Skravletråd uke 22

Jeg er ikke så aktiv om dagen, da jeg er helt slått ut av varmen. 32 grader her idag!!! Blir ubehagelig varmt!
Er helt jævlig!! Hatt fri idag og klarte ikke annet enn å ligge inne på sofaen med vifta på! Overhørte i butikken isted at alle butikkene er utsolgte for vifter og... haha! Takk Gud for at jeg kjøpte min forigårs!!

Er helt jævlig!! Hatt fri idag og klarte ikke annet enn å ligge inne på sofaen med vifta på! Overhørte i butikken isted at alle butikkene er utsolgte for vifter og... haha! Takk Gud for at jeg kjøpte min forigårs!!
Ja, det er for varmt nå altså. Kunne ikke være med mannen og barna på stranda idag, for jeg blir uvel av å være ute nå. Får migrene og blir kvalm[emoji20] Vil gjerne ha litt regn og kjøligere luft nå,takk[emoji119] Haha, vifte er veldig greit å ha. Vi har heldigvis AC, ellers hadde jeg nok daua, gitt[emoji85]

Hva gjør dere da, jenter? Sitter å ser på åndenes makt sverige[emoji108]

Åh, sånt er spennende:)
Vi har akkurat gått inn igjen,vært ute i hele dag :) blir vel stort sett sofaen fra nå av :)
Skulle ønske jeg også kunne være ute, Men blir for varmt og jeg får migrene... Jaaah, Åndenes makt er et kult program, mye rart og spennende som skjer! Haha, sofaen er digg å ha på kvelden. Har slengt meg ut jeg og[emoji106] Nå er de andre barna lagt, så da er det slappe av tid.

Skulle ønske jeg også kunne være ute, Men blir for varmt og jeg får migrene... Jaaah, Åndenes makt er et kult program, mye rart og spennende som skjer! Haha, sofaen er digg å ha på kvelden. Har slengt meg ut jeg og[emoji106] Nå er de andre barna lagt, så da er det slappe av tid.
Hadde ikke holdt ut jeg heller, hadde jeg ikke hatt et basseng å kjølt meg ned i..:)
Heldigvis skal temperaturen roe seg litt fra imorgen:)

Hadde ikke holdt ut jeg heller, hadde jeg ikke hatt et basseng å kjølt meg ned i..:)
Heldigvis skal temperaturen roe seg litt fra imorgen:)
Har basseng vi også, men jeg synes selve lufta er for varm[emoji20] heldigvis så har vi AC[emoji16] så digg og kaldt inne. Ja, håper det stemmer og at det blir kaldere. Ser det er meldt 20 grader og det passer meg ypperlig[emoji16] [emoji119]

Back
Topp