Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jeg syns det gikk kjempefort til uke 12. Håper det går litt roligere nå så jeg kan nyte det littEnda godt ukene går litt raskere nå enn hva de gjorde før uke 12!
Jeg syns det gikk kjempefort til uke 12. Håper det går litt roligere nå så jeg kan nyte det litt![]()
Begynt å bekymre meg jeg også... leser om folk som oppdager ma på oul og blir så redd15+4 idag, og snart 2 uker siden jeg var på ul... hater å gå rundt å kjenne på det å ikke vite at alt er bra... henger igjen fra ma dessverre. Kan jo ikke bruke doppleren hele tiden heller.... 21 dager til OUL. Altfor lenge til.
Vet ikke om jeg helt er enig! Håper set kommer seg når jeg er såpass at jeg kan jobbe littEnda godt ukene går litt raskere nå enn hva de gjorde før uke 12!
Jeg vet :OBegynt å bekymre meg jeg også... leser om folk som oppdager ma på oul og blir så redd
Skal til jordmor 08:30, så videre på jobb til kl 20. Dette blir en lang dag, da jeg er vant til å sove mye lengre før jobbGod morgen! Hva skal dere i dag da?
blir nok kveldsmat foran TV i kveld, før jeg legger meg igjen God morgen! Hva skal dere i dag da?