Skravletråd uke 20!

Nå er jeg sliten, og har spist så mye drittmat [emoji173] godt det ikke er så ofte. Så full i magen
 
Ah, så sliten etter noen timer i bunad. Kom hjem rundt 19. Skulle bare sitte og slappe av litt på senga etter å ha tatt av bunaden. Vips så var klokka 22.45. [emoji23]
 
Jeg har akkurat sjekka Facebook en tur, og det er så sykt mye bilder fra i dag... og da oppdager jeg at jeg ikke har tatt et eneste bilde i dag :p
Men så det lå noen bilder av et på av gutta mine i lokalavisa da ;) Fint noen tar bilder av de, når mora ikke gidder :p
 
Jeg har akkurat sjekka Facebook en tur, og det er så sykt mye bilder fra i dag... og da oppdager jeg at jeg ikke har tatt et eneste bilde i dag :p
Men så det lå noen bilder av et på av gutta mine i lokalavisa da ;) Fint noen tar bilder av de, når mora ikke gidder :p

Haha jeg ble bombardert med bilder på snap i går. Lurer på om folk faktisk får med seg det som skjer gjennom disse telefonene sine?
Jeg har tatt et par bilder:) det holder.
 
Håper alle hadde en fin 17 mai feiring i går.
Jeg pressa meg nedi bunaden som allerede var litt for trang (ikke gjort noe med den siden jeg var 15 år og veldig tynn), så etter 5 timer ga jeg opp og fikk låne en kjole av stemor.
Da jeg tok av meg bunaden så jeg at også den hadde gitt opp, så sømmen i vesten på den ene siden hadde gått opp:hilarious: heldigvis er mamma veldig flink med søm (lagte sin egen nordlandsbunad ×2), så hun fikser det.
 
Håper alle hadde en fin 17 mai feiring i går.
Jeg pressa meg nedi bunaden som allerede var litt for trang (ikke gjort noe med den siden jeg var 15 år og veldig tynn), så etter 5 timer ga jeg opp og fikk låne en kjole av stemor.
Da jeg tok av meg bunaden så jeg at også den hadde gitt opp, så sømmen i vesten på den ene siden hadde gått opp:hilarious: heldigvis er mamma veldig flink med søm (lagte sin egen nordlandsbunad ×2), så hun fikser det.

Hehe, kjenner igjen problemet. Godt mammaen din kan hjelpe :)
 
Kjenner eg syns det var veeeeldig godt å vere på jobb i går og sleppe å tenke på bunad, sjøl om den luftfyllte magen tvinga på meg en størrelse større i bukser :laughing001
Så dagen blei feira på hjul med makker på vestkanten av vårt langstrakte land... hærleg ☺️
No er eg endeleg kommen heim og kan nyte litt dvitamin på altanen innimellom husvasken ☺️
Kan ikkje klage på omstendighetene. ☺️
 
Jeg må jo bare le. Har brukt mange timer over mange dager på å ordne ungene sine bunader. Men min egen har jeg ikke ofret en tanke. Den er jo svær som et telt! Brukte den sist i mai 16 rett etter poden var født :hilarious: kan ikke huske den var fullt så svær da.

Jaja. Får la den være, kan jo hende jeg skal bruke den i august om jeg ikke er blitt for svær da.
 
Jeg hadde en flott 17. mai. Nå vet hele slekta og mine søskens familie at jeg er gravid, så det var myyye gratulasjoner. Mine søskens mor var like rett frem som alltid. «Man kan ikke se at du er gravid enda, like slank som alltid. Og ikke har du fått større pupper engang!». Jeg synes det bare var morsomt, men kan se for meg at noen kunne blitt fornærmet [emoji14]

De vi feiret med seinere på dagen var imidlertid en helt annen historie. Vi kommer ikke til å feire med dem igjen, for å si det sånn [emoji85]
 
Jeg hadde en flott 17. mai. Nå vet hele slekta og mine søskens familie at jeg er gravid, så det var myyye gratulasjoner. Mine søskens mor var like rett frem som alltid. «Man kan ikke se at du er gravid enda, like slank som alltid. Og ikke har du fått større pupper engang!». Jeg synes det bare var morsomt, men kan se for meg at noen kunne blitt fornærmet [emoji14]

De vi feiret med seinere på dagen var imidlertid en helt annen historie. Vi kommer ikke til å feire med dem igjen, for å si det sånn [emoji85]

Koselig med masse gratulasjoner da :)
Jeg er som deg, og syns sånne kommentarer er litt morsomt, når man vet at de ikke mener noe vondt med det :)
Godt å høre at flesteparten gleder seg på deres vegne :)
 
Koselig med masse gratulasjoner da :)
Jeg er som deg, og syns sånne kommentarer er litt morsomt, når man vet at de ikke mener noe vondt med det :)
Godt å høre at flesteparten gleder seg på deres vegne :)

Ja, det var herlig. Er egentlig ikke så glad i oppmerksomhet, men merker jeg lyser opp hver gang noen gratulerer oss.
 
I dag har jeg vært på tur igjen, så deilig å bruke kroppen litt. Men tøff i kjeften som jeg var, skulle jeg ta med meg ei venninne til et sted jeg bare har vært en gang, og det er noen år siden. Det endte med at vi gikk altfor langt og helt feil, hehe. Vi fant plassen vi egentlig skulle gå til på vei ned, da vi fulgte en annen sti enn den vi tok opp... mye latter og frustrasjon :p. Så i stedet for å vandre i en time, brukte vi 3 timer i skauen :p
 
Back
Topp