Skravletråd uke 30

Stakkar gullungen min er syk igjen... Fikk plutselig høy feber i går kveld, og slokna en time før vanlig leggetid.
Har sovet med henne i natt, og måtte opp halv 3 i natt og gi mer paracet, for da var feberen på over 40.
Er hjemme med pappa'n sin i dag. Vi er bare 2 på jobben min nå, så jeg har ikke mulighet til å være borte (helt tragisk).

Håper hun blir fort frisk, da vi starter 3 uker ferie fra vi er ferdige på jobb på fredag:)
Skal bli godt

Trolljente født 13.10.2011
Lillebror/søster ventes 26.03.2014

I dag har vi vært på tivoliet i København :) Var ikke mye jeg kunne kjøre, men snuppa dro med seg morfaren sin på det ene og det andre. Hun har storkost seg i dag! Og det tror jeg morfaren gjorde og ;) Jeg sliter egentlig ikke med bekkenet, men jeg kjenner det veldig godt i dag etter mange timer med trasking. I morgen blir det dyreparken, så det blir vel litt gåing da og ;) Og i morgen er jeg 8 uker og har bursdag :D

Gratulerer masse med dagen, og 8 uker:)

Trolljente født 13.10.2011
Lillebror/søster ventes 26.03.2014

Hallois flotte damer :D

Herman sov helt til 7.15 i dag. DEILIG!!! Tror han blir sliten av denne varmen, så godt han sov såpass lenge egentlig. Leverte han til siste dagen i bhg før ferien, før jeg var innom jobben for å snakke med sjefen. Så da skal han se hva han får gjort med tilrettelegging for meg de to vaktene jeg spurte om. Er ikke før i beg av september jeg skal ha de vaktene, men greit å fikse det tror jeg. Mulig jeg har blitt omplassert også innen den tid. Håper ikke det, men vet aldri.

Sov i 2 timer gjorde jeg i stad også. NYTER stillheten her i dag, i morgen er det full rulle her med Herman hjemme fra bhg :) men det går nok fint. Må bare slappe av mellom slagene :) Så skal Herman og mamma KOSE SEG!! :D

Var på første kontroll idag, alt bra. Gått ned 3 kg men der er vel pga kvalmen tror jeg. Legen ville ikke lytte etter hjertelyden, så da får jeg prøve selv så snart jeg får tilbake doppleren min. :)
Ul i slutten av september :) ja også den 12.august, men det er på privat klinikk. :)

2 små + spire <3

sitter å drømmer om vinter og jul jeg... sukk. hehe ja ikke helt normalt,men syns det er såååå varmt,også har jeg lyst på mandariner og goro...hehe

Første dag på jobb etter 5 uka ferie :) va litt godt også, men sykt mye å gjøre... Ligger på sofaen å slapper av etter nachos som Mannen min laget til meg :) deilig :) senere blir d å dra til hesten for så å dra ut på ridetur :)

Idag jenter er det 4 uker siden innsett av fryse egget, altså 6 uker idag :)) vet enda ik når jeg får første UL :) tok HCG prøven idag... Spennende å få svar på den imorgen... :))

vært hos legen og er sykmeldt. har aå kraftig bekkenløsning at jeg må gå på krykker fremover. eneste medisinen mot dette var å ligge i ro

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

vært hos legen og er sykmeldt. har aå kraftig bekkenløsning at jeg må gå på krykker fremover. eneste medisinen mot dette var å ligge i ro

Huff stakkars deg! Ikke no gøy å bli så plaga. Er det første svangerskapet ditt? Jeg hadde også det sist, men ikke så ille at jeg måtte bruke krykker. Klarte meg uten siden jeg ble sykemeldt tidlig.

Huff stakkars deg! Ikke no gøy å bli så plaga. Er det første svangerskapet ditt? Jeg hadde også det sist, men ikke så ille at jeg måtte bruke krykker. Klarte meg uten siden jeg ble sykemeldt tidlig.
nei. det er andre svangerskapet mitt. sist gang var det ikke så ille. nå går det fra korsryggen og ned i hoftene.

nei. det er andre svangerskapet mitt. sist gang var det ikke så ille. nå går det fra korsryggen og ned i hoftene.

Hvor langt er du på vei? Jeg håper ikke jeg blir like plaget denne gangen. Men enda bare 5+5 i dag. Det trenger jo ikke å bli likt som forrige da. Håper det ikke blir no værre for din del!

Skikkelig digg, har fri resten av uka! :)
Også har sambo overraskende tatt seg fri i morgen han og! :):):)

Goood morgen :) Herman og jeg nyter frokosten foran barnetv. Senere i dag skal vi møte mormor og oldemor på lekeland. Blir bading og leking og kos da :)

En uke igjen til tidlig ul også. Selv om tida har gått fort, så har den samtidig gått rimelig fort også.

Mamma til Herman venter lillebrøster mars 2014
Taster på appen :-)

God morgen alle fine damer :)

Barna våknet kl.06.00 .. Satte på barnetv og lå og slumra litt til . Når jeg stod opp hadde de spist 3 youghurt vær seg . De hadde hentet i kjøleskapet selv :)

Idag skal vi på piknik m en vennine og hennes to barn . Blir koselig :)

Ønsker dere alle en fiin dag :)

Skravler med fineste Ungmor90 og sukkersnusk <3

Nydelig sommervær her i nord i dag :) endelig! Men så må man jo jobbe da :( håper å få nyte været litt i ettermiddag. Fått innkalling til tidlig ul i midten av aug så det ble jeg glad for. Da er jeg vel ca uke 8/9.

Nyter mårran sammen med gutten min. Snart skal vi på besøk en tur :) bare kose oss mens han enda har ferie fra bhg :)

Er på jobb og det er ikke morsomt når gradestokken allerede viser 24 grader tidlig om morgenen og sola skinner... Ferie, hva er det :p

Vår førstefødte kommer mars 2014, lykkelige <3

Jeg får helt hetta av å være på hyttetur med gode venner og dårlig mobildekning..! Kommer meg jo så sjelden (og bare såvidt pga manglende 3G) inn på BV!

Avhengig?!? :p

Back
Topp