Skravletråd uke 22

Enda godt ukene går litt raskere nå enn hva de gjorde før uke 12!
Jeg syns det gikk kjempefort til uke 12. Håper det går litt roligere nå så jeg kan nyte det litt:)

Jeg syns det gikk kjempefort til uke 12. Håper det går litt roligere nå så jeg kan nyte det litt:)

Haha, jeg var så bekymret og nervøs at dagene bare sneglet seg avgårde. Dagene begynte ikke å gå unna før jeg var på en tidlig ultralyd i uke 11 for å roe nervene. Men nå de siste ukene derimot...!

15+4 idag, og snart 2 uker siden jeg var på ul... hater å gå rundt å kjenne på det å ikke vite at alt er bra... henger igjen fra ma dessverre :(. Kan jo ikke bruke doppleren hele tiden heller.... 21 dager til OUL. Altfor lenge til.

15+4 idag, og snart 2 uker siden jeg var på ul... hater å gå rundt å kjenne på det å ikke vite at alt er bra... henger igjen fra ma dessverre :(. Kan jo ikke bruke doppleren hele tiden heller.... 21 dager til OUL. Altfor lenge til.
Begynt å bekymre meg jeg også... leser om folk som oppdager ma på oul og blir så redd

Fått gjort en del idag. Vasket tøy, ryddet litt. Fått installert alarm i heimen. Vært ute å fått på takboks på bilen. Har den nye peugeot 5008, Men når vi er 7 som skal på ferie, så trengs takboks[emoji28]

Vært å handlet. Og idag ble det pastasalat med grillet kylling, kyllingvinger og skinke. Ellers crispy salat, mais, paprika, ananas og plommetomater til. Rømme, hvitløkssdressing eller fransk dressing til de som ville ha det!

Kjøkkenet er ryddet og nå slapper jeg av litt i sofaen[emoji11]

overskyet ikveld og 19 grader... aaaaah, som jeg nyyyyter det:D:)

Igår kom plutselig svigerfar med barnesete som tantegullet nå er ferdig med. Ble plutselig litt virkelig da det kom inn en babyting i huset :O :D

Kjenner endelig tydelig liv! Koselig :happy: men det er bare til det begynner å gjøre vondt :inpain:

God morgen! Er fortsatt sykemeldt så er ikke så mye på planen. Begynner å lengte etter noe å fylle dagene med, komme seg sakte men sikkert tilbake på jobb kanskje.. begynne med 50%

Kjenner små dult i dag [emoji173][emoji173][emoji7] 16+3

Back
Topp