Skravletråd uke 30

Formen litt bedre Idag :) utnytter det med å ta husvask! :p kjedelig men må tas når jeg har mulighet ;)
 
Bahh!
Mon tro om jeg har verdens kjipaste legekontor...! Får ikke komme før ca uke 12... Greide å mase meg til en time 8.august. Da er jeg ca 9 uker...

Har mistet før og har blitt lovd tett oppfølging... Snakka kun med en Resepsjonist i tlf da.. Men likevel...!
 
Bahh!
Mon tro om jeg har verdens kjipaste legekontor...! Får ikke komme før ca uke 12... Greide å mase meg til en time 8.august. Da er jeg ca 9 uker...

Har mistet før og har blitt lovd tett oppfølging... Snakka kun med en Resepsjonist i tlf da.. Men likevel...!

Nei, huff da! Det der likte jeg ikke å høre. Når man har mistet før synes jeg da at man skal få det man blir lovet. Håper du mjæla resepsjonisten matt... Jeg hadde blitt rasende og krevd tettere oppfølging! Godt vi kan forholde oss til jordmor etterhvert.

Apper <3
 
Å, så deilig å være hjemme fra ferie, og kunne lage middagen selv! Koselig å være hos svigermor altså, men ho er en sånn som liker å ordne alt for alle. Så jeg føler meg nesten litt umyndiggjort når jeg er der nede! Så i dag har JEG bestemt hva vi skal ha til middag, lagd middagen, dekket og tatt av bordet, skylt av serviset og stabla i oppvaskmaskina! I tillegg har jeg skifta på sengene OG vaska og hengt opp klær; and I feel gooood! Men om ikke så lenge så hater jeg alle disse oppgavene igjen tenker jeg....
 
Nei, huff da! Det der likte jeg ikke å høre. Når man har mistet før synes jeg da at man skal få det man blir lovet. Håper du mjæla resepsjonisten matt... Jeg hadde blitt rasende og krevd tettere oppfølging! Godt vi kan forholde oss til jordmor etterhvert.

Apper <3

Nei det var ikke noe gøy. Jeg ble så datt ut av at hun ikke ville høre på meg, så da bare ok og la på, fordi jeg begynte å gråte :p

Nå har jeg helga på meg og skal ringe opp igjen på mandag! Da har jeg kanskje manna meg litt mer opp ;)
 
Nei det var ikke noe gøy. Jeg ble så datt ut av at hun ikke ville høre på meg, så da bare ok og la på, fordi jeg begynte å gråte :p

Nå har jeg helga på meg og skal ringe opp igjen på mandag! Da har jeg kanskje manna meg litt mer opp ;)
Skjønner at du ble satt ut og hvertfall at du begynte å gråte!! Uffameien, det var ikke noen god nyhet å få før helgen, men som du selv sier: du har helgen på deg til å manne deg opp ;) Bare si at legen lovte deg tett oppfølging og at du krever det du ble lovet. De gamle folka som vil inn til legen for å snakke om barnebarna sine kan vente en dag ekstra :p

Apper <3
 
Har vært på Ul i dag. Fikk se et bankende hjerte<3 Er ca 6 uker, så det vær ikke mye å se enda. Men en god følelse å ha sett at hjerte slo. Ellers har jeg og veslejenta mi vært å bada i elva i dag. God temperatur i vannet nå:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Skjønner at du ble satt ut og hvertfall at du begynte å gråte!! Uffameien, det var ikke noen god nyhet å få før helgen, men som du selv sier: du har helgen på deg til å manne deg opp ;) Bare si at legen lovte deg tett oppfølging og at du krever det du ble lovet. De gamle folka som vil inn til legen for å snakke om barnebarna sine kan vente en dag ekstra :p

