Så lærerikt, Fru H; et sånt kurs skulle sikkert flere av oss hatt:)
Tuttelure: Så utrolig spennende, jeg gleder meg til oppdatering!! Her kom jo lillesøstera 11 dager FØR termin, det hadde jeg aldri trodd, kanskje det samme skjer med deg? Fødselen blir mest sannsynlig kortere og lettere i hvert fall:)
I dag har vi vært på babysang med ei på forrige barselgruppe, vi har fått barn på omtrent samme tid igjen, artig. Og i dag tidlig var vi med Alma på besøk i den gamle barnehagen, hun har pratet om at hun ville på besøk, så vi ringte på mandag og spurte når det passet. Det regnet fælt, og etter en stund ble hun lei og ville tilbake til "den mye magehagen":) De hadde gått i idrettshallen, der var det FULLT opp med barn fra flere bhg, jeg ble nesten engstelig selv, hvordan holde oversikt over hvor de voksne var. Men Alma hadde storkost seg!! Fortalte meg at hun hadde hoppet og danset og jegvetikkehva. Herlig å se hvordan hun også stortrives i bhg- sammenheng.
Jentene mine er så herlige!! Jeg må bare si det! NÅr jeg skal hente Alma i bhg, vet jeg ikke hvem hun blir mest glad for å se, om det er meg eller Luna....:) Hun tuller og tøyser, snakker, ler, synger, viser henne leker, og viser mer og mer hvor glad hun er for å ha Luna som lillesøster.