Skravletråd uke 22

Kjøpte meg mammabukse og -shorts i sta. Halleluja! Det er en fare for at jeg aldri kommer til å gå tilbake til vanlige bukser igjen :hilarious: :smug:

Kjøpte meg mammabukse og -shorts i sta. Halleluja! Det er en fare for at jeg aldri kommer til å gå tilbake til vanlige bukser igjen :hilarious: :smug:
Vanlige bukser er pluttselig som å gå i bunad, og gravid buksene som å gå i den mykeste kosebukse:hilarious:

:laughing025 Dere er morsomme :laughing002 Men er selvsagt 100% enig i bukseskravlingen :D

Det er bare et nyyyyyyt:joyful::joyful::joyful: har en gravidkosebukse i tillegg til gravid-dungeribuksene,å den er alstå som å kle på seg et gåse-dun:joyful: heeelt himmelsk behagelig :)
Hahaha amazing!!! Har kjøpt et par på Cubus (ikke gravide bukser faktisk) i sånn kosebukse som kjennes ut som silke... såååå behagelige i varmen! Har faktisk høyt liv også!

Hahaha amazing!!! Har kjøpt et par på Cubus (ikke gravide bukser faktisk) i sånn kosebukse som kjennes ut som silke... såååå behagelige i varmen! Har faktisk høyt liv også!
Sånne kort bukser ? Hørtes veldig ut som noen jeg også har fra cubus:)

Det finnes i korte også! Men jeg har de i lange :D
Se derja :) ja de buskene er virkelig som å gå naken!:) kjøpte 2 sånne i fjord siden det ble for varmt med gravid-shorts oppover magen,så disse rakk akkorat passe langt opp til å ikke blotte magen for alle å til å ikke falle ned :hilarious:

Se derja :) ja de buskene er virkelig som å gå naken!:) kjøpte 2 sånne i fjord siden det ble for varmt med gravid-shorts oppover magen,så disse rakk akkorat passe langt opp til å ikke blotte magen for alle å til å ikke falle ned :hilarious:
Det er det! De er fantastiske, og veldig elastiske også! Elsker dem!

Såååååå sliten i dag :) Varmen tærer på.

Jeg er ikke så aktiv om dagen, da jeg er helt slått ut av varmen. 32 grader her idag!!! Blir ubehagelig varmt!

Back
Topp