Skravletråd uke 20!

En helt annen ting, hvordan er magene deres?
Min er så treig, kjenner at det er noe der uten at det kommer ut. Måtte ty til microlax på søndag, uten at det hadde jeg følte det var nok virkning...

Kan man spise frukt&fiber når man er gravid?

Var plaget de første ukene med kjempe løs, men i det siste er den bare blitt mer og mer treg -.-
 
God morgen damer! Jeg rekker ikke være så mye her inne, pga mye jobbing. Men prøver [emoji173] Håper alle får en fin dag.
 
God morgen!! [emoji3] nå er jeg klar for den obligatoriske duppen [emoji85] preggo gone wild her altså.
Ha en fin dag, samtlige fine damer
 
Kroppen og følelsene er rare i en tid som dette.. Er på seminar og jeg er den eneste fra min jobb som er der. Kjenner ingen andre, bortsett fra ei jeg kom i kontakt med senere på kvelden.. Vi skulle alle spise lunsj, og flere av de som er på seminaret kjenner hverandre fordi de jobber sammen, og hadde allerede begynt å flokk seg rundt hvert sitt bord.. Også kommer jeg.. Går frem og tilbake og aner ikke hvor jeg skal sitte. Masse mennesker som jeg ikke kjenner.. Det ble rett og slett for mye for meg. Følte meg så alene og ikke "velkommen". Vanskelig å spørre om å sitte hos fremmede også. Så jeg måtte bare løpe ut fordi tårene presset på. Måtte ringe mamma og snakke ut litt. Få litt frisk luft og tørke tårene.. Til slutt samlet jeg nok mot i meg og spurte om å få sitte med noen som hadde noen ledige plasser. Utvekslet noen setninger, men det ble ved det. Jeg slapp ihvertfall å sitte alene og spise.

❤❤
Det der er vondt i utgangspunktet, og når hormonene er i sving blir det ekstra ille.
Jeg forstår godt at tårene kom, ikke noe god følelse i det hele tatt!
 
God morgen flotte damer! ❤
Noen som har noen planer i dag? Eller ikke? :)
Håper det blir en flott dag for alle :)
 
Absolutt ingen planer... har nettopp flytta meg fra senga til sofaen og blir nok her...
Kanskje jeg orker å strikke litt etterhvert
 
Ingen planer her. Bretter klær og har funnet frem skjortene osv til i morgen. Selvfølgelig er bunadsskoende til hun lille SPORLØST FORSVUNNET. Sist vi hadde de var i oktober. WHERE ARE THEY? Noen tips?? Blir gal!
 
Image1526465083.036078.jpg
 
❤❤
Det der er vondt i utgangspunktet, og når hormonene er i sving blir det ekstra ille.
Jeg forstår godt at tårene kom, ikke noe god følelse i det hele tatt!
Ja :( Var ikke slik jeg hadde sett det for meg, men men. Det gikk seg til heldigvis :)
 
Det er en god dag :)
Sykla 14 km, noe jeg i utgangspunktet hater :p
Og så kom der litt skyer på himmelen, det er jo altfor varmt i sola..

Du da? :)

Å herregud! Jeg har sloknet 3 ganger på sofaen i dag. Nå siste gangen i over 2 t [emoji42]
 
Det er en god dag :)
Sykla 14 km, noe jeg i utgangspunktet hater :p
Og så kom der litt skyer på himmelen, det er jo altfor varmt i sola..

Du da? :)
Har vært på jobb og hatt møte med opplæringskontoret om når jeg skal ha fagprøve å det blir mest sannsynlig nå i juni. Så kjenner pulsen blir litt høyere når jeg tenker på det, men skal bli godt og bare bi ferdig :)

Så flink du er :D Her er det grått og regn i dag så det er sikkelig sofa og pakke vær i dag. Håper jeg får begynt å pakke en del iallefall :)
 
Har vært på jobb og hatt møte med opplæringskontoret om når jeg skal ha fagprøve å det blir mest sannsynlig nå i juni. Så kjenner pulsen blir litt høyere når jeg tenker på det, men skal bli godt og bare bi ferdig :)

Så flink du er :D Her er det grått og regn i dag så det er sikkelig sofa og pakke vær i dag. Håper jeg får begynt å pakke en del iallefall :)

Så spennende! Tenker det går bra på prøva, selv med høy puls :)
Pakke ned er gøy, værre med å pakke opp :p
Fantastisk at dere fant et sted så fort :)
 
Back
Topp