Skravletråd uke 32!

Galadriel, kjipt, men du kan kanskje være sjåfør ?
Babyønske13, skjønner ikke hvorfor du ikke skal kunne jobbe, kan jo ha en barkrakk å sitte på i kassa f.eks for hvile innimellom, tunge løft og sånt må det vel være andre som kan fikse? Det er jo ganske mange uker før man blir stor og tung, om ikke du har tilleggsproblemer da.

Jeg er sliten etter å ha vært ute med 3, vi kosa oss med is på verandaen etterpå.
 
Hvordan gikk det i dag?
Det gikk kjempe fint!
Er så gøy å se hvordan de ligger og spreller.
Var for kort på vei til at han kunne sjekke for div (måtte være over 5 cm, og nurket var 4,2) Men det gjør ingenting! :)

I dag har jeg vært hos ei venninne som er ferdig med å være gravid (påstår hun...:))
Fikk arve to IKEA poser med mamma tøy! Helt supert! Deilig å slippe kjøpe klær for å kun bruke i 6 måneder.
Masse fint, så nå kan magen bare sprette ut! :):):)
 
Det gikk kjempe fint!
Er så gøy å se hvordan de ligger og spreller.
Var for kort på vei til at han kunne sjekke for div (måtte være over 5 cm, og nurket var 4,2) Men det gjør ingenting! :)

I dag har jeg vært hos ei venninne som er ferdig med å være gravid (påstår hun...:))
Fikk arve to IKEA poser med mamma tøy! Helt supert! Deilig å slippe kjøpe klær for å kun bruke i 6 måneder.
Masse fint, så nå kan magen bare sprette ut! :):):)

Så deilig da :) godt å vite at det så bra ut kan jeg tenke meg. Hvor langt er du på vei nå?
Jeg skal på ul på torsdag! Veldig spent og litt nervøs.
 
Da er det god natt herfra! UL imorgen tidlig, skal ikke si jeg har helt kontroll på nervene. Håper på LITT søvn ihvertfall! :goodnight
 
Er inne på tanken selv, om tidlig UL. Er det noen som har vært på det, som ønsker å fortelle litt? Hvor langt på vei må man være, før de prøver utvendig? Tenkte jeg kanskje skulle bestille i uke 12-13? :)
 
Back
Topp