Apper <3

Hihi, du får sagt det du! ;)
 
god morgen:) her har det vært ei slitsom natt! kjempe varmt på rommet til frøkna, så hu våkna kl 23.30, og klarte ikke å roe seg igjen. Det var også masse bråk ute som gjorde det enda vanskeligere. Kl 1 kom mannen hjem fra jobb,
og endte med å ta med frøkna inn i senga vår..og der sovnet hun faktisk. våknet kl 7 (veit det ikke er tidlig, men vanligvis sover hu til 9)..nå sitter vi å ser på barne-tv:) første dagen med kvalme her! trodde jeg skulle slippe unna, men nei da:p ønsker dere en flott dag:)
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
God morgen... For en natt!!!! Varmt, og Herman våknet 1.30 inatt også. Men denne gangen var han våken. Han fikk lov til å ligge med oss, men etter en time var jeg lei. Han sovnet ikke, bare lå og vrei seg. Så da la jeg han tilbake i senga si uten hell. Satt i senga vår og grein kl 2.45 i natt. Var så sliten. Samboeren tok han da. Ga han litt drikke og prata litt med han. Så endte han opp i senga når igjen.. Men da sovnet han heldigvis. Og jeg gråt. Sovnet til slutt, og har sovet greit etter det. Bare sykt vondt i ryggen. Jaja får sove litt etterpå når sambo står opp

Mamma til Herman venter lillebrøster mars 2014
Taster på appen :)
 
Det er tungt når de ikke sover på natta, i hvert fall når man har vendt seg til at de stort sett sover gjennom.. Det er en av de tinga jeg gruer meg til med ny spedbarnstid; våkenetter! Jeg ER så dårlig på å være trøtt.. Men alt går for en periode! Håpe dere får en bedre natt, den som kommer, og at dere får sovet litt på dagen! Her var vi oppe til vanlige halv syv; har sett Ole Brumm (ny favoritt) og Pingu (gammel helt).. Når han tar formiddagsluren sin skal jeg komme meg på trening! :)
 
Jeg har en litt verkende følelse nederst i magen, ved livmoren. Også er jeg helt øm fra navelen og ned. Rar følelse :p Noen andre som har det slik?

Apper <3
 
Jeg har en litt verkende følelse nederst i magen, ved livmoren. Også er jeg helt øm fra navelen og ned. Rar følelse :p Noen andre som har det slik?

Apper <3
Nja.. Hos meg stikker det litt på høyre siden bare. Bøyde meg frem igår litt brått og da hogg det til en gang. Så var det over. Nå er det bare små stikninger.

Mamma til Herman venter lillebrøster mars 2014
Taster på appen :)
 
god morgen. her startet kommende storebror med å komme inn til oss klokken 7. han kommer inn og vekker meg, men ikke mannen min. kjempe moro. Så nå har vi stått opp, M skulle plutselig dusje og sitte på potta samtidig. og nå sitter jeg i stua og vurderer å spise middagsrester fra i går, har kjempe dilla på kjøttdeig om dagen. I dag er siste dagen med pencelinkur, jippi :)
 
God morgen :) Her har både jeg og samboer fått sove lenge fordi foreldrene mine er på besøk og tar seg av snuppa, luksus :)
 
Goood mårn :) her måtte jeg vekke minimannen kl 09.35, det har vel aldri skjedd før tenker jeg :p godt å sove lenge på en lørdag :) lurte mannen også, sa at jeg kunne stå opp idag hvis jeg fikk sove lenge imårra.. Sover aldri så lenge som idag uansett ;) så da lurte jeg til meg en ekstra sovedag egentlig :D
 
Nja.. Hos meg stikker det litt på høyre siden bare. Bøyde meg frem igår litt brått og da hogg det til en gang. Så var det over. Nå er det bare små stikninger.

Mamma til Herman venter lillebrøster mars 2014
Taster på appen :)
Det hørtes ikke noe særlig ut egentlig =/ Godt det er for en god sak da ;) Jeg som er førstegangs synes jo alt er fantastisk fascinerende :p

Apper <3
 
Hvordan ser magene deres ut da, jenter? Er det noen som har vokst litt, enten om det er gass eller spireliten? :p

Apper <3
 
Back
Topp