Såååååå sliten i dagVarmen tærer på.
Vi hadde første dag med varme,hele 17 grader ,å jeg sovna med lillegutt kl 19.45!!!
Hadde aldri takkla den varmen dere har

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Såååååå sliten i dagVarmen tærer på.

Synes rett å slett synd på dereJeg er ikke så aktiv om dagen, da jeg er helt slått ut av varmen. 32 grader her idag!!! Blir ubehagelig varmt!
Vi hadde første dag med varme,hele 17 grader ,å jeg sovna med lillegutt kl 19.45!!!

Så sinnsykt godt forståeligHehehe.... 17 grader er jo knallJeg er lettere komatøs hele dagen føler jeg
![]()
har glemt hva varme var

Så sinnsykt godt forståelighar glemt hva varme var
![]()

Er helt jævlig!! Hatt fri idag og klarte ikke annet enn å ligge inne på sofaen med vifta på! Overhørte i butikken isted at alle butikkene er utsolgte for vifter og... haha! Takk Gud for at jeg kjøpte min forigårs!!Jeg er ikke så aktiv om dagen, da jeg er helt slått ut av varmen. 32 grader her idag!!! Blir ubehagelig varmt!
Ja, det er for varmt nå altså. Kunne ikke være med mannen og barna på stranda idag, for jeg blir uvel av å være ute nå. Får migrene og blir kvalm[emoji20] Vil gjerne ha litt regn og kjøligere luft nå,takk[emoji119] Haha, vifte er veldig greit å ha. Vi har heldigvis AC, ellers hadde jeg nok daua, gitt[emoji85]Er helt jævlig!! Hatt fri idag og klarte ikke annet enn å ligge inne på sofaen med vifta på! Overhørte i butikken isted at alle butikkene er utsolgte for vifter og... haha! Takk Gud for at jeg kjøpte min forigårs!!
Åh, sånt er spennendeHva gjør dere da, jenter? Sitter å ser på åndenes makt sverige[emoji108]
Skulle ønske jeg også kunne være ute, Men blir for varmt og jeg får migrene... Jaaah, Åndenes makt er et kult program, mye rart og spennende som skjer! Haha, sofaen er digg å ha på kvelden. Har slengt meg ut jeg og[emoji106] Nå er de andre barna lagt, så da er det slappe av tid.Åh, sånt er spennende![]()
Vi har akkurat gått inn igjen,vært ute i hele dagblir vel stort sett sofaen fra nå av
![]()
Hadde ikke holdt ut jeg heller, hadde jeg ikke hatt et basseng å kjølt meg ned i..Skulle ønske jeg også kunne være ute, Men blir for varmt og jeg får migrene... Jaaah, Åndenes makt er et kult program, mye rart og spennende som skjer! Haha, sofaen er digg å ha på kvelden. Har slengt meg ut jeg og[emoji106] Nå er de andre barna lagt, så da er det slappe av tid.
Har basseng vi også, men jeg synes selve lufta er for varm[emoji20] heldigvis så har vi AC[emoji16] så digg og kaldt inne. Ja, håper det stemmer og at det blir kaldere. Ser det er meldt 20 grader og det passer meg ypperlig[emoji16] [emoji119]Hadde ikke holdt ut jeg heller, hadde jeg ikke hatt et basseng å kjølt meg ned i..
Heldigvis skal temperaturen roe seg litt fra imorgen![]()
Utslitt etter arbeidshelg i dødelig varme.....Hva gjør dere da, jenter? Sitter å ser på åndenes makt sverige[emoji108]
Har basseng vi også, men jeg synes selve lufta er for varm[emoji20] heldigvis så har vi AC[emoji16] så digg og kaldt inne. Ja, håper det stemmer og at det blir kaldere. Ser det er meldt 20 grader og det passer meg ypperlig[emoji16] [emoji119]