babyønske13
Elsker forumet
trøtt. har funnet senga.
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stekt biff til middag idag m fløtepoteter,salat & peppersaus, kryddersmør og hvitløksmør) syns maten smakte godt idag
og Mannen ble fornøyd
nu spis æ jordbær i fløte
Senere blir det en tur til hesten
![]()
Sukk... Nå ga jeg litt opp. Som vanlig er jeg alene om legging av Herman, og han vil bare ikke sove. Så da snudde jeg senga hans slik at siden uten sprinkler er mot veggen. Nå hyler han som besatt. Tårene triller hos meg fordi jeg er så sliten, og jeg forbanner gubben fordi han har samvittighet til å reise bort...
Mamma til Herman venter lillebrøster mars 2014
Taster på appen![]()
Sånn blir jeg også, føler maten sitter oppi halsen på meg flere timer etter jeg har spist og blir kvalm og uggen.. UsjJeg er STAPPMETT! Har hatt det sånn den siste tiden... I dag har jeg spist to brødskiver og en is.... Er så mett/full i magen at jeg ikke aner hvor jeg skal gjøre av meg... Hva skjer??? Forstår ikke hvordan i alle verdens land og rike jeg kan være så mett uten å egentlig ha spist noe som helst...
Kjenner meg igjen! Jeg er KJEMPEsulten to timer etter at jeg har spist, så føler jeg spiser hele tiden.. Men er flinkere til å begrense kaloriene denne gangen, i tillegg til at jeg trener, så jeg tror ikke jeg går opp 20 kg denne gangen. Men det hadde vært greit å føle seg mett, eller at det i hvert fall gikk tre timer før jeg var sulten igjen! :/Ekstrem matlysta har starta:/ spise vel 10 måltider igår, blir supersulten og kvalm hvis æ inne går i mæ mat.. Hvor ska d hr ende? La på mæ 26 kg sist og vil ikke ende dr igjen!!! E heldugvis sunnere denne gangen ig håpe d skal hjelpe!
<3 Gutt født okt.2012, ny baby på vei m termin 20.mars! <3
I morrest spurte lille frøkna om jeg hadde baby i magenjeg har nok lagt på meg litt og er litt oppblåst. Men jeg sa nei
hun får ikke vite noe før magen er godt synlig og hun slipper å vente så lenge på lillebror eller lillesøster.
Ser du har hest=) kordan tenker du å gjøre det sånn etterhvert?=)