Skravletråd uke 32!

Gru gleder meg så syyyykt til ul i morgen! Kjenner jeg er blitt så utrolig baby syk. Gleder meg bare så vilt til å se nurket i magen. Så blir så redd for at jeg kan bli skuffa... Tenk om det er noe galt. (Men tror jo egentlig ikke det, har en god magefølelse denne gangen!)

Hvis alt er som det skal, kommer jeg til å måtte fortelle hele verden om hemmeligheten vår! :):):)
 
Ååå det så deilig ut! Det vil jeg også ha :D Kastet inn håndkledet nå og gikk hjem fra jobb.. Er så dårlig i dag, hjalp ikke da den ene kollegaen min åpnet en boks med makrell i tomat og sprutet maaasse saus på meg.. Blææh


Vår førstefødte kommer mars 2014, lykkelige <3

Makrell i tomat hadde nok tatt knekken på meg også! Håper du er litt bedre :)

Jeg tok forresten en sånn kvalmepille også. Funka den - tror jeg. Flata nemlig ut i 5 timer. Sov som en stein!!! Kan med andre ord ikke ta den om morgenen tror jeg... Da kommer ikke undertegnede seg noen steder :p
 
Har fått time til tidlig ul på mandag! 9+3 idag, sååå spent! (Hadde MA tidligere i år, hjertet hadde sluttet å slå i uke 9-10,men det ble ikke oppdaget før jeg hadde gått 16 uker.) Vet ikke om jeg gleder eller gruer meg mest! Ifølge blæren min så begynner det å bli trangt inni der,og kvalmen herjer som aldri før..og det skal vel være gode tegn? Nervøs!


Edit; Og...jeg MÅ dele...; Jeg ble fridd til på fredag! Var ute å spiste for å feire 25 års dagen min. Min familie + hans familie...og så går han ned på kne, i full restaurant! Selvfølgelig fikk han ja! Har smilt siden da, og prøver å huske hva som egentlig skjedde..!
 
Har fått time til tidlig ul på mandag! 9+3 idag, sååå spent! (Hadde MA tidligere i år, hjertet hadde sluttet å slå i uke 9-10,men det ble ikke oppdaget før jeg hadde gått 16 uker.) Vet ikke om jeg gleder eller gruer meg mest! Ifølge blæren min så begynner det å bli trangt inni der,og kvalmen herjer som aldri før..og det skal vel være gode tegn? Nervøs!


Edit; Og...jeg MÅ dele...; Jeg ble fridd til på fredag! Var ute å spiste for å feire 25 års dagen min. Min familie + hans familie...og så går han ned på kne, i full restaurant! Selvfølgelig fikk han ja! Har smilt siden da, og prøver å huske hva som egentlig skjedde..!
Ååå så romantisk!! Heldige du <3 Hørtes ut som en god mann!

Krysser fingrene for at UL går kjempefint! Det får være din tur nå! Stor klem


Vår førstefødte kommer mars 2014, lykkelige <3
 
Grarulerer Liis!

jeg klarer ikke være her så mye, det forverrer kvalmen min...
 
svangerskapskontroll i morra og ny sykmelding. håper fastlegen min skriver lengre nå

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Typisk, skulle sove litt lengre i dag men våknet *pling* til normal tid 05.40. Opp og tisse, prøve sove igjen...
Da starter dumme dieselvarmeren på bilen til naboen. Skjønner behovet ved 20 kalde midt på vinteren, men i august?!? Seriøst?!?
Kun to små timer til ul! Skikkelig spent! :)
 
Typisk, skulle sove litt lengre i dag men våknet *pling* til normal tid 05.40. Opp og tisse, prøve sove igjen...
Da starter dumme dieselvarmeren på bilen til naboen. Skjønner behovet ved 20 kalde midt på vinteren, men i august?!? Seriøst?!?
Kun to små timer til ul! Skikkelig spent! :)

Lykke til :) det går nok helt sikkert bare fint :)
 
Typisk, skulle sove litt lengre i dag men våknet *pling* til normal tid 05.40. Opp og tisse, prøve sove igjen...
Da starter dumme dieselvarmeren på bilen til naboen. Skjønner behovet ved 20 kalde midt på vinteren, men i august?!? Seriøst?!?
Kun to små timer til ul! Skikkelig spent! :)
Masse lykke til :) Det går nok kjempebra!


