skravletråd uke 31

nå er salgsprosessen i gang her. nå er takstmann bestilt og nå er det ikke lenge igjen til vi skal selge. litt blandene følelser her.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Det vet æ ikke.... Men tar ting som dem kommer, hesten kommer jeg til å ha uansett... Må bare finne ei løyning som passer.... Åsså mange snille jenter på stallen, pluss at jeg bare må være i stallen 4 ganger i uka... Så gå nok bra:) kan bli tungt mot slutten...

Okai=) blir å gjøre det samme=) ingenting vil få meg til å selge han, men må nok finne noen som har lyst til å hjelpe til;-) blir å ha hestene hjemme=)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Hjemme fra jobb og RETT i seng.. Skal prøve å holde meg under 4,5 time som ble lengden på middagshvilen i går.. Men sovnet når hodet traff puta i går kveld allikevell ;-)


Vår førstefødte kommer mars 2014, lykkelige <3
 
Hvordan får man bort spysmaken i munnen raskest mulig, det lurer jeg på i dag...
 
Hvordan får man bort spysmaken i munnen raskest mulig, det lurer jeg på i dag...

Jeg sverger til munnskyllevann fra Jordan! Føler det redder tennene litt også, siden man ikke bør pusse de etter å ha spydd :)
 
Noen som har tips som virkelig hjelper mot kvalmen? Jeg er så sykt uggen! Har lyst til å gråte når det står på som verst. Og det kjipaste er at jeg sjelden spyr. Bare er kvalm!

Sist spydde jeg hele tida... Det var så behagelig å få letta på trykket !! :p
 
Noen som har tips som virkelig hjelper mot kvalmen? Jeg er så sykt uggen! Har lyst til å gråte når det står på som verst. Og det kjipaste er at jeg sjelden spyr. Bare er kvalm!

Sist spydde jeg hele tida... Det var så behagelig å få letta på trykket !! :p
å synest det var bedre å " bare" være kvalm, hater å spy.

Drikke lite og spise lite men ofte.

Munnskyllevann virker ikke så godt syns jeg, det ligger liksom nedi spiserøret eller noe. Blæ!
 
Nettopp slengt meg ned på på soffa'n og skal sitte å redigere noen bilder og få ferdig disse albumene jeg holder på med, ellers bare hoper det seg opp.. Utrolig hvor mange bilder av disse ungene;-)
 
Sitter å ser på en serie på tv. The Client list. Ganske underholdende, særlig når man er bare daff og sliten. Er sulten, men ingenting som frister. Har spist to skiver da som smakte høvelig godt. Men jeg har så lyst på noe mer ;) Blir bra når 1 trimester er over, og kvalmen forhåpentligvis er borte.
 
Good morgen :) :)

Her er vi oppe og hopper, og bare venter på å dra på ferie. Skal reise når Herman skal sove sånn rundt 11-12 etterpå :) gleeder meg. I morgen skal vi fortelle mamma om babyen også. På hennes 50-årsdag :)

Mamma til Herman venter lillebrøster mars 2014
Taster på appen :)
 
Good morgen :) :)

Her er vi oppe og hopper, og bare venter på å dra på ferie. Skal reise når Herman skal sove sånn rundt 11-12 etterpå :) gleeder meg. I morgen skal vi fortelle mamma om babyen også. På hennes 50-årsdag :)

Mamma til Herman venter lillebrøster mars 2014
Taster på appen :)
God morgen til deg også :))

Vi fortalte det også til mamma på bursdagen hennes. Det var såå gøy :D


Vår førstefødte kommer mars 2014, lykkelige <3
 
God morgen til deg også :))

Vi fortalte det også til mamma på bursdagen hennes. Det var såå gøy :D


Vår førstefødte kommer mars 2014, lykkelige <3
Litt av en gave det liksom :p

Her sitter Herman og jeg i sofaen med brannmann Sam på tv. Nye favoritten her i huset om dagen. Han kommer med filmen og sier "manmam" som betyr brannmann ;)

Mamma til Herman venter lillebrøster mars 2014
Taster på appen :)
 
Jeg fortalte det til min mor i går, det ble noe sånt som "nei! Ikke lukk vinduet jeg må ha luft eller så kaster jeg opp" jaja en skikkelig flott måte å si det på. laughing7
 
M skal være med besteforeldrene sine i morra på camping i helga, mens vi skal gjøre istand til at takstmannen kommer på onsdag.
 
Jobb til 22.00 i kveld, så ultralyd i morgen før vi drar på Spa Hotell resten av helgen :D Jeg gleder meg!!

Apper <3
 
Okai=) blir å gjøre det samme=) ingenting vil få meg til å selge han, men må nok finne noen som har lyst til å hjelpe til;-) blir å ha hestene hjemme=)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Heldig du e som kan ha dem hjemme. Har ca 25 min å kjør dit mi står:) men slipper alt av inn/utslipp foringer ect :) har det ganske greit sånn :) blir å bakkehåndter ho en del, å kanskje jobb i skritt ... Men får se etterhvert, skal også begynne på universitetet :p
 
Jeg eeeeer så kvalm!! Men virker som det er verst når jeg ligger/sitter stille. Evt når jeg er hjemme. Er så lei!
 
jeg har vært på hunderfossen i dag, så nå er jeg sliiiiiten!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp