Skravletråd uke 21

Er det en liste over viktige tråder her inne på november? Er ny her på november, men savner feks (festet) oul oversikt, klagetråd, jubeltråd osv.

virker ikke som det er en her?
Hei, velkommen inn til oss forresten[emoji177] [emoji175] Vi har ikke hatt en skravletråd på en stund her. Vi faste av oss holder en del til inne på skjult[emoji4] men fint du laget en, kan vi skravle her også. Terminlisten ligger festet her den[emoji4]

Hei, velkommen inn til oss forresten[emoji177] [emoji175] Vi har ikke hatt en skravletråd på en stund her. Vi faste av oss holder en del til inne på skjult[emoji4] men fint du laget en, kan vi skravle her også. Terminlisten ligger festet her den[emoji4]

Ja den fant jeg men ikke så mye annet :shy: satser på å få tilgang til skjult snart, men vanskelig uten en skravletråd :meh:

Skravler gjerne jeg[emoji106][emoji9] sikkert flere som da slenger seg på

Yesda, jeg slenger meg også på :)
I morgen skal jeg på første time hos jordmor og er kjempespent på hvordan det foregår og hvordan hun er.
Hvor langt er du på vei? Det blir kjempespennende[emoji4] [emoji8] Å høre hjertelyden er magisk[emoji173]

Hvor langt er du på vei? Det blir kjempespennende[emoji4] [emoji8] Å høre hjertelyden er magisk[emoji173]

I morgen er jeg 15+0 :) Dette er vår første, så vi er jo utrolig spente på alt som er nytt. I uke 11 var vi på tul der vi også hørte hjertelyden. Jeg var forsåvidt dels forberedt på å se fosteret, men tårene presset på da vi hørte hjertet. Det var det jo ingen som hadde fortalt meg. :hilarious:

Er det en liste over viktige tråder her inne på november? Er ny her på november, men savner feks (festet) oul oversikt, klagetråd, jubeltråd osv.
Sant som du sier, har glemt av hvor greit det er med festet innlegg:) vi mangler endel sånt her:) men skravle kan vi:D

Da gleder jeg meg til å komme inn på skjult! Har ikke vært medlem lenge nok enda..

:smiley-ashamed005

Flere enn meg som av og til må stå opp på natta for å spise? ☺️

Jaaa derfor jeg er opp nå, la meg 21:30 men opp mellom 2 og 3 ganger iløpet av natten for sulten tar meg:oops:

Har bestemt meg for å ta en tul til. Noen som kan anbefale noen i Osloområdet man kan ha time etter vanlig arbeidstid?

Back
Topp