forsiktig med alkoholen hvis du skal drikke - og du ammer.
 
Back
Topp