Skravletråd uke 29

Argh, flere ennmmeg som er klare for å komme hjem og ha kontroll på eget liv? Inviterte til hyttetur med venner før jeg ble gravid, blir gal av å gå rundt og late som om jeg ikke er det! Samt å kunne spise når jeg vil, og ikke se smellfeit ut i bikini...
 
Da tusler jeg stille og rolig inn på dette forumet - har såvidt vært innom før - en spontanabort og tre kjemiske i løpet av en to-årsperiode for noen år tilbake (fire år siden nå) gjorde at vi la hele barneprosjektet vekk og bestemte oss for å gå videre i livet uten barn - men når man lar seg rive med på sommerferie kan ting brått skje, viser det seg ;) Termin ifølge terminkalkulatur er 27. mars. Er livredd og overvelda, men samtidig veldig glad, og kjenner at jeg virkelig håper at dette sitter nå :) Går på progesteronstøtte og blodfortynnende (mest pga. ferie til Roma, drar senere denne uka...). Kjenner jeg bare vil at to-tre uker til skal gå og at vi kan få tatt den tidlige ultralyden, da håper og tror jeg at ting vil føles mer virkelig.....
Gratulerer :) krysser fingrene og håper spiren sitter helt til mars :)
 
Yes! 7 uker!
Føler meg bælfeit her ved bassengkanten i Spania [emoji32] er visst noe annet å være tidlig gravid etter IVF enn hjemmelaget gitt[emoji28] makan til oppblåsthet![emoji32]
Hjelper litt på kveldstid da man er påkledd da, for da ser det ut som en søt liten babykul[emoji7]
 
Haff.. vurderer å fortelle foreldre snart at de skal bli besteforeldre igjen.. Men det har seg slik at vi er en familie med mine og dine barn. Han har to fra før og jeg har ei. Dette vil bli det ene felles barnet. Jeg bare vet at hans mor og antagelig min mor ikke vil bli glade for dette og si "har dere ikke nok med de dere har"?. Det gir liksom ikke mye lyst til å fortelle.... Så tror vi venter en stund til jeg...
 
Haff.. vurderer å fortelle foreldre snart at de skal bli besteforeldre igjen.. Men det har seg slik at vi er en familie med mine og dine barn. Han har to fra før og jeg har ei. Dette vil bli det ene felles barnet. Jeg bare vet at hans mor og antagelig min mor ikke vil bli glade for dette og si "har dere ikke nok med de dere har"?. Det gir liksom ikke mye lyst til å fortelle.... Så tror vi venter en stund til jeg...

Er jo dumt de ikke kan glede seg for dere da[emoji849] men vet du hva! Det er dere som skal glede dere. Om de ikke kan dele den gleden så får de bare være..
håper det ordner seg og at de er voksne nok til å legge til side sine eventuelle tanker om et nytt barnebarn. [emoji177]
 
Huff ja.. Det blir vel bra etter hvert. Bare skjønner ikke hvorfor andre skal ha meninger om hvordan jeg skal leve livet mitt liksom. Vet jo ikke om blir slik men de har liksom sagt at dere har en så fin familie så gå nå for all del ikke å skaff dere flere liksom...
 
Siste dag i ferien... litt godt egentlig, vil hjem og være i fred halvparten av dagen i det minste!
 
Begynner igjen over helga jeg på jobb.. gruer meg.. satt meg opp på over 100% jobbing og 3 av 4 helger fremover.. visste jo ikke at jeg skulle bli gravid i ferien jeg [emoji23]
 
Haff.. vurderer å fortelle foreldre snart at de skal bli besteforeldre igjen.. Men det har seg slik at vi er en familie med mine og dine barn. Han har to fra før og jeg har ei. Dette vil bli det ene felles barnet. Jeg bare vet at hans mor og antagelig min mor ikke vil bli glade for dette og si "har dere ikke nok med de dere har"?. Det gir liksom ikke mye lyst til å fortelle.... Så tror vi venter en stund til jeg...

Vet akkurat hvordan du har det! Samme situasjon her! Men her reagerte alle med glede faktisk! Var mest spent på søstra mi som er veldig "snusfornuftig" og bezzerwisser, men til og med hun ble glad da jeg fortalte det! Veldig lettet[emoji4]
 
Vet akkurat hvordan du har det! Samme situasjon her! Men her reagerte alle med glede faktisk! Var mest spent på søstra mi som er veldig "snusfornuftig" og bezzerwisser, men til og med hun ble glad da jeg fortalte det! Veldig lettet[emoji4]
Det var da enda godt. Håper jo selvsagt at det blir slik her og. Men kjenner at jeg gruer meg mer og mer til å si noe faktisk.. ikke som første gang da ukene gikk så alt for tregt frem til jeg kunne si noe [emoji6]. Men satser på at de blir glade.
 
Huff ja.. Det blir vel bra etter hvert. Bare skjønner ikke hvorfor andre skal ha meninger om hvordan jeg skal leve livet mitt liksom. Vet jo ikke om blir slik men de har liksom sagt at dere har en så fin familie så gå nå for all del ikke å skaff dere flere liksom...

Ikke hør på dem! Dette er fullt og holdent deres valg, klarer ikke de å takle det får det bare være [emoji26] stå på![emoji177]
 
Haff.. vurderer å fortelle foreldre snart at de skal bli besteforeldre igjen.. Men det har seg slik at vi er en familie med mine og dine barn. Han har to fra før og jeg har ei. Dette vil bli det ene felles barnet. Jeg bare vet at hans mor og antagelig min mor ikke vil bli glade for dette og si "har dere ikke nok med de dere har"?. Det gir liksom ikke mye lyst til å fortelle.... Så tror vi venter en stund til jeg...
Hvis du ikke har lyst til å fortelle enda så er det jo bare å vente. Leit hvis de ikke kan glede seg med dere over et nytt liv, men det vil forhåpentligvis bli bedre.
 
Begynner igjen over helga jeg på jobb.. gruer meg.. satt meg opp på over 100% jobbing og 3 av 4 helger fremover.. visste jo ikke at jeg skulle bli gravid i ferien jeg [emoji23]
Hehe, men så blir det kjekt når lønningen kommer.
 
Back
Topp