Skravletråd uke 20!

[emoji23][emoji23]
I natt måtte til og med jeg ha på aircondition på soverommet [emoji43]

Gubben holder på å svette ihjel stakkars, verandadøra står på vidt gap, samme med vinduet på andre siden [emoji14]
Håper på cash fra banken til etterisolering av gulv (for vintern) og varmepumpe (for alle sesonger) [emoji39]

Er han sånn som liker vinter best?
Gubben tåler ikke varme, så her er det klaging hele året, bortsett fra om vinteren.. jeg hater å fryse :p

Blir kjekt om dere får det da :)
 
Er han sånn som liker vinter best?
Gubben tåler ikke varme, så her er det klaging hele året, bortsett fra om vinteren.. jeg hater å fryse [emoji14]

Blir kjekt om dere får det da :)
Han er mest glad i mellomsesongene [emoji28]
Sånn 10-12grader så er han fornøyd.
Med hus bygd i 1900 så kan det bli litt kaldt å game på pc når det er -20°C ute og vi ikke har oppdatert isolering [emoji23]
 
Han er mest glad i mellomsesongene [emoji28]
Sånn 10-12grader så er han fornøyd.
Med hus bygd i 1900 så kan det bli litt kaldt å game på pc når det er -20°C ute og vi ikke har oppdatert isolering [emoji23]

Haha, sitter med hansker og skjerf inne for å spille ;)

Så gøy med gammelt hus! Sikkert mye som gjøres også, men så koselig :)
 
Haha, sitter med hansker og skjerf inne for å spille ;)

Så gøy med gammelt hus! Sikkert mye som gjøres også, men så koselig :)
Dessverre har tidligere eiere fjernet mye av den gamle sjarmen [emoji17], men vi har veldig lyst til å ta frem tømmeret på ene kjøkkenveggen [emoji7]
Originale trappa fra byggeåret står heldigvis fortsatt, men er malt så mange ganger oppå hverandre at vi ikke vet helt hva vi skal gjøre med den [emoji23][emoji23]
Har vært rosa, grønn, blå og en hel haug andre farger [emoji13]
 
Dessverre har tidligere eiere fjernet mye av den gamle sjarmen [emoji17], men vi har veldig lyst til å ta frem tømmeret på ene kjøkkenveggen [emoji7]
Originale trappa fra byggeåret står heldigvis fortsatt, men er malt så mange ganger oppå hverandre at vi ikke vet helt hva vi skal gjøre med den [emoji23][emoji23]
Har vært rosa, grønn, blå og en hel haug andre farger [emoji13]

Det er så koselig med tømmervegg :)
Spenstige farger på trappa da. Vanskelig å få pussa den ned kanskje?
 
Det er så koselig med tømmervegg :)
Spenstige farger på trappa da. Vanskelig å få pussa den ned kanskje?
Ja, vi prøvde, pussa den matt etter 3dje laget med maling, grunna og malte på nytt, men ser at det ikke holder.
Kan tenkes at det blir malingsfjerner eller å sette bort jobben til neste sommer [emoji4]
 
Er så sliten i dag :eek: Men var jo borte rundt 6 timer i dag jeg dro til legen. Så kanskje ikke så veldig rart. Bare fryktelig irriterende og høre banking og det ene og det andre... Så er ikke vits å prøve å sove engang..
 
Helt knust nå! Gynokolog fant ikke hjertelyd på UL i dag, henvist til sykehuset og sitter der å venter da hun ønsker en ekstra sjekk før hun konkluderte med MA. Fostert ble målt til 3,6 cm, så må akkurat ha skjedd. Har er ørlite håp fortsatt, men må nok forberede meg på det verste. Håper dere andre som har vært på ultralyd har fått gode nyheter:Heartred

Tenker masse på deg (fortsatt!). Har vondt helt inn til sjela kjenner jeg! :pale Sender deg mange gode klemmer:Heartred
 
Last edited:
Så snille dere er alle sammen som sender gode ord til meg:Heartred dessverre var det ikke bedre nyheter på sykehuset, og skal tilbake dit i morgen for utskrapning. Føler meg bare helt tom nå og innmari lei meg og har bare lyst til å låse meg inne med samboer for resten av sommeren!

Håper dette var siste dårlig nyhet for desember-forumet! Ønsker dere alle flotte jenter masse lykke til videre mot desember, skal tenke på dere og titter nok innnom når jeg får alt litt mer på avstand:Heartred:Heartred
 
Så snille dere er alle sammen som sender gode ord til meg:Heartred dessverre var det ikke bedre nyheter på sykehuset, og skal tilbake dit i morgen for utskrapning. Føler meg bare helt tom nå og innmari lei meg og har bare lyst til å låse meg inne med samboer for resten av sommeren!

Håper dette var siste dårlig nyhet for desember-forumet! Ønsker dere alle flotte jenter masse lykke til videre mot desember, skal tenke på dere og titter nok innnom når jeg får alt litt mer på avstand:Heartred:Heartred

Veldig lei meg på deres vegne! Forferdelig trist!
Ta vare på hverandre i tiden som kommer...❤
Mange klemmer herfra ❤❤
 
Så snille dere er alle sammen som sender gode ord til meg:Heartred dessverre var det ikke bedre nyheter på sykehuset, og skal tilbake dit i morgen for utskrapning. Føler meg bare helt tom nå og innmari lei meg og har bare lyst til å låse meg inne med samboer for resten av sommeren!

