Skravletråd uke 30

levert sykemelding på jobben. og nå askal jeg slappe av. har dårlig samvittighet for at ting ikke blir gjort her

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hjemme med ei syk lita snuppe i dag. Hun har nettopp sovna, så da skal hun mor passe på å sove litt også. Ble ca 3 timer til sammen i natt (ikke sammenhengende), så trenger å sove litt kjenner jeg

Trolljente født 13.10.2011
Lillebror/søster ventes 26.03.2014

Nok en dag med heftig migrene, det må gi seg snart.

Dette er utsikten vår denne kvelden! Snart hjemme igjen!!! :D

Apper <3

Vedlegg

• 1374695769698.jpg
    1374695769698.jpg
    47,3 KB · Visninger: 19
Tirsdag våknet guttungen kvart på åtte! Luksus jeg kan vende meg til, tenkte jeg :) I går våknet han ti på halv syv.. Jaja, da var det et engangstilfelle og vi er tilbake på normalen.. I dag våknet han halv seks, og barnetv hadde ikke engang begynt på noen av kanalene vi har tilgang på her i hytta! Det her blir en lang dag i bil og ferge. Reiser hjem fra ferie i dag; blir godt å komme hjem :) Ha en fin dag jenter!

Tirsdag våknet guttungen kvart på åtte! Luksus jeg kan vende meg til, tenkte jeg :) I går våknet han ti på halv syv.. Jaja, da var det et engangstilfelle og vi er tilbake på normalen.. I dag våknet han halv seks, og barnetv hadde ikke engang begynt på noen av kanalene vi har tilgang på her i hytta! Det her blir en lang dag i bil og ferge. Reiser hjem fra ferie i dag; blir godt å komme hjem :) Ha en fin dag jenter!
Han her våkna 6.25... Hadde håpet han sov en time lenger. Blir en tidlig dupp i dag tenker jeg, da han sovnet så sent igår. Da trenger han duppen før han pleier. Og da skal jeg også sove. :p

Ryggen verka igår kveld, men virker ok for øyeblikket. Håper det varer...

Mamma til Herman venter lillebrøster mars 2014
Taster på appen :-)

God morgen flotte marsdamer!! Ny dag og et skritt nærmere de magiske 12
Ønsker dere alle en herlig dag ❤

Vår førstefødte kommer mars 2014, lykkelige <3

Hjemme med lille frøkna som hadde masse feber i går kveld og natt. I morrest ingen feber og full fart. Håper det ikke blir noe mer, for vi har knall vær her. Kjedelig å sitte inne. Vurderer om vi sniker oss ut på verandaen etterhvert ;) en liten tur om ikke annet.

Vi har akkurat stått opp, så nå skal vi snart ut å nyte finværet. Siste fridagen min før lillingen begynner i bhg igjen, den skal nytes :)

Herman og jeg har tatt en mini dupp på sofaen vi. Tjue minutter var nok for han, men ikke for meg.

Etterpå skal jeg ta av ene siden på senga hans. Se hvordan det går. Spent ja. :-)

Kvalmen er her i dag også. :confused:

Mamma til Herman venter lillebrøster mars 2014
Taster på appen :-)

Slenger meg på litt skravling, jeg også. Sitter på jobb, prøver å få gjort noe, men er mest opptatt av å telle ned til UL om noen timer. Sov en halvtime på tastaturet i sted. Godt de fleste andre her er på ferie. ;)

Ligger kvalm i senga å har ligget her i hele dag :( synes synd på meg selv men ikke minst mannen og 2 åringen min :( dagens syt..

Vært en tur på stranda idag for første gang med gutten :) han storkoste seg i sanda og vannkanten :)

teller ned timer til UL i morra ;-) er såååå spent!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp