September16
Glad i forumet
åhhhhhh jeg å vil ha heheheskal kose meg med parisbaguetter som skal varmes i stekeovnen og napolonskake og sjokomelk![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
åhhhhhh jeg å vil ha heheheskal kose meg med parisbaguetter som skal varmes i stekeovnen og napolonskake og sjokomelk![]()
![]()

de var kjempe gode kjøpte coop sineåhhhhhh jeg å vil ha hehehe
Høres ut som du får nok å henge fingrene i=) blir nok mye trening fra bakken her også, har merkelig nok mista lysten til å ri så myeHeldig du e som kan ha dem hjemme. Har ca 25 min å kjør dit mi stårmen slipper alt av inn/utslipp foringer ect
har det ganske greit sånn
blir å bakkehåndter ho en del, å kanskje jobb i skritt ... Men får se etterhvert, skal også begynne på universitetet
![]()
Kynnere er ikke vondt, det er bare at livmoren trekker seg sammen og blir hard, mest vanlig i tredje trimester spesielt for førstegangs.Dagen nærmer seg slutten. puhh! hihi
Kan noen forklare meg hvordan kynnere kjennes ut? Hvordan vet man at det er det man har og ikke bare strekksmerter? Det er så mye spennende og litt skummelt som skjer og skal skje med kroppen fremover!!!![]()