Håper dette var siste dårlig nyhet for desember-forumet! Ønsker dere alle flotte jenter masse lykke til videre mot desember, skal tenke på dere og titter nok innnom når jeg får alt litt mer på avstand:Heartred:Heartred
Så utrolig trist og høre :( sender mange gode klemmer <3 <3
 
Så snille dere er alle sammen som sender gode ord til meg:Heartred dessverre var det ikke bedre nyheter på sykehuset, og skal tilbake dit i morgen for utskrapning. Føler meg bare helt tom nå og innmari lei meg og har bare lyst til å låse meg inne med samboer for resten av sommeren!

Håper dette var siste dårlig nyhet for desember-forumet! Ønsker dere alle flotte jenter masse lykke til videre mot desember, skal tenke på dere og titter nok innnom når jeg får alt litt mer på avstand:Heartred:Heartred

Uff, jeg vet ikke hva jeg skal si for at du skal føle deg bedre... Men det hele er jo bare så meningsløst. Litt av et slag i trynet. :grumpy: Godt du har samboeren din til å støtte deg nå gjennom denne tunge tiden. :Heartred Det var jo sikkert en grunn til at hjertet til den lille sluttet å slå, det var vel noe som ikke fungerte som det skulle sånn rent utviklingsmessig, men utrolig trist at det skjer nå- så sent! Kanskje gyn kunne si noe om årsak, sånn at ting blir bittelitt enklere å forholde seg til for dere? Det må du gjøre, det kommer til å bli rart her uten deg! :-(
 
Så snille dere er alle sammen som sender gode ord til meg:Heartred dessverre var det ikke bedre nyheter på sykehuset, og skal tilbake dit i morgen for utskrapning. Føler meg bare helt tom nå og innmari lei meg og har bare lyst til å låse meg inne med samboer for resten av sommeren!

Håper dette var siste dårlig nyhet for desember-forumet! Ønsker dere alle flotte jenter masse lykke til videre mot desember, skal tenke på dere og titter nok innnom når jeg får alt litt mer på avstand:Heartred:Heartred

Vil bare sende deg en stor varm klem :Heartred Har ikke ord og kan ikke tenke meg hva du går gjennom.
Ta vare på hverandre :Heartred
 
Så snille dere er alle sammen som sender gode ord til meg:Heartred dessverre var det ikke bedre nyheter på sykehuset, og skal tilbake dit i morgen for utskrapning. Føler meg bare helt tom nå og innmari lei meg og har bare lyst til å låse meg inne med samboer for resten av sommeren!

Håper dette var siste dårlig nyhet for desember-forumet! Ønsker dere alle flotte jenter masse lykke til videre mot desember, skal tenke på dere og titter nok innnom når jeg får alt litt mer på avstand:Heartred:Heartred

Herregud [emoji174] Jeg gråt en liten skvett i går, og fortalte samboeren min om hun jenta på forumet som jeg har ligget så likt med hele veien i prøvingen og svangerskapet. Det blir helt rart å fortsette i desemberforumet uten deg. Jeg håper dere finner styrke sammen, og at jeg snart ser deg tilbake i forumet. Sender en stor klem [emoji173]️[emoji173]️
 
Så snille dere er alle sammen som sender gode ord til meg:Heartred dessverre var det ikke bedre nyheter på sykehuset, og skal tilbake dit i morgen for utskrapning. Føler meg bare helt tom nå og innmari lei meg og har bare lyst til å låse meg inne med samboer for resten av sommeren!

Håper dette var siste dårlig nyhet for desember-forumet! Ønsker dere alle flotte jenter masse lykke til videre mot desember, skal tenke på dere og titter nok innnom når jeg får alt litt mer på avstand:Heartred:Heartred

Så trist og høre, og så meningsløst det må føles at det skjer nå så sent [emoji17] ta vare på hverandre hos deg, så håper jeg at jeg ser deg i nytt terminforum snart! [emoji173]️ det er så vondt å miste når barnet er så ønsket, sakk i meg når jeg leste dette [emoji174]
 
Herregud [emoji174] Jeg gråt en liten skvett i går, og fortalte samboeren min om hun jenta på forumet som jeg har ligget så likt med hele veien i prøvingen og svangerskapet. Det blir helt rart å fortsette i desemberforumet uten deg. Jeg håper dere finner styrke sammen, og at jeg snart ser deg tilbake i forumet. :HeartpinkSender en stor klem [emoji173]️[emoji173]️

Du er god du:Heartred:Heartred gråter og blir så rørt av hvor gode dere alle er. Skal klare dette her, selv om det føles veldig meningsløst ut nå. Tenker på deg og alle her inne og ønsker alle lykke til videre. Heier på dere alle:Heartpink
 
Så snille dere er alle sammen som sender gode ord til meg:Heartred dessverre var det ikke bedre nyheter på sykehuset, og skal tilbake dit i morgen for utskrapning. Føler meg bare helt tom nå og innmari lei meg og har bare lyst til å låse meg inne med samboer for resten av sommeren!

Håper dette var siste dårlig nyhet for desember-forumet! Ønsker dere alle flotte jenter masse lykke til videre mot desember, skal tenke på dere og titter nok innnom når jeg får alt litt mer på avstand:Heartred:Heartred
Trist å høre ❤️
 
Back
Topp