Skravletråd uke 20!

Ny uke, fortsatt kvalm... Venter på telefon fra legen, regner med sykemeldingen blir forlenget
 
God morgen alle sammen! Nå er det bare noen timer igjen til jeg skal på kontroll. Kjenner at nå er jeg veldig veldig spent. :eek: ❤ Krysser bare alt for at alt er fint, vil ikke høre noe annet :")
Håper dere får en fin mandag :)

Håper alt gikk fint på kontroll i dag? :)
 
Aha, så spennende![emoji7]
Må oppdatere oss etter ultralyden da[emoji177]
Også så gøy å fortelle den fine nyheten på 17 mai da[emoji2]
Masse lykke til etterpå!

Tusen takk:p Skal holde dere oppdatert!
Blir gøy å fortelle på 17.mai ja, først stor frokost med venner også familielunsj senere. Eneste er at jeg ikke er sååå glad i å være midtpunkt når det gjelder å fortelle ting om meg selv, så tror jeg dropper en å plinge i glasset og reise meg å fortelle akkurat, får bli litt mer rolig:hilarious:
 
  • Liker
Reactions: EAO
Akkurart vært hos legen som prøvde å finne hjertlyd med dobbler, men greide ikke å finne det. Er 11+3 i dag! Har skjønt at det kan være vanskelig å finne så tidlig, så ble ikke alt for stresset. Men har allerede bestilt ultralyd på volvat kl 13.30 i dag:hilarious: har lyst til å se at alt er OK før «alle» får vite det på 17.mai :)

Ha en fin uke alle sammen :p

Masse lykke til!
 
Lykke til hos legen❤ Er på tur selv til legen for første gang. Så spent :)
Hvorfor kan ikke jobben tilrettelegge for deg? :eek:
Takk❤️ Masse lykke til til deg også! Spent på hva legen sier til meg også i dag! Jeg skal på kontroll igjen om en uke, men det kan være han vil ta alt i dag siden det snart er uke 12. Får se hva han mener! Nei, du arbeidsgiver er bare vrang! Hvis du sier ifra om noe blir de sur, hvis du ønsker noe gjør de det stikk motsatte og nå ville de heller ikke tilrettelegge eller ta hensyn fordi de måtte tenke kollektivt. Så da er eneste mulighet sykemelding for jeg fungerer ikke sånn som det er i dag!
 
Tusen takk:p Skal holde dere oppdatert!
Blir gøy å fortelle på 17.mai ja, først stor frokost med venner også familielunsj senere. Eneste er at jeg ikke er sååå glad i å være midtpunkt når det gjelder å fortelle ting om meg selv, så tror jeg dropper en å plinge i glasset og reise meg å fortelle akkurat, får bli litt mer rolig:hilarious:

Det skjønner jeg godt, er ikke glad i det selv.[emoji85]
Du kan jo lage en tråd på det her, da får du sikkert masse morsomme ideér på hvordan du kan dele nyheten uten at du må stå forran å være direkte midtpunkt og snakke til forsamlingen[emoji4]
Hadde vært en morsom tråd[emoji177]
 
Nå er det bare noen timer igjen til ultralyd og jeg tror jeg tisser på meg av nervøsitet x) jeg har på følelsen at det kommer til å gå bra. Fortsatt flere symptomer og alt. Men er naturlig en nervøs person når det gjelder diverse resultater og slikt. Hatet for eksempel eksamener og spesielt fremføringer.. Uff.
 
Nå er det bare noen timer igjen til ultralyd og jeg tror jeg tisser på meg av nervøsitet x) jeg har på følelsen at det kommer til å gå bra. Fortsatt flere symptomer og alt. Men er naturlig en nervøs person når det gjelder diverse resultater og slikt. Hatet for eksempel eksamener og spesielt fremføringer.. Uff.
har time nå om en halv time!!! Supeeeer nervøs herregud :eek: Vet jo ikke hva jeg går til :')


Lykke til begge to :D Jeg skal kl 13.30 :wideyed::wideyed:
 
Håper alle som har vært på kontroll i dag har hatt en god opplevelse ❤
 
11+5 i dag og venter på å komme inn til UL nå [emoji51] Lettere nervøs her jeg sitter [emoji85]
Første tanken min når jeg leste posten din var, hvordan får du til det, jeg er jo bare 11+3, men regner med vi følger hver vår terminstandard :)
 
Back
Topp