skravletråd uke 31

Huff var helt i koma på jobb i dag:-O Kunne sovet fra jeg kom på jobb hehe så ble 2 timer med søvn når jeg kom hjem i dag. huff ikke bare bare å være gravid deg.... men det er verdt vær eneste sekund :wav

Dagen nærmer seg slutten. puhh! hihi ;)

Kan noen forklare meg hvordan kynnere kjennes ut? Hvordan vet man at det er det man har og ikke bare strekksmerter? Det er så mye spennende og litt skummelt som skjer og skal skje med kroppen fremover!!! :D

Nå legger jeg meg, og når jeg våkner så er jeg 8 uker på vei!! :-) sov godt alle medgravide!!:-)

God morgen alle sammen :) endelig fredag og snart helg. Vurderte å bli hjemme i dag. Var skikkelig dårlig i går kveld. Våkna i natt og i morrest med kvalme. Men den der samvittigheten sier at jeg måtte gå på jobb....vurderer å gå tidligere hjem heller hvis kvalmen fortsetter.

Heldig du e som kan ha dem hjemme. Har ca 25 min å kjør dit mi står:) men slipper alt av inn/utslipp foringer ect :) har det ganske greit sånn :) blir å bakkehåndter ho en del, å kanskje jobb i skritt ... Men får se etterhvert, skal også begynne på universitetet :-P
Høres ut som du får nok å henge fingrene i=) blir nok mye trening fra bakken her også, har merkelig nok mista lysten til å ri så mye;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Dagen nærmer seg slutten. puhh! hihi ;)

Kan noen forklare meg hvordan kynnere kjennes ut? Hvordan vet man at det er det man har og ikke bare strekksmerter? Det er så mye spennende og litt skummelt som skjer og skal skje med kroppen fremover!!! :D
Kynnere er ikke vondt, det er bare at livmoren trekker seg sammen og blir hard, mest vanlig i tredje trimester spesielt for førstegangs.

Jeg håper tiden flyr avgårde er så lei av å være kvalm og bare ligge her uten å orke noe som helst...

vasker huset til takstmann kommer på onsdag. kvalm i tillegg så jeg må ta småpauser innimellom det

Er hos mamma og koser osa :-) straks hjem å lage Jegergryte :-D digg :-D kanskje smelle på med potetmos med pesto også :-D

Mannen har kjøpt sykkel til meg i dag, MED barnesete :) Så nå skal vi sykle til og fra barnehagen hver dag! :) (Ikke i helga, da gidder vi ikke....)

guuud. mannfolk!! vi har barnefri helg for å gjøre istand her, neida gubben begynner å gjøre andre ting som ikke er viktig som å drive med å teste ut ting på tven. går til naboen osv. vi har gjort alt her bortsett fra stua som er å vaske gulvet som han må gjøre siden jeg sliter med bekkenet mitt. er så sint nå. ikke får jeg se på tv for den er svart etter at han har styret. og det jeg får slengt i trynet mitt av han er at jeg ikkw gjør noe om dagen. nei jeg ruger ikke på ungen hans, kjører sønnen hans i bhg og henter. sørger for at han har reine klær hver dag. middag på bordet når han kommer hjem og jeg vasker opp og rydder opp etterpå. jippi for graviditets hormoner!

Mannfolk skulle prøvd å være gravid selv ;)

Straks ferdig på nattevakt, så skal på navnefest litt senere i dag.

9+0 idag og nettopp hørt hjertelyden til bebis for første gang med doppleren. HURRA:-)

Back
Topp