Skravletråd uke 20!

Lix??? Hvor er du?? :cat: Har ikke sett deg her på ei stund.. Eller kanskje jeg bare er blind?:wtf:
 
Plutselig er jeg 10+1 :D husker uke 6, 7 og 8 gikk så sinnsykt sent og nå følte jeg plutselig at den siste uken gikk fort!
Fikk bestilt første svangerskapskontroll i uke 13+0. Veldig spent på den time, både pga. det er en ny opplevelse og fordi jeg har ny fastlege og dette blir første time. :woot:

Noen som har vært allerede?
 
Plutselig er jeg 10+1 :D husker uke 6, 7 og 8 gikk så sinnsykt sent og nå følte jeg plutselig at den siste uken gikk fort!
Fikk bestilt første svangerskapskontroll i uke 13+0. Veldig spent på den time, både pga. det er en ny opplevelse og fordi jeg har ny fastlege og dette blir første time. :woot:

Noen som har vært allerede?

Grattis! Jeg er i en av de tregeste ukene, uke 8, og neste uke er den skumle uke 9 (mistet to ganger i uke 9) så jeg skal være VELDIG glad når jeg kommer så langt [emoji56]
Kjekt å ha bestilt time, jeg bestilte også til jeg er 12+1. Dagen etter skal jeg på TUL privat, tenkte det var kjekt å ha helsekort til jordmortimen (privat jordmor med ul).

Så spennende med ny fastlege. Mann eller dame?
 
En helt annen ting, hvordan er magene deres?
Min er så treig, kjenner at det er noe der uten at det kommer ut. Måtte ty til microlax på søndag, uten at det hadde jeg følte det var nok virkning...

Kan man spise frukt&fiber når man er gravid?
 
Grattis! Jeg er i en av de tregeste ukene, uke 8, og neste uke er den skumle uke 9 (mistet to ganger i uke 9) så jeg skal være VELDIG glad når jeg kommer så langt [emoji56]
Kjekt å ha bestilt time, jeg bestilte også til jeg er 12+1. Dagen etter skal jeg på TUL privat, tenkte det var kjekt å ha helsekort til jordmortimen (privat jordmor med ul).

Så spennende med ny fastlege. Mann eller dame?
Krysser alt jeg har for at du suser forbi uke 9 også og at denne spiren sitter til desember:dummy:

Jeg skal også på en tul bare noen dager etter første legetime, så da får jeg også med helsekort :D

Jeg har byttet til en "ung" mann, fra en som bikker 60 i år. Byttet pga. den andre er langt vekke (hatt han siden jeg var nyfødt) og jeg har mistet tilliten til han etter mye kluss med mamma. Nå skal faktisk søsteren min også bytte.
 
Plutselig er jeg 10+1 :D husker uke 6, 7 og 8 gikk så sinnsykt sent og nå følte jeg plutselig at den siste uken gikk fort!
Fikk bestilt første svangerskapskontroll i uke 13+0. Veldig spent på den time, både pga. det er en ny opplevelse og fordi jeg har ny fastlege og dette blir første time. :woot:

Noen som har vært allerede?
Jeg var i går :) Da var jeg 9+3 skal tilbake 4 juni når jeg er 12+3 for å ta ultralyd :) Gleder meg veldig til det, men blir nok å grue meg en del når man begynner å nærme seg siden det kan være både og man ser :s Men håper på det beste <3
Det blir nok å gå veldig bra på timen skal du se <3 Tok blodprøver, veide meg, leverte urinprøve også var jeg inne til legen å fylte ut helsekortet og tok blodtrykk :)
 
En helt annen ting, hvordan er magene deres?
Min er så treig, kjenner at det er noe der uten at det kommer ut. Måtte ty til microlax på søndag, uten at det hadde jeg følte det var nok virkning...

Kan man spise frukt&fiber når man er gravid?

Jeg Har vært skikkelig forstoppet, ikke fått gått på do på 3-4 dager.... Men litt bedre nå
 
En helt annen ting, hvordan er magene deres?
Min er så treig, kjenner at det er noe der uten at det kommer ut. Måtte ty til microlax på søndag, uten at det hadde jeg følte det var nok virkning...

Kan man spise frukt&fiber når man er gravid?
Er frukt&fiber et kosttilskudd? [emoji85] hvis ikke: JA, du kan spise både frukt og fiberrik mat. Det er lurt :p
 
Er frukt&fiber et kosttilskudd? [emoji85] hvis ikke: JA, du kan spise både frukt og fiberrik mat. Det er lurt :p
Vet ikke, bare at mamma spiser sånne små kuber med noe seigt greier som hjelper for magen. Hvorfor ikke hvis kosttilskudd?
 
Vet ikke, bare at mamma spiser sånne små kuber med noe seigt greier som hjelper for magen. Hvorfor ikke hvis kosttilskudd?

Aha! Det kan godt hende at de kan spises! Jeg uttalte meg bare på det grunnlaget at jeg ikke vet noe om det hvis det var kosttilskudd du lurte på [emoji85] hvis du skjønner hva jeg mener nå, ble så vanskelig å formulere...
 
En helt annen ting, hvordan er magene deres?
Min er så treig, kjenner at det er noe der uten at det kommer ut. Måtte ty til microlax på søndag, uten at det hadde jeg følte det var nok virkning...

Kan man spise frukt&fiber når man er gravid?
Min er kjempeløs:/
 
Fikk innkalling til oul i dag:) Men må bytte tid da, er ikke i landet når jeg har timen...
 
Kroppen og følelsene er rare i en tid som dette.. Er på seminar og jeg er den eneste fra min jobb som er der. Kjenner ingen andre, bortsett fra ei jeg kom i kontakt med senere på kvelden.. Vi skulle alle spise lunsj, og flere av de som er på seminaret kjenner hverandre fordi de jobber sammen, og hadde allerede begynt å flokk seg rundt hvert sitt bord.. Også kommer jeg.. Går frem og tilbake og aner ikke hvor jeg skal sitte. Masse mennesker som jeg ikke kjenner.. Det ble rett og slett for mye for meg. Følte meg så alene og ikke "velkommen". Vanskelig å spørre om å sitte hos fremmede også. Så jeg måtte bare løpe ut fordi tårene presset på. Måtte ringe mamma og snakke ut litt. Få litt frisk luft og tørke tårene.. Til slutt samlet jeg nok mot i meg og spurte om å få sitte med noen som hadde noen ledige plasser. Utvekslet noen setninger, men det ble ved det. Jeg slapp ihvertfall å sitte alene og spise.
 
Back
Topp