Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Man biir litt bortskjemt med fridager i maiTakk det samme. Jeg er ikke klar for en 5-dagers uke.
Graviditet+ er jo avent sin, og avent er fra England, som ikke har samme krav til testing som vi har her..Kan man virkelig ikke spise blødtkokte egg/stekt egg med hel flytende plomme under graviditeten, i NORGE??? Leste dette nå, helt tilfeldig i Graviditet +. Har spist sikkert ti blødtkokte egg bare forrige måned Er jo SÅÅ godt.
Når jeg tenker meg om, spiste jeg også det når jeg var i Scottland forrige helg..
"Rå egg kan inneholde salmonella, noe som betyr at du også må unngå rå kakerøre eller kakedeig."
Den appen følger vel engelske anbefalinger tror jeg? Det er flere ting der som jeg har reagert på Norske egg er det ikke noe problem å spise selv om de ikke er gjennomstekt, men jeg er mer forsiktig i utlandet hvor faren for salmonella er endel høyere.Kan man virkelig ikke spise blødtkokte egg/stekt egg med hel flytende plomme under graviditeten, i NORGE??? Leste dette nå, helt tilfeldig i Graviditet +. Har spist sikkert ti blødtkokte egg bare forrige måned Er jo SÅÅ godt.
Når jeg tenker meg om, spiste jeg også det når jeg var i Scottland forrige helg..
"Rå egg kan inneholde salmonella, noe som betyr at du også må unngå rå kakerøre eller kakedeig."
Nei desverre.. lette litt nå men det var ikke noeNoen som vet om fødeprogrammer/serier o.l, som ligger tilgjengelig på Netflix, viaplay eller HBO?
Så det lå noe på nrk.no, kjempe gammelt...siden før min mor ble født Ikke like aktuelt.
Noen som vet om fødeprogrammer/serier o.l, som ligger tilgjengelig på Netflix, viaplay eller HBO?
Så det lå noe på nrk.no, kjempe gammelt...siden før min mor ble født Ikke like aktuelt.
Noen som vet om fødeprogrammer/serier o.l, som ligger tilgjengelig på Netflix, viaplay eller HBO?
Kan også anbefale Yummy mummies på Netflix. Er også et par andre serier også, modern moms og en annen jeg ikke husker navnet på. Ganske morsomme!
Jeg klarte ikke engang se traileren!Jeg ble helt svett av å se Yummy mummies altså
Jeg klarte ikke engang se traileren!
Vet du, jeg får gnagsår i hjernehinna av å se sånne serier
Hodeløs drama er ikke helt min greie, holder meg til Fødeavdelingen på Dplay
Nei, du dør nok ikke Du tar jo en sjanse, men det må være opp til deg om det er verdt det eller ikkeJeg har så SYKT lyst på spekeskinke, jeg dør vel ikke av liiiiiittt???
hehe.. men er det ikke like ille å spise vanlig skinke? eller salami, kylling pålegg osv?Nei, du dør nok ikke Du tar jo en sjanse, men det må være opp til deg om det er verdt det eller ikke