Skravletråd uke 32!

Ikke for æ være negativ, men jeg kjenner jeg blir bekymra for hver gang jeg ser noen har mista her inne :( synes det er så trist. Og hvorfor skjer det liksom? Hva er oddsen for at det ikke skjer med meg? Sånne tanker sniker seg inn daglig. Og så kjenner jeg etter, er jeg mindre kvalm i dag? Mindre trøtt? Hvorfor det? Nei, nå skal jeg ikke plage dere andre med mine negative tanker ;) bare så greit å få lufta det en plass. Min samboer sier han ikke tenker så mye på at jeg er gravid, sånn at han ikke skal bli så skuffet om det skulle skje noe. Lett for han å si, som ikke kjenner det på kroppen hver dag! Jaja....fire uker igjen til de magiske 12 :)

Kall meg rar og ego, men jeg har fått for meg at et visst antall kommer til å miste. Og hver gang jeg ser en slik tråd tenker jeg "mindre sjanse for at det skjer meg også" . Vet det ikke er logisk i det hele tatt men :p jeg åpner forresten aldri disse trådene, prøver å holde tankene mine lengst mulig unna temaet..

Ang samboer så har jeg laget en "tradisjon". Hver kveld får jeg han til å kjenne på magen, så han også kan merke at den forandrer seg før den plutselig en dag er en synlig vannmelon :p min sambo har heldigvis en god ro over deg og hele graviditeten som jeg prøver å la meg smitte av :)

-Appen
 
God morgen :) Fremme på jobb.. Plantet i kontorstolen.. Står opp kvart over fem så kjenner at jeg allerede tenker på søvn


Vår førstefødte kommer mars 2014, lykkelige <3
 
God morgen!

Her er det full fart, mini våkner jo før seks hver dag. :) men deilig og slippe å våkne av vekkerklokka!
Nå skal vi vekke de andre også slipper jeg unna med to møter i dag.
Eneste jeg tenker på er når jeg har mulighet til å ta meg en dupp. Zzzz. Men formen er egentlig ganske energisk og fin til tider.

Jeg føler at jeg skriver mye mer rart med tlf!!!

Ha en fin dag alle:)
 
God morgen:) Thomas våknet 6 her:/ og jeg er trøtt, kvalm og sliten:( det lover jo bra når jeg skal være 6,5 t på jobb:( når jeg er vant med 3,5 t:O

Ha en fin dag alle ❤❤
 
Kall meg rar og ego, men jeg har fått for meg at et visst antall kommer til å miste. Og hver gang jeg ser en slik tråd tenker jeg "mindre sjanse for at det skjer meg også" . Vet det ikke er logisk i det hele tatt men :p jeg åpner forresten aldri disse trådene, prøver å holde tankene mine lengst mulig unna temaet..

Ang samboer så har jeg laget en "tradisjon". Hver kveld får jeg han til å kjenne på magen, så han også kan merke at den forandrer seg før den plutselig en dag er en synlig vannmelon :p min sambo har heldigvis en god ro over deg og hele graviditeten som jeg prøver å la meg smitte av :)

-Appen

Ja man må bare være positiv og tenke at dette går bra :) jeg prøver også å styre litt unna de trådene, etter jeg har skrevet til de det gjelder. Noen ganger tenker jeg å bare holde meg helt unna babyverden. Men så må jeg inn å lese litt innimellom ;) og så tenker jeg at jeg har jo en nydelig datter, så jeg har jo klart det før :)
 
God morgen!
Her blir dagen tilbrakt på sofaen med paracet, kleenex og nesespray.
Klart å få meg en skikkelig sommerforkjølelse, og ble ikke mindre slækk av den... :(
Satser på at den gir seg like fort som den kom.
 
Guttungen levert i bhg, huset er ryddig (ikke nødvendigvis rent), og jeg skal ikke på jobb før halv to. Nå skal jeg gjøre noe jeg ikke har gjort på lenge; ligge på sofaen og se film helt til jeg må dra :)
 
Jeg holder på å motivere meg selv til å få ordnet meg litt mat...
 
Da har jeg bestilt meg tannlegetime. KL 15.30... Brr! Gruer meg!

Og det var SKIKKELIG rart å si at jeg er gravid i telefonen. For jeg ER gravid! hihi. Tenk det da! Det ble plutselig så mye mer virkelig når jeg måtte si det tl en fremmed! GØY! :p
 
er ikke her så mye om dagen pga at jeg har gjort istand til takstmann skal komme i morra. er gørr sliten nå. null soving på dagen og ikke noe avslapning

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Ser vi er mange trøtte her, og hyggelig at mange er på jobb. Er selv 60% sykemeldt etter å ha vært 40% i en uke nå. Så jobber litt hver dag, så lenge jeg orker. Er utrolig kjedelig å være sykemeldt for kvalme og oppkast.
 