Vår førstefødte kommer mars 2014, lykkelige <3
 
Sitter på jobb og det eneste jeg klarer å konsentrere meg om er facebook og BV... Sa du avhengighetsskapende...? Takker igjen høyere makter for at jeg har eget kontor :D


Vår førstefødte kommer mars 2014, lykkelige <3
 
I dag har jeg fortalt kusinen min at jeg er gravid. En samtale jeg virkelig grua meg til!!!

Vi skal nemlig til California sammen i oktober, og jeg har vært veldig bekymret for at jeg ikke kunne dra. Hun har lukta lunta lang vei og har hinta som bare det. Hun og forloveden prøver også, og hun ringte meg dagen hun fikk positiv test. Dessverre mista han rett etterpå. Jeg har ikke fortalt henne om mine graviditeter før uke 12... Litt dårlig samvittighet for det..:)

Men i går var jeg hos legen, og hun så ingen problemer med at jeg kunne reise (selv om hun skulle ta en ekstra tlf til noen andre å høre mht at jeg er konisert og har mistet to ganger før i løpet av dette året), så da turte jeg å innrømme til kusina.

Hun ble kjempeglad på våre vegner!!! Og jeg er 100kg lettere til sinns!! :)
 
var hos legen i dag, ble sykmeldt ut måneden her og hadde samtale med sjefen min om det og hu vil ikke ha meg tilbake i jobb. hadde håpet på svangerskapskontroll, men han ville ikke ta det før uke 12. så 21august har jeg time
 
var hos legen i dag, ble sykmeldt ut måneden her og hadde samtale med sjefen min om det og hu vil ikke ha meg tilbake i jobb. hadde håpet på svangerskapskontroll, men han ville ikke ta det før uke 12. så 21august har jeg time
Ikke muligheter for å tilrettelegge arbeidsdagen for deg da? Jeg håååper jeg kan gå litt på jobb fremover, men føler det ser veldig svart ut nå iallefall...!
 
nei dessverre. jobber i kiosk på flyplass og nevnte det for sjefen og dessverre var det ikke mulig. litt kjipt men tror det er for det beste.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Gru gleder meg så syyyykt til ul i morgen! Kjenner jeg er blitt så utrolig baby syk. Gleder meg bare så vilt til å se nurket i magen. Så blir så redd for at jeg kan bli skuffa... Tenk om det er noe galt. (Men tror jo egentlig ikke det, har en god magefølelse denne gangen!)

Hvis alt er som det skal, kommer jeg til å måtte fortelle hele verden om hemmeligheten vår! :):):)

Hvordan gikk det i dag?
 
Heelg!! Var totalt utslitt etter jobbuka, så la meg klokka 22 og sovna som en stein :) God helg folkens
 
god morgen og god helg:) jeg og vesla på 2 år sitter å ser på barnetv og koser oss med frokost. Gubben sover enda.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Jeg er 28 år og i mitt liv har jeg fått med meg to utdrikningslag og to bryllup.. Alle gangene har jeg vært gravid! I dag er en sånn dag :) Klar for bryllup til en av mine beste venninner! Klarer vel ikke lyve på meg enda en "dårlig dag" , fem uker etter utdrikningslag på vannvogna. Men jeg vil liksom ikke at det skal komme ut enda heller, og i hvert fall ikke at jeg skal stjele oppmerksomhet fra bruden! Hmm, får klekke ut en lur unnskyldning...
 
Back
Topp