Kjøpte meg mammabukse og -shorts i sta. Halleluja! Det er en fare for at jeg aldri kommer til å gå tilbake til vanlige bukser igjen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Vanlige bukser er pluttselig som å gå i bunad, og gravid buksene som å gå i den mykeste kosebukseKjøpte meg mammabukse og -shorts i sta. Halleluja! Det er en fare for at jeg aldri kommer til å gå tilbake til vanlige bukser igjen![]()
![]()

Vanlige bukser er pluttselig som å gå i bunad, og gravid buksene som å gå i den mykeste kosebukse![]()
Føler meg nesten litt slækk i de kosebuksene hahaha.... deiligVanlige bukser er pluttselig som å gå i bunad, og gravid buksene som å gå i den mykeste kosebukse![]()
Jeg fikk nesten en tilfredsstillende følelse bare av å lese detteIngen glidelås, ingen knapp og jeg slipper å jeg slipper å dra buksa opp over lovehandels'a hele tiden. Himmelsk!

Det er bare et nyyyyyytFøler meg nesten litt slækk i de kosebuksene hahaha.... deilig

har en gravidkosebukse i tillegg til gravid-dungeribuksene,å den er alstå som å kle på seg et gåse-dun
heeelt himmelsk behagelig De har noen fantastiske bukser på Cubus, faktisk ikke gravide bukser, men har høyt liv. Er kosebukser og føles ut som det er i silkestoff!! AaaamazingDere er morsomme
Men er selvsagt 100% enig i bukseskravlingen
![]()
Hahaha amazing!!! Har kjøpt et par på Cubus (ikke gravide bukser faktisk) i sånn kosebukse som kjennes ut som silke... såååå behagelige i varmen! Har faktisk høyt liv også!Det er bare et nyyyyyythar en gravidkosebukse i tillegg til gravid-dungeribuksene,å den er alstå som å kle på seg et gåse-dun
heeelt himmelsk behagelig
![]()
De har noen fantastiske bukser på Cubus, faktisk ikke gravide bukser, men har høyt liv. Er kosebukser og føles ut som det er i silkestoff!! Aaaamazing
Sånne kort bukser ? Hørtes veldig ut som noen jeg også har fra cubusHahaha amazing!!! Har kjøpt et par på Cubus (ikke gravide bukser faktisk) i sånn kosebukse som kjennes ut som silke... såååå behagelige i varmen! Har faktisk høyt liv også!
Det finnes i korte også! Men jeg har de i langeSånne kort bukser ? Hørtes veldig ut som noen jeg også har fra cubus![]()
Se derjaDet finnes i korte også! Men jeg har de i lange![]()

Det er det! De er fantastiske, og veldig elastiske også! Elsker dem!Se derjaja de buskene er virkelig som å gå naken!
kjøpte 2 sånne i fjord siden det ble for varmt med gravid-shorts oppover magen,så disse rakk akkorat passe langt opp til å ikke blotte magen for alle å til å ikke falle ned
![]()

Det er det! De er fantastiske, og veldig elastiske også! Elsker dem!
Og jeg la ikke merke til det engang....)Helt enig!spesielt de BUKSENE,og ikke buskene som jeg tydeligvis har skrevet
![]()