Uff! Fødte du veldig prematurt da eller?
Har tenkt jeg skal ta mer hensyn selv denne gangen også. Sist pressa jeg meg alt for hardt, og jeg mista jo. Ikke at jeg tror det har direkte sammenheng, men kanskje likevel.

Regner med jeg kommer til å sykmelde meg en viss prosent. Kanskje 20 i første omgang. Enten ha en undervisningstima mindre om dagen, eller - dersom det lar seg gjøre - være hjemme feks onsdag. Da får jeg delt opp uka litt, og får kanskje tid til å hente meg inn igjen litt.

Syns det er så fælt å ikke kunne gi alt i jobben! Skape trøbbel for elever, foreldre, tolken min (jeg har en døv elev i klassen, så har tegnspråktolk i alle timer) og ledelsen...

Ja, eller jeg fikk svangerskapsforgiftning så hun måtte ut i uke 28, men jeg tror at om jeg hadde slappet mer av ville det gått lenger tid, men det vår man aldri vite.

Veldig lurt å jobbe litt redusert, da føler man fremdeles at man gjør noe fornuftig og har kontakt med jobben :) Vet godt at det føles som man svikter både elever og foreldre, jeg begynner med en ny 8 klasse nå i høst, så jeg føler at jeg burde være mye tilstede, så får vi se hvordan det går. Må nesten bare svelge stoltheten av og til..
 
Ja, eller jeg fikk svangerskapsforgiftning så hun måtte ut i uke 28, men jeg tror at om jeg hadde slappet mer av ville det gått lenger tid, men det vår man aldri vite.

Veldig lurt å jobbe litt redusert, da føler man fremdeles at man gjør noe fornuftig og har kontakt med jobben :) Vet godt at det føles som man svikter både elever og foreldre, jeg begynner med en ny 8 klasse nå i høst, så jeg føler at jeg burde være mye tilstede, så får vi se hvordan det går. Må nesten bare svelge stoltheten av og til..

Vi får krysse fingrene for at det går bra for oss begge - og alle andre - denne gangen :) jeg gruer meg litt til å snakke med rektor, men har funnet ut at jeg skal gjøre det første dag på jobb igjen. Mulig jeg stikker hodet innom dagen før også...:)
 
I dag har jeg fått innkalling til gyn! Tjoho!! Første dag etter han kommer tilbake fra ferie :))) 19.august, så er 12 dager å vente. Men nå har jeg iallefall en dato å vente på :)
 
Så stille dere er i dag da jenter! Tidlig enda kanskje? :)


Vår førstefødte kommer mars 2014, lykkelige <3
 
Hurra! Vært på første legekontroll i dag. Alt så ut til å være normalt og fikk høre hjertelyden. :) Nå begynner det å virkelig gå opp for meg!
 
Har vært hos legen i dag. Verdens hyggeligste dame!!! Tok seg god tid og tok meg på alvor :) skal tilbake om 2 uker. Tok en haug blodprøver osv. Hun ville også sykmelde meg, men jeg sa at jeg ønska å prøve å begynne på jobb neste uke, så får jeg heller ta det der i fra.
Fikk også noen piller mot kvalmen. Krysser fingrene for at det hjelper!!

Nå skal jeg kose meg med litt frukt og bær med cottage cheese. Håper magen spiller på lag med meg i dag ;)

ImageUploadedByBV Forum1375955258.216225.jpg
 
Har vært hos legen i dag. Verdens hyggeligste dame!!! Tok seg god tid og tok meg på alvor :) skal tilbake om 2 uker. Tok en haug blodprøver osv. Hun ville også sykmelde meg, men jeg sa at jeg ønska å prøve å begynne på jobb neste uke, så får jeg heller ta det der i fra.
Fikk også noen piller mot kvalmen. Krysser fingrene for at det hjelper!!

Nå skal jeg kose meg med litt frukt og bær med cottage cheese. Håper magen spiller på lag med meg i dag ;)

Vis vedlegget 25490
Ååå det så deilig ut! Det vil jeg også ha :D Kastet inn håndkledet nå og gikk hjem fra jobb.. Er så dårlig i dag, hjalp ikke da den ene kollegaen min åpnet en boks med makrell i tomat og sprutet maaasse saus på meg.. Blææh


Vår førstefødte kommer mars 2014, lykkelige <3
 
brettet seks vaskemaskiner med klær. gud så sliten jeg er.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp