Skravletråd uke 29

Her var det rødbrunt blod idagtidlig [emoji22] klamrer meg til håper om at det var pga sex igår kveld, og at jeg slipper å se mer til det. Mandag og TUL kan plutselig ikke komme fort nok!! [emoji20]

Å nei!! Er ikke du i uke 8 nå? Jeg har ikke blødd på morgenen etter sex, men har fått litt rosa ut rett etter sex, og er ikke stresset.
 
Ønsker deg all lykke til eskimonika [emoji173]️

Her var det rødbrunt blod idagtidlig [emoji22] klamrer meg til håper om at det var pga sex igår kveld, og at jeg slipper å se mer til det. Mandag og TUL kan plutselig ikke komme fort nok!! [emoji20]
Tusen takk.
Huff, det er så stressende. Det kan absolutt ha vært pga sex ja. Ikke unormalt som gravid. Krysser fingrene for at det ikke er mer enn det.
 
Ånei! Hvordan går det med deg? Har du fått svar på de andre prøvene?
Fikk svar igår på mandagens prøve og den i forhold til fredagens var veldig fine sammen. Doblingstid på underkant av 52 timer så helt normalt. Hvis EL kom litt senere enn jeg har trodd så kan det stemme med nedre normal av verdier så vi klamrer oss til det. Tatt ny prøve idag som jeg regner med få svar på imorgen.
 
Idag er jeg 4+5 og igår kveld begynte blødningene og ganske bra med smerter.. fortsatt ikke gitt seg, ikke så positiv til dette lenger.. [emoji17][emoji30]
Å nei!
Håper det er mer uskyldig enn det høres og sikkert føles som.
Jeg blødde fra 4+5 - 5+2, ikke noe spesielt smerter da, bare svake murringer til og fra. Krysser fingerne.
 
Håper det beste.
 
Fikk svar igår på mandagens prøve og den i forhold til fredagens var veldig fine sammen. Doblingstid på underkant av 52 timer så helt normalt. Hvis EL kom litt senere enn jeg har trodd så kan det stemme med nedre normal av verdier så vi klamrer oss til det. Tatt ny prøve idag som jeg regner med få svar på imorgen.

Så bra! Håper på bra prøvesvar i morgen [emoji4]
 
Lykke til til alle som blør :love017 som regel er blødninger helt ufarlig heldigvis!
Takk. Ja de sier jo at veldig mange som føder til termin har opplevd blødninger, men fy søren det er ubehagelig og skremmende.
Var noen fine timer når jeg trodde jeg var ferdig med blødninger, men det holder på enda etter det begynte igjen i ettermiddag....
 
Takk. Ja de sier jo at veldig mange som føder til termin har opplevd blødninger, men fy søren det er ubehagelig og skremmende.
Var noen fine timer når jeg trodde jeg var ferdig med blødninger, men det holder på enda etter det begynte igjen i ettermiddag....

Det er så skremmende :(
 
Uff, så mange som har fått blødninger her inne i det siste.. Jeg har, bank i bordet, ingen blødning (og heller ingen annen "aktivitet" der nede), håper det holder seg sånn.

Lykke til alle som opplever dette nå.
 
Ser på NRK2.. omskjæring på jenter! Huff, Stakkers jenter[emoji30][emoji30][emoji30]
 
Flere enn meg som er sinnsykt oppblåst? Ser jo ut som om jeg er flere mnd på vei jo [emoji23][emoji23]
 
Tusen takk! Har ikke time før på kvelden så håper virkelig tiden går fort! Og har blødd like mye fra det startet og fortsatt like mye smerter, så tror nok ikke det er noe mer..[emoji30]
Æsj. Kjip følelse. Lykke til ihvertfall!
 
Back
Topp