Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei, velkommen inn til oss forresten[emoji177] [emoji175] Vi har ikke hatt en skravletråd på en stund her. Vi faste av oss holder en del til inne på skjult[emoji4] men fint du laget en, kan vi skravle her også. Terminlisten ligger festet her den[emoji4]virker ikke som det er en her?
Hei, velkommen inn til oss forresten[emoji177] [emoji175] Vi har ikke hatt en skravletråd på en stund her. Vi faste av oss holder en del til inne på skjult[emoji4] men fint du laget en, kan vi skravle her også. Terminlisten ligger festet her den[emoji4]
satser på å få tilgang til skjult snart, men vanskelig uten en skravletråd 
Hvor langt er du på vei? Det blir kjempespennende[emoji4] [emoji8] Å høre hjertelyden er magisk[emoji173]Yesda, jeg slenger meg også på![]()
I morgen skal jeg på første time hos jordmor og er kjempespent på hvordan det foregår og hvordan hun er.
Hvor langt er du på vei? Det blir kjempespennende[emoji4] [emoji8] Å høre hjertelyden er magisk[emoji173]

Lykke til, det blir spennendeYesda, jeg slenger meg også på
I morgen skal jeg på første time hos jordmor og er kjempespent på hvordan det foregår og hvordan hun er.
Sant som du sier, har glemt av hvor greit det er med festet innleggEr det en liste over viktige tråder her inne på november? Er ny her på november, men savner feks (festet) oul oversikt, klagetråd, jubeltråd osv.
Lykke til!Yesda, jeg slenger meg også på
Hehe nei...
Flere enn meg som av og til må stå opp på natta for å spise?![]()
Jeg også, minst to ganger i løpet av natta.Hehe nei...
Men må opp for å tisse!!
Samme her!Jeg også, minst to ganger i løpet av natta.
Jeg og! Er som regel mellom 03 og 04Jeg også, minst to ganger i løpet av natta.