Skravletråd uke 30

Snuppa mi er 10 mnd i dag:-) Tia raser av gårde, skummelt.
Jeg har også fått bekkenløsning, skal ikke mye trasking til før det er kjempevondt, mest på høyre side.

Jeg har slitt så nye med kvalme siste dagene, det ble bare verre og verre. Kastet aldri opp, men var kvalm fra morgen til kveld! Kunne forresten våkne om natta også å være kvalm! Men idag kjøpte jeg meg sånne sea-band (tror jeg det heter) og siden jeg tok de på meg har jeg ikke vært kvalm!!!! Jeg tror vanligvis ikke på sånne ting, men tenkte det var verdt å prøve for jeg hater å være kvalm. Å så langt ser det ut som at det fungerer! :-) :-) :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

I dag har jeg hatt verdens korteste lunte. Måtte ha med meg snuppa på handletur etter middag, og ikke alltid hun gjør som jeg sier på butikken. I tillegg er vi der at vi vurderer å kutte dag sovingen, hun er snart 2 1/2 år. Av og til vil hun sove, av og til ikke. I dag har hun sovet i barnehagen, og helt umulig å få til å sovne til vanlig tid på kvelden. Naturlig nok for hun ikke var trøtt. Men jeg sjøl var gørr trøtt, og orka ikke noe styr. En time tok det! Nå er jeg sur, uggen og trøtt. Vurderer å legge meg snart altså ;)

I dag har jeg hatt verdens korteste lunte. Måtte ha med meg snuppa på handletur etter middag, og ikke alltid hun gjør som jeg sier på butikken. I tillegg er vi der at vi vurderer å kutte dag sovingen, hun er snart 2 1/2 år. Av og til vil hun sove, av og til ikke. I dag har hun sovet i barnehagen, og helt umulig å få til å sovne til vanlig tid på kvelden. Naturlig nok for hun ikke var trøtt. Men jeg sjøl var gørr trøtt, og orka ikke noe styr. En time tok det! Nå er jeg sur, uggen og trøtt. Vurderer å legge meg snart altså ;)

Prøv å la være en stund da? Evt kort ned sovetiden (men det er kanskje ikke så mye igjen å ta av..)? Er glad jeg bare har barna på jobb som jeg kan si Ha det til kl fem :p men kjenner at det er slitsomt det og. Blir tidlig kveld her i dag ;)

-Appen

Hjemme igjen etter årets ferie. Vært koselig og samtidig slitsomt for slitt m en del kvalme.. Uansett-godt å være hjemme igjen, gleder meg til å legge me i min egen seng i kveld:)

Snuppa er i seng (for ei stund sida), jeg har rydda opp igjen og nå skal jeg bare slappe av, før jeg finner senga:-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

gleder meg til å komme hjem til senga mi morra. ligger på en hard sovesofa

Prøv å la være en stund da? Evt kort ned sovetiden (men det er kanskje ikke så mye igjen å ta av..)? Er glad jeg bare har barna på jobb som jeg kan si Ha det til kl fem :p men kjenner at det er slitsomt det og. Blir tidlig kveld her i dag ;)

-Appen

Hun sover ikke så lenge, og maks en time. Men føler ikke jeg har lyst å nekte henne å sove om hun er trøtt en dag... Får se hva vi finner på der. Men nå er jeg i seng ;) god natt alle sammen :)

Er det lov å håpe at kvalmen har gitt seg?? Sist var jeg kvalm fra uke 6-9, nå ble jeg kvalm i uke 3 og det har gått over nå.. Er 5+4 idag :)

Hun sover ikke så lenge, og maks en time. Men føler ikke jeg har lyst å nekte henne å sove om hun er trøtt en dag... Får se hva vi finner på der. Men nå er jeg i seng ;) god natt alle sammen :)
av egen erfaring ville jeg nok ikke kutta den helt ut. men for eksempel kort den ned? hva med halvtime? hvis snuppa mi ikke sov og ble veeldig trøtt ble hu overrøtt og da var alt galt hehe men det er min erfaring..mi blei tre år nå og hu ender tar seg en dupp på sofaen på dagtid enda:) men sovner fint på kvelden lell:)

I dag har vi vært på tivoliet i København :) Var ikke mye jeg kunne kjøre, men snuppa dro med seg morfaren sin på det ene og det andre. Hun har storkost seg i dag! Og det tror jeg morfaren gjorde og ;) Jeg sliter egentlig ikke med bekkenet, men jeg kjenner det veldig godt i dag etter mange timer med trasking. I morgen blir det dyreparken, så det blir vel litt gåing da og ;) Og i morgen er jeg 8 uker og har bursdag :D

altså på min blodtrykksmåler strå det at det er 4/3 i dag:D så det betyr at vi er blitt høygravide hele gjengen:D gratulerer til di som alt har født:D det gikk fort gitt:)

av egen erfaring ville jeg nok ikke kutta den helt ut. men for eksempel kort den ned? hva med halvtime? hvis snuppa mi ikke sov og ble veeldig trøtt ble hu overrøtt og da var alt galt hehe men det er min erfaring..mi blei tre år nå og hu ender tar seg en dupp på sofaen på dagtid enda:) men sovner fint på kvelden lell:)

Ja lurer på om jeg skal kutte ned til 30 min. Men de gangene hun ikke sover, går det greit frem til legging. Men kan ikke bli seint i seng. Da legges hun ca halv syv/kvart på syv.

Vondt i magen, på høyre side... Redd det er noe galt, blææ :-(

Sendt fra appen :-)

i dag har jeg så mye mer vondt i bekkenet og ryggen. det låser seg innimellom når jeg går. har jo ferie ut uka her og egentlig
legetime for sykmelding på mandag, men vurderer lege før den tiden.

Flott å kunne stikke innom forumet og lese hva andre gjør nå som jeg er på jobb. Håper alle får en fin dag idag :)

Back
Topp